14.BÖLÜM

103 4 0
                                    

 Dedi ve kızın saçlarından tutarak onu bağırta bağırta dövdü.. Çınar hiçbir şey yapmadı sadece başı hala önünde ağlayarak sırasını bekliyordu, bir umut dolmuştu içine Toprak gerçeği biliyormuş gibi Günceye yönelmişti. Günce öylece yatarken Toprak ayağa kalktı, Çınara döndüğünde yarı açık vücuduna bakıp gözlerini yumdu ağlayarak. Konuşucak hali kalmamıştı. Kendini toparlamaya çalıştı ellerini yumruk yaptı sakinleşmek için usulca açtı gözlerini Çınarın yaşlı gözlerle ona baktığını gördüğünde ise elinin içini uyuşturacak cinsten acı olan bir tokat da ona geçirdi yüzü sola döndü yüzünden çok canı acıyordu adamın. Toprak ağlayarak ona bakmaya devam etti..

Toprak ağlayan sesiyle bağırmaya başladı:yüzüme bak. Bak bana bak ne hallere düşürdüğün Toprağa bak, bana bunu da mı yapıcaktın. Aynı evin içinde olduğun kadınım ben hani şu hiç bırakmıcam seni dediğin kadın! Beni bekleyemedin mi ? (dedi Çınarın dolu gözlerle ona bakması bir oldu) utanmadın mı bana bunu yaparken, ya o benim daha 19 yaşındaki kuzenim. Onunla ilgilenmeni şakalaşmanı bile kızkardeşin olarak görüyorsundur diye algıladım ben Çınar. Hiç mi sızlamadı yüreğin hiç mi düşünmedin BENİ, OĞLUNU! Ben bunu hak edecek ne yaptım he ne yaptım. Hiç mi utanmanız yok sizin, nasıl insansınız siz ha?

• Genç kadın daha fazla konuşamadı hıçkıra hıçkıra ağlarken dengesini kaybetti elini yavaşça dolaba koydu. Çınar sadece ona bakarak ağlıyordu yavaşça yaklaştı ona. Ellerini kızın elini götürdü ki Toprak geri çekti, "dokunma bana" dedi ağlamaktan helak olan sesiyle. Çınar titreyen ellerini yavaşça çekti

Çınar:Toprak affet beni ben hiç bişey- Toprak hayır şeklinde başını salladı:sakın bunu deme bana! (gözyaşlarını sildi) -pılını pırtını toplayıp defolup gidiceksin, gidiceksiniz! İkinizi de görmek istemiyorum.

Çınar ağlayarak kızın önünde diz çöktü onun bacaklarından tutarken:yalvarırım bunu isteme benden Toprak ne olur! Ben sensiz yapamam yemin ederim, ne olur affet beni. Toprak sinirle:çekil şuradan.

• Dedi ve kendini çekiştirerek odadan çıktı tüm gözleri üzerinde görünce gururu bir nebze daha kırıldı ağlayarak arkasına dönüp yerden oturup ağlayan kocasına baktı "beni cümle aleme rezil ettin" dedi ve asansörün düğmesine basmasıyla kapı açıldı Çınarın "gitme Toprak" demesini aldırmadan uzaklaştı, Günce ise ağlayarak arkasından bakakaldı. Herkesin tek düşündüğü bir şey vardı "madem seviyordu niye yaptın bunu şerefsiz?" diye. Dışarıdan görünenle içerde bin bir uçurumlar vardır hep...genç kadın değimi yerindeyse asfaltı ağlatırcasına kullanıyordu arabayı hem de ağlıyordu. Telefonu çaldı bu sıra.

Ayşe:To- Toprak bağırdı:ne var Ayşe? Ayşe gözlerini kıstı:efendim iyi misiniz siz? Toprak:hemen Güncenin eşyalarını valizlerine doldur geldiğimde onları kapıda görücem! Onu hallettikten sonra ÇINARINKİNİ DE.

• Dedi ve bir cevap beklemeden kapattı koltuğa fırlattığı telefonun ardından elinin tersiyle akan gözyaşlarını sildi, silse de değişen bir şey yoktu yine akıyorlardı.

<..> • Günce ağlayarak üzerindekileri çıkarıp giyinmeye başladı Çınar ise yüzünü bacaklarının üzerine koymuş hala ağlıyordu..

Günce gözyaşlarını silerken:be-benim hemen Top-raktaan af-af dilemem lazım Toprak, Toprak çok kızdı. Çınar başını kaldırdı:ne bekliyordun? Git yediğin boku temizle yoksa ölüme sürükliceksin kendini Toprak beni affetmezse öldürücem seni!

• Günce koşarak çıktı odadan.

• Toprak eve geldiğinde Ayşenin valizlerin başında olduğunu gördü.

Ayşe çekingence:efendim şey hazırlar. İkisi Güncenin biri Çınar bey. E geri gelir diye ben ona sadece bir tane hazırladım. Toprağın göz yaşları tekrar körüklendi:lütfen sus Ayşe. Bir gün bana bir şey olursa oğlum sana emanet tamam mı? Ayşe üzgünce:efendim o nasıl söz lütfen gelin oturun bir sakinleşin. Toprak sakince yere çöktü ve ağlamasına devam etti:sakin falan olamam artık Allah kahretsin çok kötüyüm ben çok perişanım. Ayşe üzgünce:konuşmak ister misiniz? Toprak gözyaşlarını sildi:ne olur beni yalnız bırak. Ayşe ellerini tuttu genç kadının:bırakamam efendim.

Ben Aşkı Sende BuldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin