Amintirile sunt deseori catalogate ca pe niște visuri neîmplinite. De ce? Pentru ca odata cu trecerea timpului acestea se șterg din memoria noastră.
-
-
-Procentele erau destul de ridicate in favoarea lui Liam acum. Gandurile mele zburau in toate partile. De ce a intrat? Pentru ce a intrat? ce mi-a facut? Initial constiinta mea zbura la un simplu gand. Poate avea nevoie de un prosop sau orice lucru din aceasta camera, dar cunoscandu-l pe Liam destul de bine in tot acest timp, stiu ca nu acesta era interesul lui.
''Cara? Cara ma auzi?'' Replica Jake de cateva minute in fata mea dar pur si simplu l-am ignorat in tot acest timp. Clipesc de cateva ori din cauza usturimi ochilor simtind cum acestia ma ard.
''Da... a Jake!'' exclam fara nici un sens ridicand din aratator semn ca am o idee. Acesta ma priveste cu o fata confuza sau as putea spune cu fata morocanoasa si excitata din cauza fetelor de la bar, asteptand sa continui ceea ce voiam sa spun.
''Chestia asta ar trebui sa fie o... casa? Nu?'' Spun facand o pauza pentru a ma gandi inainte sa spun vro prostie.
''Cam asa s-ar spune din partea frontala, poate mai mult o cabana, tinand cont ca aceasta este construita din lemn masiv, dar daca privesti partea...'' Continua acesta deparca nu ar putea tacea.
''Lasa asta, ciudatule!'' Se pare ca Jake nu e doar un "baiat rau" ''O casa, pardon cabana , are deregula camere de supraveghere? Adica banuiesc ca aveti nevoie de asta avand in vedere ca...'' Spun dar ma intrerupe.
''Haide dupa mine.'' Spune deparca ar fi inteles totul. Imi prinde mana stanga tragandu-ma dupa el. Deschide raftul al doilea de pe peretele lateral, apasand pe niste butoane. Brusc ceea ce credeam ca este un frigider se deschide lasandu-ma masca.
''Da da, nu mai fi asa uimita. Seful a avut nevoie de asta. Ce crezi? Ca o cabana imensa in mijlocul padurii cu cativa kilometri de sosea este invizibila? Ma intreaba deparca as fi un copil.
Coboram pe niste scari din beton ajungand intr-un subsol. Camera era rece la fel ca si culorile moarte care iti transmiteau doar fiori pe sira spinari , creandu-mi o stare de neliniste. Il vad se indreapta tinta spre o imensa aparatura.
'' Pentru a supraveghea o casa in mod normal ai nevoie de minim 8 camere. Cate 2 pe fiecare fatada montate, astfel incat sa se vada una pe alta si pe cat posibil sa nu ai unghiuri moarte cel putin nu langa casa . Ca si cabluri ai nevoie de un cablu de alimentare si un cablu de antena pentru fiecare camera. Desigur alimentarea fiind comuna poti da 2, 3 sau chiar mai multe camere pe un singur cablu de 2*1..'' dupa cum ma asteptam Jake a inceput sa vorbeasca ceea ce este rau.
''5 sau 2*2.5mm.Ca si camere poti folosi camere de exterior cu IR. Cea mai buna solutie tehnica o reprezinta camerele de exterior de tip all in one camere de exterior cu IR, filtru mecanic retractabil pentru vedere pe timp de noapte, lentila varifocala cu autoiris, incalzitor pentru cazul cand temperatura da afara scade mult.'' Il completez privindu-i privirea marita. ''Si eu am asa ceva, tata a crezut ca este nevoie'' Spun ca si cum ar fi ceva normal ceea ce si este.
''Cara, nu m-ai lasat sa termin , pentru o casa normala ai nevoie de minim 8, insa inima diavolului are nevoie...'' Acesta continua sa vorbeasca insa eu privesc activitatile tuturor prin cel putin 30 de monitoare. Ce dracului mai e si asta? Constiinta mea nu se poate abtine nici macar acum.
''Acum miscati fundul si treci aici.'' Dupa cateva minute in care Jake s-a tot chinuit sa gaseasca filmarea de noaptea trecuta insfarsit a gasit-o.
"Asta e!" exclam "Dai mai încet tontule nu înțeleg nimic." Spun văzând totul atât de repede. Acesta se uita la mine cu o față ciudată tranzmitandu-mi ca nu știu prea multe despre camerele de supraveghere pe cât se pare ca știu.
CITEȘTI
My Babysitter -In curs de editare-
RomanceMY BABYSITTER Volumul I : Iarta-ma Dupa moartea parintilor ei, Cara Tomlinson(Cara Delevingne) trece printr-un vârtej de transformări. Schimbarea pentru ea e ca a tuturor adolescentilor ''tare'', dar nu asta crede fratele ei, Louis (Louis Tomlins...