Part33

1.3K 65 6
                                    

#team_Stive

Και την έχω στην αγγαλια μου . Και ξέρω γιατι . Γιατι ειναι η μόνη που με αγαπάει τόσο . Η μόνη που κανει τα πάντα για έμενα . Η μόνη που όσο και να την πλήγωνω μένει εδώ . Ξέρω οτι είμαι τυχαίρος που την γνώρισα . Που την έχω στην αγγαλια μου . Που φιλαω τα χίλοι τις και είμαι χαρούμενος ΜΑΖΕΙ της . Δεν πίστευα ποτε οτι θα το πω αλλα είμαι . Είμαι ευτυχισμένος .... Χαϊδεύω τα μαλλια της και την φιλαω απαλά στο κουτελο . Δεν θέλω να την χάσω . Ποτε ... Και έχω αρχίσει να ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ να της κάνω πρόταση γάμου ... Αλλα δεν ξέρω πως θα το πάρει ...

" Σ'αγαπαω..." Της ψυθιριζω και κάθομαι στο κρεβάτι .

"Γιατι το έκανες αυτο για έμενα.?"

"Γιατι δεν μπορείς να καταλάβεις τι παθενω όταν είσαι κοντά μου . Τι παθενω όταν σε βλέπω όταν ξύπναω . Τρελενομαιιι . ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ πως έχω οτι θέλω . Έχω οτι μπορεί να με κανει χαρούμενο . Και μπορεί να το βλέπεις μελο η δεν ξέρω τι άλλο άλλο το εννοώ. Και όταν κάποιος σε σχολιάζει και σε γδυνει με τα ματια του θέλω να τον σκοτώσωω ... Ζηλεύω .. Είσαι η μόνη που μου το προκαλεί αυτο . Και δεν άντεξα κατάλαβενεις? "

" Σ'αγαπαω ... Απλα μην το ξανα κανεις ... "

" δεν θα το ξανα κάνω .." Της λέω και την φιλαω ... Την κρατάω στην αγγαλια μου και τότε σικονετε και με κοιτάει ...

"Πάμε να ψάξουμε για σπίτι ? "

" ναι..." Της λέω και πάμε να βρούμε τις εφημερίδες . Περνούμε μερικά τηλέφωνα και έχουμε καταλήξει σε ένα σπίτι θα το δούμε πως ειναι ... Περνούμε τηλέφωνο και μήλαω εγω ..

" ναι? "

" για σας για την αγγελία περνώ.. "

" αααα ναι γεια σας..."

" ενδιαφέρομαι εγω με την σύντροφο μου να το αγοράσουμε . Ποτέ μπορούμε να το δούμε;"

" και τώρα ΑΜΜΑ μπορείτε ..."

" ναι μπορούμε.."

" παρα πολυ ωραία .."

" ερχόμαστε .." Της λέω και κλινώ το τηλέφωνο .

" λοιπόν πάμε να το δούμε ? "

" ναι πάμε . " μου λέει και μου πιάνει το χέρι περνει το κηνιτο της και μπενουμε στο μηχανάκι μου... Σε 5 λεπτα ειμουν εκει . Μια κυρία γύρο στα 50 μας περίμενε εκει .

" γεια σας.." Λέω εγω και χαμογελάει ..

" γεια σας .."

" είμαι αυτο που μηλισουμε στο τηλέφωνο .."

You're mine.Where stories live. Discover now