Necunoscutul v-a fi mereu un mister pentru noi, ceva ce ne v-a face curioși, nerăbdători , dornici de a afla ce sta la baza acestuia, dar câteodată e mai bine să rămână doar un mister.
_
_
_
Am oftat in gandul meu dandu-mi seama ca aici se intampla lucruri neortodoxe pornind si eu spre usa. Mi-am dat seama ca am ramas singura aici atunci cand incercam sa misc bagajul din loc.
''La naiba cu "excursia" asta'' mormai nervoasa dand cu piciorul in bagaj reusind sa in rastorn. Il ridic repede aranjandu-mi hainele si uitandu-ma in jurul meu pentru a observa daca cineva a vazut asta.
''Pentru o fata lovesti bine.'' se aude o voce ce ma face sa ma intorc. ''Chiar asa?'' intreb baiatul ce se afla in fata mea. Mi-am pozitionat mainile in forma de x asteptandu-i raspunsul. ''Chiar asa'' spune razand. ''Acum ai de gand sa stai toata noaptea aici?'' ma intreaba aratand spre cer. ''Corect'' spun gesticuland ciudat facandu-l pe acesta sa chicoteasca.
Mi-a luat bagajul lasandu-ma sa il urmaresc. Cand am ajuns in dreptul usi, acesta a deschis-o larg, un miros infernal lovindu-ma direct in fata.
''Bine venit in inima diavolului , Cara'' spune acesta facandu-mi cu ochiul.
Am ignorat faptul ca imi stia numele intrand in cea mai mare incapere pe care am vazut-o in viata mea. O sala imensa de astfel cu niste lumini moarte. Camera era mobilata in culorile negru si rosu totul fiind imbracat in piele. M-as fi asteptat la o petrecere adevarata cu droguri bautura si tigari insa atmosfera era total sumbra. Era liniste , majoritatea celor prezenti fiind baieti imbracati in costume de piele. Cateva fete stateau la bar holbandu-se la mine. Am decis sa le ignor, ochii mei indreptandu-se spre alte parti ale camerei cum ar fi pereti.
Am intrat mai bine observand pe peretele opus un cuier. Nu asta mi-a atras atentia la inceput, insa sutele de casti de raliuri parca erau neterminate. Mi-am trecut degetele frave peste fiecare observand ceva diferit la unele dintre ele. Fiecare casca avea cate o initiala alba in interiorul ei , insa cateva dintre ele o aveau neagra respectiv rosie.
''Vei sta aici toata seara?'' se aude o voce care ma face sa tresar. Rasuflu usurata inainte sa ma intorc dand de expresia trista a lui Carter. Ce e cu oameni astia?
''S-a intamplat ceva?'' il intreb vazand ca toti cei aflati in camera pana acum au disparut. Si-a ridicat mana aratand cu degetul in spatele meu. M-am intors auzind din camera alaturata mai multe voci revoltate. I-am aruncat o privire confuza inainte sa fiu trasa de el la propriu.
''Cum adica a murit?'' se aude vocea lui Liam tipand. Pumni acestuia se loveau repetat de abdomenul unui barbat.
''Usor pustule.'' se aude vocea groasa a barbatului. ''Nu avem de unde sa stiu ca , cursa a fost sabotata'' il impinge acesta pe Liam scuturandu-si hainele de parca acesta l-ar fi murdarit. Liam a pufnit nervos dand cu pumnul in primul perete care i-a aparut in cale.
''Ar fi bine sa v-a duce-ti la culcare in seara asta. Discutam maine. '' spune si cu asta pleaca. Imi intorc privirea catre Carter care si el pare destul de confuz. Ii fac semn ca se poate duce la Liam , iar acesta pleaca.
Curand gheata se sperge fiecare plecand la treburile lui. Probabil Liam avea alte asteptari pentru seara asta.
''Banuiesc ca nu ai inteles nimic din ce s-a intamplat aici, nu?'' se aude aceeasi voce care m-a primit calduros . Dau din cap in semn negativ asezandu-ma pe una dintre canapelele de acolo. Acesta se ridica îndreptând-se spre un colț al camerei. Apasa pe unul dintre cele trei butoane diferite colorate de pe perete provoca nd un sunet asurzitor. Mă întorc observând cum așa zisul "perete " începe să se ridice.
CITEȘTI
My Babysitter -In curs de editare-
RomanceMY BABYSITTER Volumul I : Iarta-ma Dupa moartea parintilor ei, Cara Tomlinson(Cara Delevingne) trece printr-un vârtej de transformări. Schimbarea pentru ea e ca a tuturor adolescentilor ''tare'', dar nu asta crede fratele ei, Louis (Louis Tomlins...