"GERÇEKTEN BENİ SEVİYOR MUSUN emin ol Toprak." Son kelimesi Toprağı oldukça şaşırttı. Kocasının gözlerine sabitledi gözlerini. Hiçbir şey dememesi Çınarın da rahatlamasına sebep oldu. Kapıyı açar açmaz çıktı evden. Kapının sert kapatılışıyla gözlerini kapattı kız gözyaşlarına engel olmazken elini portmantoya dayadı ve yavaşça ayakkabılığın üst bölümüne oturdu. İkbal hanımın sıcaklığını tenin hissedince sıkıca sarıldı kadına.
>>>
"İç şu suyu yavrum hadi." Derken elindeki bardağı gelinin ağzına götürdü İkbal hanım. Toprak bir yudum aldı ve geri çekildi. "İçmicem anne." Deyince kız, yaşlı kadın bardağı masaya koydu ve Toprağın yanına oturdu.
"Çınar küçükken de böyleydi, istemediği bir şey söylese babası hemen kapris yapar çeker giderdi."
Gözleri tekrar dolmuştu Toprağın ama bu defa kendinden ödün verdi kayınvalidesine bakarken tek kaşını kaldırdı "Ama...şimdi çocuk değil..Üstelik bir çocuğu olacak anne." Yüzüne acı bir tebessüm kondurdu kız.
yaşlı kadın bir şey diyemedi. Haklıydı gelini, fazlasıyla haklıydı. Telefonu ısrarla çalınca hemen açtı.
"geliyorum Necip bey.
Tamam sen ilgilen birazdan orada olacağım." Deyip kapattı ve kıza baktı "kusura bakma kızım beni yalnız bırakıyor gibi olacağım ama misafirlerimiz gelecekti gitmem gerek. Necip bey kızdı valla."
Ayağa kalktı Toprak "Tabii. Ben sizi yolculayayım."İkbal hanımla beraber kapıya kadar gitti.Yaşlı kadın gidince kapattı kapıyı, merdivenlere yürüyordu ki karnına bir ağrı saplandı. Elini hemen merdivenin demirliklerine koydu ve yavaşça merdivenin ilk basamağına oturdu. İçinden dualar ediyordu. Kalbi attığından dahada hızlı atıyordu içine bir korku saplandı; o günde çekip gitmişti Çınar, hiçbir şekilde dinlememişti kendini. Düşük tehlikesi geçirdiği o korkunç an, ellerinin tutmadığı, ayaklarının bağının çözüldüğü, kimseye ulaşamadığı, elleri karnı üzerindeyken merdivenlerden yuvarlanışı...
"Allahım lütfen. Lütfen koru çocuğumu."
İstediği kadar ne derse desin karnına vuran sancılar canını yakıyordu. Cebinden telefonunu çıkardı hemen rehbere girer girmez Çınarın numarasını tuşladı ama sonra hemen kapattı. Açmayacağını düşündü; bu daha çok canını yakardı. Merti aradı o sıra.
"Güzel anne adayına merhabaaaa." Telefonu açar açmaz böyle dedi Mert.
Toprak gözlerini kapatıp açtı. "Mert gülmeli ses tonunu bozmak istemezdim ama karnıma sancı girip duruyor. Hastanede misin?"
Mert şaşkınca "Aa şey evet. Evet hastenedeyim."
Toprak acıyla karnını tutarken "Düşük yapma gibi bir durumum var mı?" diye sordu.
Mert "Ee canım hemen hastaneye gel. Gelemezsen ben almaya gelirim seni?"
Toprak "Gelirim. Taksiye atlayıp geliyorum hemen." Dedi ve telefonu kapattı. Üzerindekilere aldırmadan zorda olsa dua ede ede ayaklandı. Telefonunu ve evinin anahtarını alıp çıktı hemen.
Evin önünden geçen taksiyi çevirip bindi genç kadın.|||
Mertte, Toprağı hastanenin dışında bekliyordu. Önünde duran taksiciye bir göz attı ve arka oturan kadını görünce Toprağı fark edip hemen kapıyı açtı. Toprak taksiden inmeden Mert para çıkarıp adama uzattı. "Ben vericektim Mert." Dedi Toprak.
Mert kadının yakınındaydı gözlerine baktı "Bu sefer benden olsun." Dedi ve Toprağın taksiden inmesine yardımcı oldu. "Yürüyebilecek misin tekerlikle sandalye getireyim mi?"
Toprak doktorunun koluna girdi "İyiyim, yürüyebilirim. Buraya gelene kadar geçti sanırım."
"Olsun yine de bir muayene ederim." Dedi ve kızın kolundan çıkıp bir eliyle belinden sarıldı diğer eliyle de kolundan tutup yürütmeye başladı Mert.|||
Arda işten gelince mutfakta güzel bir masa onu beklemekteydi. Karısı kapıda karşıladı "Hoş geldin sevgilim." Deyince karısı gülerek ona sarıldı, adam "Hoş buldum sevgilim." Dedi geri çekilirken kızın dudaklarından öptü "Özledin mi beni?"
Gülümsedi Havva "soruyor musun?"
Gülerek içeri girdiler. "Ben bir üstümü değiştirip geliyorum hayatım." Dedi Arda ve yukarı odalarına çıkıp rahat bir şeyler giyindi sonra ellerini ve yüzünü yıkayıp mutfağa indi.
"Uuu Yirmi günü aşkındır şahane yemekler yiyorum. Yine öyle de farkında mısın biraz göbek yaptım bebeğim?"
Yerine otururken güldü Havva "Olsun. Ben senin her halini severim."
Dudaklarını birbirine kapattı adam "Iıı. Öyle mi?"
Başını yana yasladı kız "Öyle tabi...Yemekten sonra film izleriz demi? Güzel filmler buldum."
"Tabii izleriz sen istersin de yapmam mı ben?" dedi gülerek adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Aşkı Sende Buldum
Romance2011 yılında yazdığım ve hala okuyanlarla birlikte yoluma devam ettiğim Ben Aşkı Sende Buldum adli hikayemi wattpad de paylaşmaya karar verdim. Lale Devri dizisinin basrol oyuncularına duyduğum hayranlıkla baslamistir hikaye yazmam.