Capitolul 14: Cinci minute si totul e distrus

2.8K 190 115
                                    

Violul cu dragoste e pe jumatate iertat.

_

_

_

Imediat dupa ce am plecat de la cimitir Carter m-a adus direct acasa. Nu am  vorbit prea mult, parea trist, abatut o alta latura a lui pe care nu o cunosteam. A oprit masina in fata casei asteptand sa cobor. Bratele lui s-au infasurat in jurul corpului meu imbratisandu-ma strans. 

''Bafta'' imi spune cand ne despartim din imbratisare.  Zambesc slab aruncandu-i o ultima privire. Deschid portiera masini trimitandu-i un pupic prin geamul intre deschis acesta facand la fel. M-a indepartez putin privindul cum accelereaza pierzandu-se rapid in caldura infernala a soarelui masina alunecand pe soseaua incinsa.

Pasi mei se indreapta temator catre usa casei. Sper doar ca Liam sa fi fost mort de beat aseara incat sa nu isi fi dat seama ca am lipsit. Dar barbosul nu tine niciodata cu mine, gandesc privind cerul. Imi fac o cruce rugandu-ma din tot sufletul ca el sa nu ma observe apasand incet pe clanta.

In casa domnea linistea, semn ca Liam nu e aici. Oftez usurata lasandu-mi incaltamintea pe holul ingust ce face legatura cu livingul. Chiar atunci cand intru respiratia mi se opreste pentru cateva secunde .

Statea pe scaunul din piele preferat al tatei cu spatele la mine , transmitandu-mi  mai multa frica. Desi era cu spatele ii puteam simti prezenta lui asupra mea. Nu zicea nimic. Isi tinea piciorul stang peste cel drept in mana stanga avand o tigara pe jumatate terminata. Si-a stins tigara in scrumiera ramanand uimita de numarul mare de chistocuri de tigari fumate. S-a ridicat in picioare butonandu-si telefonul.

S-a intors dregandu-si vocea probabil ragusita analizandu-ma din cap pana in picioare. Proasta alegere. Ochii lui imi urmareau fiecare miscare sau as putea spune impuls caci eram impietrita  asupra priviri lui.

''E patru fix'' spune simplu. ''Ai ceva de spus in apararea ta?'' ma intreaba aruncandu-si fara jena telefonul pe parchet. Am tresarit cand acesta s-a izbit de suprafata tare scotand un sunet deranjat.

''Am fost la Ashley dupa ce prieteni tai..'' spun dar imi inghit vorbele cand acesta se apropie de mine. M-am dat un pas inapoi incepand sa ma fastacesc. Nu imi era teama de el, eram ingrozita. Tot curajul meu de acum cateva zile parca disparusera. Palmele imi transpirau , ochii se dilatau mereu iar inima mea batea cu putere parca vrand sa iasa din lacasul ei.

''Gresit, Ashley si Luke au fost aseara cu mine si Rox'' spune facandu-ma sa ma simt speriata si dezgustata in acelasi timp. Din nou si-a schimbat jucaria, omul asta te uimeste pe zi ce trece. ''Stiu ca ai fost la Carter, Cara nu sunt prost. I-am gasit pe aia doi de dimineata plini de sange, ce parere iti faci? Ashley nu e in stare nici macar sa omoare o musca. Acum... ai ceva sa imi marturisesti?'' ma intreaba facandu-ma din nou sa ma panichez.

''Nu...'' murmur dand sa plec, iar acesta spre surprinderea mea ma lasa. Oftez usurata incepand sa urc scarile dar vocea lui ma opreste. ''Crezi ca imi poti aduce incarcatorul telefonului din camera ta?'' intreaba iar eu imi dau ochii peste cap fara ca el sa ma vada. Nu comentez si fac ceea ce imi cere coborand din nou scarile pentru a il da.

''Multu...'' spune dar dintr-o data se opreste privirea lui fiind atintita pe o portiune a corpului meu. Ma uit speriata la el  ca mai apoi sa ma intorc privindu-ma in oglinda mare din living. Gura mi se deschide larg punandu-mi o mana la gura involuntar. Nu se poate, nici macar nu am vazut era imposibil ca, Carter sa imi lase o vanataie pe gat. Asta nu ar fi fost o problema daca Liam inca m-ar fi batut. Cei drept  nu a mai facut-o de ceva timp si asta ma ingrijoreaza dar cel mai rau ma intreb de ce?

Il vedeam in oglinda si puteam sa jur ca eram mai furios ca niciodata. Ochii lui caprui au prins o aura intunecata , privirea lui fiind fixa, neclipind, omorandu-ma dintr-o singura privire. M-am intors spre el facandu-ma si mai speriata atunci cand m-am izbit la propriu de corpul lui. In timp ce eu faceam pasi nesiguri in spate el doar se holba la mine. Am inceput sa merg cu spatele mai rapid atunci cand el s-e apropia cu pasi inceti spre mine.

My Babysitter -In curs de editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum