Capitolul 22 : Marea cursa.

332 26 12
                                    

Dimineata m-am trezit din cauza galagiei. Cum de nu se aude asta pana in oras? Ma intreb. M-am dus la baie facandu-mi tabieturile. Cand am iesit din baie am vazut pe pat niste haine alaturi de un bilet. Era de la Rebeca.
"Buna dimineata Cara! Astazi va fi o zi frumoasa, nu ai de ce sa fi suparata. Poata aceste haine, vei fi foarte frumoasa, pupici. "

Macar cineva e pozitiv astazi. Dupa tot ce s-a intamplat aseara am ramas socata. Dupa cursa voi vorbi cu Jake. Trebuie sa imi spuna totul. M-am imbracat fiind chiar multumita. Se pare ca Rebeca a tinut cont de kilogramele mele in minus alegandu-mi ceva care sa ma avantajeze.

Am iesit din camera ducandu-ma sa iau micul dejun. Nu era nimeni in bucatarie. Nici macar Jimmy, bucatarul. Mi-am facut o omleta, grabindu-ma sa mananc.
Termin de mancat si ma ridic de la masa nu inainte sa aud vocea Rebecai.

" Oh doamne, Cara?!" O aud revoltata. "Ce cauti aici cand toata lumea este afara?" Mareste ochii la mine luandu-ma de mana. Ma duce in acelasi loc in care Liam mi-a aratat pista. Apasa pe buton si bum.

Daca ultima data acest loc era pustiu si linistit, acum zici ca sunt langa o boxa imensa.
Oh, si chiar eram. La intrare erau doua boxe mari prin care se auzea muzica rock. Era ca si cum s-a produs o revolutie aici si nu glumesc. Multi oameni. Nu am vazut atatia oameni nici macar la alegeri. Varsta lor putea fi cuprinsa intre optspreceze si patruzeci de ani. Dar ii puteai deosebi. Ii cunosteam pe cei de aici. Erau imbracati in negru si rosu. La fel ca mine, surad in sinea mea. Abea acum am realizat cum eram imbracata defapt. Un top negru cu o pereche de pantaloni de piele negri de un material mai gros. O geaca de piele cu niste franjuri rosi si niste botine superbe cu tocurile in flacari. Toata lumea arata frumos uni poate exagerau prin parul extravagant. Fetele purtau tinute care sa le scoata corpul in evidenta, in schimb baieti voiau doar sa fie cat mai lati in spate si piept si sa isi arate patratelele.

Dumnezeule. Rebeca are gusturi bune. Restul erau imbacati la fel. In negru doar culorile difereau. Am vazut galben, verde si albastru. Insa uni erau imbracati doar in negru.
Rebeca m-a tras dupa ea intrand in tribune.

" Stam aici pana va incepe totul ok?" Dau din cap aprobator.
"Rebeca?!" O ating pe umar din cauza zgomotului. Aceasta se uita la mine in semn ca a inteles ca vreau sa o intreb ceva." Ce semnifica culorile?" Ii arat inspre imbracamintea tuturor.

"Se numeste clan. Fiecare de aici are un clan. Pricepi? Noi suntem Inima Diavolului, deci noi purtam rosu. Cei in verde sunt din Olanda (A/N sper ca a inteles cineva unde bat :)) ) cei in galben din Egipt, iar cei in albastru din Grecia." Spune ramanand socata. Patru tari diferite. Intr-un loc. De ce atata tam tam?

" Iar cei in negru?" O intreb dandu-mi seama ca ia omis." Sunt din Lisabona. Sunt de aici. Au fost exclusi... dar nu conteaza. Haide trebuie sa mergem la baieti.
Lumea deja se pusese in miscare. Se miscau ca furnicile. Nu aveai loc nici sa respiri. In timp ce ne apropiam de Jake priveam cum masinile erau trase la linia de start. Erau sase masini, fiecare reprezentandu-si culoarea. Dar doua mi-au atras atentia. Doua erau rosi.

"Cara voi fi in masina cu Jake, spune facandu-l atent." Ma simteam incomod sub privirea lui. Aveam multe de vorbit, multe de aflat.

Dintr-o data muzica s-a oprit. Un sunet asurzitor s-a auzit.

" Atentie animalelor. Striga un om cu un megafon. Aveti 10 secunde sa va pregatiti inainte sa se dea startul. Fie ca cel mai bun, sa castige Inima Diavolului. Pregatitiva" se aude inca odata. " Dumnezeu sa va tina sub aripa lui." Omul lasa megafonul jos, galagia incepand din nou.

" Cara! Cara, ascultama! Asculta-ma cu atentie!" Jake ma scutura de umeri. " Orice ai face sa nu te urci in ruptul capului in masina cu Liam." In spune si pleaca. Pleca alaturi de Rebecca lasandu-ma singura in multime.
Ma intorc vrand sa ma duc in tribune, dar simt cum sunt trasa de cineva.

"Treci aici catea. Iti voi arata eu dragoste adevarata." Liam. Tip, tip din toti plamani nimeni nu ma ajuta. Nimeni nu e atent la mine. Ma baga in masina pe locul din dreapta imi pune centura la fel facand si el. Bat in geam in speranta ca Jake sa ma vada. Si o face.
"Jake!" Bat cu palmele in geam.
"Cara!" Ma vede si vrea sa iasa din masina dar era prea tarziu.
" La dracu." Citesc pe buzele lui. Acesta deschide geamul . " Copil de curva." E tot ce aud, iar apoi cele trei numere care mi-au dat viata peste cap se aud.

"3, 2, 1 si" Impactul ma baga in scaun. Auzeam cum toata lumea striga, tipa, ceva era in neregula. Acum nu mai era o cursa pentru inima diavolului. Il simteam pe Jake. Era pentru mine. Incercam sa imi desfac centura, insa am lasat-o pentru binele meu. Mi-am dus mainile catre volanul lui Liam, insa acesta ma lovit.

"Curva imbecila. El? De ce el?" Tipa busindu-se de masina lui Jake. Ma uitam pe geam o vedeam pe Rebeca disperata. Nu stia ce sa faca. Ma uitam in spate si ii vedeam pe cei din Egipt si cei din Olanda care faceau semne la masina lui Jake. Cei din Grecia erau in fata noastra dar incetineau. Si nu intelegeam de ce.

" Fi pregatita Cara, sa vedem cum arata sangele Inimi Diavolului." Rade. Rasul lui... era rasul unui... unui maniac. Activeaza turbo. Si vad cum ne distantam dramatic. Ma intorc cu spatele uitandu-ma la Jake.
"Oh nu! E o bomba." Liam scoate o cutiuta , o deschide si apasa pe un buton.

"Jake!" E tot ceea ce spun. Vad in spate niste flacari imense.
" O Doamne! Masina a explodat, masina a explodat." Repet incontinu.

"Fireste ca a explodat." Ma uit la Liam. Acesta rade. Imi dau seama ca asta a planuit in tot acest timp in care a fost absent.
Incerc sa ies.

"Nu poti. E blocata. Nu incerca sa imi faci ceva sau o sa te sedez. Imi face semn sa ma uit langa schimbator. Nu ai cum sa suni pe nimeni. Louis stie ca am plecat intr-o excursie. Politia nu o sa te creada. Nu ai ce sa faci." Ma impiedica din a face orice.
"Asta a fost tot Cara, s-a terminat." Spune luand un viraj brusc. Suntem pe un drum neasfaltat iar in cateva secunde suntem pe autostrada.
Plang. E tot ce pot sa fac.
" Cred ca a venit vremea sa primesti niste raspunsuri." Ma face atenta la el.

"Jake este prima ta iubire, dupa ce te-ai schimbat. Fireste ca este si primul care ti-a luat virginitatea. Iar eu am fost doar baiatul ala bun. Cel care a fost langa tine in perioada ta proasta. Mai ti minte? Balul? Am fost prieteni buni pana sa il intalnesti pe Jake. Iar la bal? Ai facut misto de mine si de Malina. De ce? Pentru ca noi am ramas acceasi fraieri. Bineinteles ca nu iti mai aduci aminte nimic , ai fost o drogata in timpul ala. Asta faceai in fiecare zi."

Imi doresc sa ma fi sinucis in ziua aia. Nu mai aveam ce sa fac. M-am ghemuit pe scaun, lasand razele soarelui sa imi incalzeasca lacrimile reci ce imi cutreerau obraji.
" Pregateste-te scumpo. Vom avea o calatorie importanta." Se aude vocea lui Liam dupa care acesta baga un CD cu muzica techno.

~

Ei bine asta a fost cu acest volum. Sper sa va placa pana acum in doua zile voi pune primul capitol din volum 2. Seara frumoasa sa aveti. Ii multumesc lui @Angell_Angelique pentru coperta.

My Babysitter -In curs de editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum