9. Bölüm : Annesinin Oğluşu

802K 30.4K 2K
                                    

Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :*

Çok geçmeden ablam ve Melih odadan çıktılar. Meriç abisine gözlerini devirirken Melih sırıttı. Ailece anormaller "Kalkın ergenler gidiyoruz" diyen ablama 'ciddi misin?' der gibi baktım. Tamam bizim ailede anormaldi "İçeride veli rolü oynadım. Bakmayın öyle" güldüm.

Yağız ayağı kalkıp kolunu omzuma attı. "Kuzenim olmasan sana yavşardım" kıkırdadım. Yağızda çok yağuşuklu çıcıktı "Bende sana yavşardım şimdi. Yalan olmasın" sırıp yürümeye başladı ve omuzlarını silkti "Zaten yavşıyorsun" kaşlarımı çattım. "Seni it" diye çemkirdim ve ondan kurtulmak için harekete geçerken beni durdurdu. "Tamam lan tamam. Ayrıca Meriç'e attığın tekme çok iyiydi" sırıttım. Ablam bana sanki annemin çeyizinin en önemli parçası olan büyük nazar boncuğunu kırmışım gibi dehşetle baktı "Bana o taş çocuğa tekme attım deme sakın" gözlerimi devirip omuzlarımı umursamazca silktim "İlk kez atmıyorum" gözlerini kısıp bana onaylamaz bakışlar attı "Allah'ın özene bezene yarattığı varlığa zulmettiğin için cehennemde yanacaksın" gözlerimi devirdim 'Allah evine ataşlar salsın' demediği kalmıştı.
Sırıtıp imayla kaşlarımı kaldırıp indirdim "Melih'den hoşlandın mı lan?" Gözlerini devirip önüne döndü "Mallaşma. O çocuk bana bakmaz hem" Yağızla birbirimize bakıp kaşlarımızı çattık. Ben dediği şeye kaşlarımı çatarken, Yağız erkeklerden bahsettiğimiz için kaşlarını çatmıştı. Dudaklarımı araladım "Neyin varmış kızım taş gibisin. Bütün iyi genler size gitmiş köpekler" deyip gözlerimi Yağız ve ablam arasında gezdirdim. Ablam kafama vurdu "Bu köpek dediğin için ama sağol kız seninle giderin var" sırıttım.

Yağız bize baktı "Düşmanım ve abisinden benim yanımda bahsetmeyin bari be" ona baktım merakla. Meraklı tarafım beni ele geçirirken merakla "Niye Meriç'le düşmansın?" diye sordum. Çıkışa giderken duvardaki resmi koparmayı ihmal etmedi. Ben onu çoktan unutmuştum halbuki. Elinde buruşturup konteynıra basket attı. "Meriç'le ilk başta aramız çok iyiydi. İlk başta dediğim çocukluk arkadaşım" şaşkınca ona baktım devam etti "3 sene önce şuan ki gibi havalı falan değildi. O kadar yakışıklı da değildi ibne. Hande'yi seviyordu" kaşlarımı çattım. Bana Hande'nin onu sevdiğini söylemişti "Hande onu seviyor sanıyordum" gözlerini devirip bana baktı "Susarsan anlatayım" kafamı salladım merakla. Devam etmek için dudaklarını araladı "Hande buna bakmıyordu falan. Beni seviyordu. 6 ay kadar çıktık Hande'yle." Yuh çektim kaşlarımı çatarken "Hiç anlatmıyorsun namussuz!" diye hayıflandım. Gülüp burnumu sıktı "Bir daha lafımı kesersen anlatmam" elini itip somurttum ve elimi devam etmesi için hareket ettirdim "Meriç, Hande ona bakmıyor diye hırs mı yaptı artık bilmiyorum. 15 tatilde evrim geçirdi" güldüm. Yağız'da gülüyordu. "Hande okula geldiğinde götü başı dağıttı. Neymiş taş gibi çocuk gitmişmiş falan. Sonra bu Meriç'e aşık oldu Hande. Bizde ayrıldık. Meriç iti o yüzden bana cephe almıştı. Bende Hande yüzünden ona cephe almıştım. Daha sonrada barışamadık" kaşlarımı çattım "Ne yani sevmiyor musun Hande'yi?" Sırıttı ve omuzlarını silkti "3 sene oldu kızım ne sevmesi. Bende evrim geçirince Hande bana dönmek istedi ama ben istemedim" somurttum. Ben niye evrim geçiremiyordum? "Ulan bir ben evrim geçiremiyorum ya. Şansımı Hulk mu yedi n'oldu?" Ablamla güldüler.

Otoparka girdik. Yağız cebinden anahtarını çıkardı. Ablamla göz göze gelip arabanın ön kapısına baktım ve depar attım. Ablamdan önce gelirken sırıttım ve öne oturdum. Ablam koluma cimcik atıp arkaya geçti. Hunharca gülüp Yağız'a döndüm "Yani Meriç'e evrim geçirdi diye mi kızgınsın?" Sırıttı ve anahtarı kontağa soktu "Aslında Hande'yi elimden aldığı için kızgındım. Ama şimdi oda Hande'yi sevmiyor. Hande onun için götü başı dağıtıyor ama Meriç ona yüz bile vermiyor" kafamı salladım. Hande yüzünden küslerdi ama şimdi Hande olayı kapanmıştı "Ama ikinizin arası da iyi değil" dedim. Kafasını salladı. Sinsice gülümsedim. Bana baktı "Sakın bir şeyler planlama Melis" kıkırdadım "Melek gibi kızım ya" arabayı çalıştırdı "Melis" güldüm "Kapa çeneni de arabayı sür lan dondum" gözlerini devirdi

Veliaht Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin