Soru; Meriç , Hande seninle çıkmadıktan sonra nasıl evrim geçirdin ve Melis ile sen birbirinizin nelerini beğeniyorsunuz?
Meriç: Nasıl evrim geçirdiğimi ne yapacaksın? Diğer soruna gelirsek... Sanırım bunada cevap vermeyeceğim.
Melis; Meriç ya!
Meriç; Kızım ben seni ne zaman övdüm şuana kadar? Beğeniyorum işte. Teker teker saydırtma bana.
Melis; Of! İyi!... Ben Meriç'in her şeyini seviyorum. 3K olmasını bile seviyorum. Zaten her şeyiyle sevmek lazım.
(Meriç sırıtıyor)
Soru; Meriç , neden kendi abinden bile kıskanıyorsun Melis'i? Sonuçta Melih kendi abin ve nasıl abini kıskanabilirsin ki?
Meriç; Kıskanmamın şahısla alakası yok ki. Benle alakalı bir şey. Benim onda gördüğümü başka biri görsün istemiyorum. Bu kişinin abim olması da bir şey değiştirmez. Bu konu hakkında çok büyük bir halt yedim zaten. İkincisi olmaz merak etme.
Soru; Meriç Melis'e söyleyeceğin hem onu utandıracak hemde kendine tekrar aşık edecek bir şey söylesen ne söylerdin?
Meriç; (Sırıtıyor) Söylemez direk yapardım ama oda bana kalsın.
Soru; Meriç evlenmeyi düşünüyor musun?
Meriç; Kelepçe vurmasını bekliyorum polisin. Sonrası nezaret. Çıkmasak da olur. Gökyüzü gözleri var zaten. Ne luzüm var çıkmaya. Öperek doyarız sarılarak uyuruz. Sonrası huzur zaten. Desem anlar mısın?
Soru; Meriç, Hande için o kadar değişim yapmışsın peki Melis için de yapar mıydın aynı şeyleri yoksa hiç değişmez miydin?
Meriç; O zamanlar gönül işlerinin tiple olduğunu düşünüyordum. Şimdi anladım ki alakası yokmuş aslında. Bugün ki aklım o gün olsaydı akışına bırakırdım. Melis için değişmezdim. O beni yine severdi bence. Ne diyorsun Melis? Sever miydin?
Melis; Eninde sonunda bu tipte olacaktın zaten biz tanışıncaya kadar. (Gülüyor) Ben senin gözlerine aşık oldum zaten. Gözlerin bana aynı baktıkça her türlü severdim.
Soru; Mehmet sevdiğin var mı?
Mehmet; Bu aralar herkes bana kız buma peşinde. Sevdiğim falan yok abi. Olsa emin olun sizden saklamam ama yok işte.
Soru; Mehmet , ne tür kızlardan hoşlanırsın?
Mehmet; Ambalaj mühim değil önemli olan kalite güzelim.
Mete; Milli işte be! Yürü be!
Mehmet; Kes lan!
Soru; Benimle sevgili olur musun?
Mehmet; Sen kimsin? :D
Soru; Niye kızlardan utanıyorsun bilmiyorum ama ben ve Begüm hariç her kızdan utanmaya devam et.
Mehmet; Tabi. Emir büyük yerden galiba :D
Soru; Gizeme nasıl aşık oldu?
Mete; Öhm... İlk önce ona aşık olmak demeyelim canım. Hoşlantı diyelim. Nasıl olduğuna gelirsek. Sanırım saf olmasına takıldım. Tıpkı Mert gibi. Ağzında ne sır tutabiliyor ne de dedikodu yapabiliyor. Ne desen inanıyor. Meriç ve Melis küsken karaoke bara geldiklerinde yanımda duruyordu. Meriç Melis'e şarkı söyleyince kocaman gözlerle onları izleyip sonrada 'Bunları anneme söylememem lazım. Unut Gizem' diye kendi kendine söylenmeye başladı ve kulaklarını kapatıp bana döndü. Bilmiyorum. saf biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht
Teen FictionAslında ben hayatımda en çok sevilmek değil sevmek istemiştim. Çok sevmek istemiştim. Böyle dolu dolu kocaman. Her sabah işkence gibi gelen okul sabahlarımın bir gün çekilebilir hatta halatla çekilir hale gelebileceği uçsuz bucaksız hayalimin uçurum...