Ilgaz ailesi ve Karagül ailesi çok yakınlardır birbirlerine ve Ilgaz ailesinin tek veliahtı
Çınar ILGAZ; Yakışıklı, Karizmatik, her gece bir kızla yatıp kalkan birisi
Toprak KARAGÜL; Çok güzel, tertemiz bir kız.
Havva YETİŞMİŞ; Toprak'ın yakın arkadaşıdır.
Yeşim TAŞKIRAN; Çınar' aşıktır, eski nişanlısıdır.
Yusuf IRMAK; Yakışıklı, ILGAZ HOLDİNG'in çalışanı, Toprak'ın sevgilisidir.
Necip Ilgaz (Çınarın babası) ve Remzi Karagül (Toprağın babası) Şirket Ortaklardır,
Şeref Karagül (Toprağın annesi) ve İkbal Ilgaz (Çınarın Annesi.) Birbirlerini çok sever yakın zaman da çok iyi dost olmuşlardır. Necip ve İkbal Toprak'ın çok severler ve gelinleri olarak görmek isterler ama Çınar Toprak'ı diğer kızlar gibi görür ve hep onunla birlikte olmak ister. Şeref Çınar'dan pek fazla hoşlanmaz huylarından tavırlarından dolayı ama Remzi damadı olarak görmek ister. Necip Çınar'ın işinin başında olmasını istiyordur ama Çınar'ın aklı fikri kızlardadır. Toprak ise işinin başındadır.
--------------------------------------------------------------------------------------------
SABAH Necip Remzi'yi arar ve kahvaltıya çağırır, Toprak gitmek istemez ama babası zorlar giderler, Çınar dörtgözle Toprak'ı bekler ve gelirler Toprak yine büyüleyicidir kısa, mor renkte, göğüs dekolteli bir elbise giyinmiştir. Kahvaltılarını yaparlar, koyu bir sohbete dalarlar Necip, Remzi, İkbal ve Şeref dörtlüsü Çınar Toprak'ı süzüyordur hala, Toprak bundan hoşnut kalmaz Çınardan pek hazmetmiyordur.....T: İzninizle ben kalkayım holdinge gitmem gerek
N: Çınar hadi oğlum kalk sende işe git seninde halletmen gereken dosyalar var.Toprak'ı yalnız bırakmaması için demiştir.
Toprak "yok ben gi-"
Çınar:Tabi babacığım zevkle, hadi Toprak gidelim.Arabaya binmişlerdi ve gidiyorlardır yolda Çınar'ın telefonu çalar arayan malum kızlardan biridir ve aynı zamanda Çınarın sekreteridir.
Alev "Ne zaman geliyosun şirkete ?"
Çınar "Yoldayım ki Alev'ciğim birazdan orda olurum."
T ( içinden: Alev, inanmıyorum allahım herkes ne buluyo bu adamda ya sapığın teki, iğrenç şey.)
Ç: Toprak'çığım sevgilin var mı ? ( sinsi sinsi güler çünkü olduğunu biliyordur)
T: Sanane
Ç: Biliyorum sevgilin var, ehh senin gibi bi çıtırın boş kalması da mümkün değil.
T: Doğru konuş benimle ( Toprak bir kere bile olsa Yusuf'un dudağından öpmesine izin vermemiştir.)
Arabayı park yerine çeker. Toprak tam inecekken kolundan tuttu ve
Ç: Neden çok mu kızdın çıtır dememe ? ( kolunu okşar) o kadar güzelsin kii.
T: ( Kolunu çeker) sende o kadar iğrençsin ki. Dedi ve arabadan indi.
Ç: kaç bakalım ama senide diğerleri gibi elimden geçiricem Toprak Hanım, hem daha ne kadar kaçabilirsin ki sonuçta aynı şirketteyiz. (Çınar normalde şirkete gitmezdi ama Toprak olduğu için hep şirketteydi.
Ç: (Alev'e göz kaş işareti yapar dosyaları getir diye)
Sekreter A: içeri girer Çınar koltukta oturuyordur gider ve Çınar'ın önüne masanın üstüne oturur ve Çınar ayağa kalkıp öpüşmeye başlarlar o sırada Toprak Çınar'a imzalatması gereken dosyalar olduğu için içeri girer (kapıya vurmadan)
T: öhhöö öhhö ( Çınar ve Alev irkilirler bir anda)
Ç: sen çık Alev ( Toprak güler) Neden kapıyı vurmadan giriyosun Toprak ?
T: Hatırlatırım ben senin işçin değilim bende burada patronum ( Çınar' a sinirli sinirli bakar ve tersliyordur dosyaları bırakır ve odasına girer)
Ç: güler ve Toprak'ın yanına giderken
A: Çınar
Ç: pardon anlayamadım, ben senin patronunum benimle doğru düzgün konuş . ( gidecekti ki Yusuf Toprak'ın odasına girer. Çınar'da onları izlemeye başlar)
Y: Hayatım nasılsın?
T: İyiyim sevgilim sen nasılsın?
Y: Bende iyiyim, babanlarla konuştun mu Canım?
T: ( unutmuştu bile babasına Yusuf 'u sevdiğini ve onu istemeye geleceğini ama nasıl cesaretini toplayabilirdi ki, babası Yusuf ' un işçi olduğunu bilse kıyametleri koparır.)
Y: Toprak
T: Hayatım çok özür dilerim ben onu söylemeyi unuttum işlerim başımdan aşkın ama söz fırsat bulup konuşucam.
Y: Tamam aşkım ( dudağından öpecekti ki toprak yüzünü çevirir yanağından öper ve Çınar bunları görür ve güler)
T: neyse hayatım benim çok işim var işlerimi halladeyim.
Y: Tamam der ve odadan çıkar.--------------------------------------------------------------------------
Akşam olmuştur
Herkes şirketken çıkmıştır. Toprakta odasından çıkar ve arkasından Çınar, Çınar görür ve kolunu tutar
Ç: Güzelim seni ben bırakayım mı akşam akşam tek gitme kurtlar kapar sonra
T: Sana gerek yok benim bir sevgilim var ve şuanda beni eve bırakmak için aşağıda bekliyor. Çınar bozulur.
Gece olmuştur, Toprak babasına Yusuf'u sevdiğini söylemek için cesaretini toplamaya çalışıyordur ama olacaklardan korkuyordu bir anda hiç bir şey düşünmeden aşağıya inmeyi başarır ama o sırada zile birisi basar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aşkı Sende Buldum
Romance2011 yılında yazdığım ve hala okuyanlarla birlikte yoluma devam ettiğim Ben Aşkı Sende Buldum adli hikayemi wattpad de paylaşmaya karar verdim. Lale Devri dizisinin basrol oyuncularına duyduğum hayranlıkla baslamistir hikaye yazmam.