Cum să explic că dragostea și frica sunt două forțe care ne conduc viețile?
Așadar, dragii mei, invitația pentru voi este să vă întrebați care e emoția din spatele celor mai importante decizi pe care le luați sau care guvernează relațiile cu cei dragi vouă. Să descoperiți dacă acum vă trăiți viața din frică sau din iubire și, dacă e ceva de schimbat, să faceți o alegere conștientă. Nu pot decât să sper că ea vă va duce spre vieți mai senine, mai fericite, mai responsabile, mai conectate cu cei din jur și cu lumea mare. Spre mai mult "albastru".
_
_
_
E zece seara iar eu nu pot inchide un ochii. Pur si simplu nu pot dormi , nu am pofta de mancare , nu suport lumina televizorului totul ma enerveaza. Cu siguranta Cara se distreaza mai bine ca mine.
M-am ridicat in sezut punandu-mi coatele pe genunchi si palmele pe fata. Cum am putut sa pierd cursa asta? Daca Cara era macar o data linistita asta nu s-ar fi intamplat iar acum era aici cu mine. Nu cu mine adica aici.
Am oftat punandu-ma in pat intr-un sfarsit. Chiar atunci cand ochii mei vroiai sa se inchida telefonul a sunat. La dracu cu asta daca e cumva nenorocitul de Ashton sa imi spuna ca si-a terminat treaba cu Cara deja o sa ... gandesc dar intr-un sfarsit rapund fara a ma uita la ecranul telefonului.
''Nu Ashton nu imi pasa ca ai avut cel mai bun sex din viata ta'' spun dar cel de la capatul celalalt al telefonului maraie nervos. ''Liam iti spun eu ca s-ar putea sa ai tu cea mai buna bataie , unde dracu esti?'' se aude vocea bunului meu prieten Carter.
''Am... acasa incerc sa dorm dar un idiot nu ma lasa , unde as putea fi?'' il intreb trantindu-mi o perna peste fata. ''Stai , nu te duci dupa Cara?'' ma intreaba el iar eu rand zgomotos. ''De ce as faceo?'' il intreb ridicandu-ma din pat.
''Esti un mare dobitoc Liam si eu care credeam... Sti ce laso balta. Daca tot esti barbat ar trebui sa treci peste orgoliul tau nebun o data pentru totdeauna. S-a intamplat acum cativa ani. Nu mai fi un fatalau si dute dupa ea'' iti tine Carter discursul. Mereu spune asta iar de fiecare data eu ii raspund la fel.
''Si inca ma doare, nu am chef de filozofiile tale acum , noapte buna Carter'' spun inchizand telefonul.
O sa fie o noapte lunga.
Carter povesteste:
Copilul asta o sa aiba de dat niste explicati mai tarziu. Pana atunci am treaba. Mi-am luat geaca mea de piele neagra bagandu-mi mana prin par de cateva ori. Daca calculez bine Cara e cu acel pampalau de patru ore , trebuie sa ma grabesc.
Mi-am luat cheile masini de pe birou iesind val-vartej din casa. Am intrat in garaj de unde am scos o frumoasa masina neagra. Prieteni ii spun ghepardul neagru. Asta pentru ca este neagra in totalitate iar viteza maxima pe care aceasta o prinde e uimitoare.
Am bagat cheia in contact accelerand rapid pana la ''sediul'' lui Ashton. Oameni mereu vor pretinde ca sunt ceea ce nu par. Asa e si in cazul lui Ashton. A incercat mereu sa fie cine nu era defapt. Il cunosc de cand era mic diferenta de varsta dintre noi nu este foarte mare. Stiu ca are si a avut o obsesie pentru Cara inca de cand s-a schimbat. Cand aceasta avea probleme cu greutatea nici macar nu stia ca exista. Cara a fost este si v-a fi frumoasa indiferent de kilograme , mereu am apreciat simplitatea la ea desi dealungul timpului a avut unele iesiri nu prea placute. Nu o condamn au fost niste ani grei din viata ei.
Am ajuns in cateva minute la sediul sau ar trebui sa spun garajul plus o camera in care Ashton isi petrece timpul. Doar nu v-a gandeati ca o v-a aduce pe Cara in casa verisoarei lui . I-am vazut masina parcata in fata garajului semn ca a venit de curand.
CITEȘTI
My Babysitter -In curs de editare-
RomanceMY BABYSITTER Volumul I : Iarta-ma Dupa moartea parintilor ei, Cara Tomlinson(Cara Delevingne) trece printr-un vârtej de transformări. Schimbarea pentru ea e ca a tuturor adolescentilor ''tare'', dar nu asta crede fratele ei, Louis (Louis Tomlins...