- Röportaj 2 - Part 2 -

318K 13K 7.2K
                                    


 Soru; Meriç , Melis ölse ne yapardın? Kendini mi öldürürdün , yoksa onu öldüreni bulup sonra mı kendini öldürürdün?

Meriç; Sorularınız içimi açıyor

Soru; Meriç ,Melisle ne zaman evlenip Melisin kocası çocuklarınızın babası olucaksın ?

Meriç; Onunda sırası gelecek

Soru; Mert aşkım böyle tatlı olmak zorunda mısın acabaaaa???,?

Mert; Tatlıyım demi yafrım

Soru;  Melis KESKİN ve baby KESKİN ne güzel olurdu. Melih'inde amca olma zamanı gelmedi mi ??

Melis; Ne?!

Meriç; Junior Keskin. Bak bu hoşuma gitti.

Melis; Meriç ya!

Soru; Mehmet , bu hayatta en çok korktuğun şey ne ?

Mehmet; Sevdiklerimden sonra ölmek

Soru; Meriç , Melis herhangi bir gün ortalıktan kaybolsa ve 1 hafta sonra gelse seni ve arkadaşlarını hayatımda artık istemiyorum dese naparsın?

Meriç; Doktora götürürüm. 1 haftada öyle hiç bir şey yokken silemez beni. Dağıtırım ortalığı.

Soru; Meriç , evlenmeyi düşünüyor musun?

Meriç; Böyle bir soru cevaplamıştım

Melis; Yine cevapla o zaman

Meriç; İşini sağlama mı bağlıyorsun pantercik?

Melis; Ne alakası var ya?!

(Meriç güler)

Soru;  Melis ,moralin bozuksa kafanı toplamak için nasıl bir yere gidersin ve kimle gidersin?

Melis; Meriç'e giderim.

Meriç; Kollarımda kapımda her zaman sana açık hatun

Soru; Meriç , çocuğun olsa adını ne koyardın?? 

Meriç; Abdulrezzak koyardım oldu mu? 

Melis; Hay senin abdulrezzakına be adam!

Meriç; NE o beğenmedin mi güzelim?

Melis; Sen beğendin mi?

Meriç; Kızım çocuk senden oluyor adı ne olursa olsun. Ben yapma kısmıyla ilgileniyorum

Soru; Meriç, Mert Melis'e aşık olsaydı en başta ama böyle cidden bayağı aşık olmuş hiç sevmediği kadar sevmiş Melis'i. Annesini görmüş Melis de. Sen o zaman geri çekilir miydin? Yoksa Melis den vazgeçmeyip Mertten mi vazgeçerdin??

Meriç; En başta Mert benden öönce davranıp Melis'i sevseydi uzak dururdum. 

Mert; Haşa

Meriç; Siktir edin düşüncesi bile kötü

Soru; Meriç ,eğer Melih kafası dağınıkken gitti tavsiye almak için ve mesaj geldi sana o zaman yine bilip bilmeden Melis'e çıkışır mıydın yoksa direk Handeyle Furkan'ın kardeşini basıp ağzına geleni sayar mıydın ??

Meriç; O hata bir kere olur. Ne Hande ne de İrem bir daha öyle bir şeye cesaret edemez.

Soru; Mert , sevdiğin kız sana abi deyince naparsın??? 

Mert; Gece aşkem demez öyle şey. Ponçiklerim

Soru;   Melih , Filizi görünce neler hissediyorsun ve Filiz seni sevmeseydi ne yapardın?

Veliaht Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin