Part 3

2.9K 127 0
                                    

" γεια σου joshephine εγω είμαι η elen ! "

" χέρομαι παρά πολυ που σας γνωρίζω " λέω και προσπαθώ να δείξω την χαρά μου . Η αλήθεια ειναι ότι ντρέπομαι να μιλάω για εμένα .

" λίπον θέλεις να μας πεις τι δουλειά κανεις ?" λες και δεν το ξέρει έλεος !!

" λίπον εγω είμαι μοντέλο αλλά έχω πρωταγωνιστήσει και σε διάφορα έργα όπος το pll και πολλά αλλά . "

" ΠΟΤΕ ξεκίνησες την καριέρα σου σαν μοντέλο . Ειθελες απο μικρή να ακολουθήσεις αυτο το επάγγελμα "

" η αλήθεια ειναι ότι το μικρόβιο του μοντέλου μου είχε μπει απο μικρή . Περίπου στα δέκα χρόνον είχα αρχίσει να το ανακοινώσω στους γωνεις μου . "

" αλήθεια ? "

" ναι ... "

" οι γωνεις σου τι είπαν για όλο αυτο ; Γιατί κάποιοι γωνεις ειναι αρνητικοί στον τομέα αυτο"

" οι γωνεις μου ηταν μαζει μου και με βοήθησαν πολυ . Η αλήθεια ειναι ότι όντως ειπιρξαν φωρες που ηταν αρνητικοί . Και περισσότερο για τον φόβο ότι θα αποτιχω και θα στενάχωριθω. Αλλά ηταν αυτοί που με όθησαν μερικές φωρες να σικοθω στις δυσκολίες και να συνεχίσω . Γιατί πίστευαν σε εμένα . "

" και είχες κάποιο πρότυπο στο χώρο του μοντέλινγκ που σε ορθήσε να το κανεις ;"

" όχι δεν είχα κάποιο πρότυπο . Απλα μου άρεσε η ιδέα να με φτοιαχνουν και γενεικα . Επειδή όταν ήμουν μικρή είχα υποστεί booling . Θεωρώ ηταν μια αφορμή για να αποδείξω ότι μπορω να είμαι καλύτερη απο τους άλλους. Δεν ξέρω , δεν ένιωθα ποτέ ίδια με τα αλλά παιδιά . Και ηταν ένα τρόπος να αποδείξω ότι τα κατάφερνω"

" τι ακριβώς booling είχες υποστεί ;"

" είχα υποστεί κύριος λεκρικο . Αλλά και πολλές φορές σωματικό . Οχι όπος κάποια τρομερά απλα μου κάνανε τρικλοποδιές "

" λίπον joshephine η ιστορία σου ειναι πολυ ενδιαφέρον . Να δούμε και ένα video με μερικά κομμάτια της ζωής σου " λεει και πέφτει το video . Κρατούσε 5 λεπτά και ηταν καλό μπορω να πω . Με το τραγούδι All Of Me .. Μολης τελειώνει το video όλοι χιροκροτανε και μετα ξανά αρχίζει τις ερωτήσεις

" Γενικά τα πας καλα έχεις ζήτηση σαν μοντέλο ;"

" έχω πολυ ζήτηση και ευχαριστω τον Θεό για αυτο . Είμαι πολυ ευχαριστημένη . "

" πως ξεκινήσες ? ιπιρχαν άνθρωποι που σε βοήθησαν !;;"

" ξεκίνησα απο την σχολή που είχα παει αρχικά . Για να έχω και ένα πτυχίο να το δείχνω . Ναι γιατί έχω σπουδάσει φιλολογία . Και μετα άρχισα να κάνω μαθήματα μοντέλινγκ σπουδασα αυτο το πράγμα. Και όταν πιρα το πτυχίο μου . Ενας νέος τότε σχεδιαστής ζήτησε μοντέλα απο το πανεπιστήμιο και ένα απο αυτά ειμουν εγω . Έκανα την πρώτη σημαντική πασαρέλα . Μετα έφτιαξα καρτουλες και έφτιαξα και μπουκ και ναι... Μετα άρχισαν τα τηλέφωνα . Δηλαδή ηταν πολυ τυχαίο !"

" λίπον θα περάσουμε σε ένα διαφημιστικό διάλυμμα και επιστρέφουμε ! " βγεικα απο το πλατο και πήγα να πάρω ένα μπουκάλι νερό. Ουφ... Τότε με πλησίασε η elen

" ήσουν πολυ καλή "

" σας ευχαριστω πόλυ" με χερετισε και έφυγε . Βαριομουν αφοριτα . Μολης χτύπησε το καμπάνακι για να βγω στο πλατο να ξανά κάτσω δεν αντέχωωω άλλο είπα απο μέσα μου . Φωρεσα το ψεύτικο χαμόγελο μου και εκατσαααα

" εδώ με την Josephine patison... Λίπον joshephine πιστεύεις ότι τορα που εγεινες διάσημη έχεις αλλάξει ο τρόπος που σε βλέπουν οι άλλοι ;"

" σίγουρα άνθρωποι που με είχανε λιγο παρατιμενη και παραμελιμενη με ξανά πλισιασανε . Αλλά.. Δεν είχα και κάτι τρομερό . Ενίοτε ότι τορα έχω περισσότερους φίλους απο ότι είχα πριν ένα χρόνο . Και ειναι λογικό . Αλλά εγω φίλους μου θεωρώ αυτούς που ηταν απο παλιά . "

" στο θέμα αγοριών τορα . Εχουν αρχίσει να σε προσελκύουν περισσότεροι άντρες απο παλιά ;"

" όχι ! Δεν έχει αλλάξει κάτι . Και μερικές φωρες πολυ δεν με ξέρουν κι ολας. Αλλά όσοι με ξέρουν αποφεύγω να δένωμε πολυ σινεσθιματακα "

" και κάτι τελεστεο στα ιντερνετικα δίκτυα έχεις πόλους ακόλουθους .;"

" ναι στο Facebook δεν γίνετε να δεχτώ άλλους και θα φτιάξω κενούριο προφίλ ."

" ευχαριστούμε παρά πολυ "

" και εγω ευχαριστω " λέω και αποχώρω. Ειναι η στιγμή που θέλω να ουριαξω απο χαρα . Ο Νικόλας ειχαι φιγει και εγω έπρεπε να βρω το αυτοκηνιτο μου. Βγενω απο το στούντιο και αρχίζω να περπατάω στον δρόμο . Η αλήθεια ειναι ότι φοβάμαι και λιγο Μονή στην έριμια. Μπενω σε μερικα στενά . Και πραγματικά έχω χαθεί . Βλέπω κάτι αγόρια να κάθονται στο πατομα και να καπνίζουν . Έλεος . Ακούω ένα

" ψιτ..!!" Μα δεν γυρίζω επιτάχυνω το βιμα μου αλλά δεν προλαβενω .

You're mine.Where stories live. Discover now