Ξύπνησα το πρωί και δεν άντεχα... Τα ματιά μου με πονουσαν και είμαι σίγουρη πως είχαν μαύρους κοικλους . Σικωθεικα αργά και πήγα στο μπάνιο. Μολης άνοιξα το φως τρελαθείκα με το θέαμα . Χθες στην πρόβα για το φιλι . Δεν τα πήγενα καθόλου καλα και άργησαμε να γυρίσουμε . Κι έτσι κοιμιθεικα πολυ λιγότερο . Όχι οτι μπορούσα κι όλας αλλα ενιγουει .. Πήρα το κηνιτο μου και έγραψα μυνιμα στον stive
" Καλημέρα stive .. Έχουμε σήμερα προπόνηση ;" Τον ρώτησα και κατεβείκα κάτω για να φάω πρωινό . Έβαλα muesli σε ένα πιάτο και γάλα . Και άρχισα να τρώω . Τότε ακούω τον ήχο μυνηματος στο κηνιτο μου" καλημέρα joshephine ... Εεε όχι σήμερα έχω μερικά τρέχαματα και δεν θα μπορέσω να κάνω μάθημα ..." Το είδα και αρχησα να σκέφτομαι τι 'τρεχαματα' μπορεί να εχει . Μπα απλά δεν θέλει να με δει . Ούτε εγω είμαι σίγουρη αν θέλω να το κάνω . Απο την μια τον αγαπάω αλλα απο την άλλη θέλω χρόνο να σκεφτώ . Έχουμε κανει και οι δυο βλακείες όμως .. Για να μην φανώ αγένεις του γράφω ένα μυνιμα ...
" ok.. Stive θα τα πούμε .. Στήλε ΑΜΜΑ ειναι και μπορείς για αυριο ... Γεια σου .." Τελείωνω με το πρώινο μου και το αφήνω στον νεροχιτη . Περνώ το κηνιτο μου και κάθομαι στο σαλόνι .. Ακούω τον ήχο του μυνηματος
" σε ευχαριστω ....
Κοιτα είμαι βλάκας. Δεν μπορω να είμαστε έτσι ρε γαμωτο μου . Δεν το ένωουσα josh.. Δεν ενώουσα τιποτα απο αυτά που είπα . Ειναι λογικό να μην με θέλεις πια απλά .. Δεν αντέχω μακριά σου ρε..
Και όταν ανοίγω τα ματια μου και δεν υπάρχεις έχω έναν λόγο για να μην θέλω την ζωη μου ... Το ξέρω μελο . Αλλα έτσι νιώθω . Είσαι αυτή που με άλλαξε απο αυτόν τον γαμω χαρακτήρα που είχα καταντήσει και λιπαμε τον εαυτό μου που σε κανει να κλαις . Δεν θέλω να σε ξανα δώ να κλαις joshephine .. Ειδικά για έμενα .. Δεν σε αξηζω και το ξέρω.. Μα Σ'αγαπω joshephine... "Το διάβασα και νωμιζα οτι μου κανει πλάκα δεν του του είχα σε κάποια περίπτωση να μου γράφει ... Να γράφει τόσο τέλεια . Το μόνο που θέλω ειναι να τον πάρω αγγαλια . Δεν θα ειναι το ειδιο απο μια οθόνη αλλα πρέπει θα του πω αυτα που νιώθω γιατι το πιστεύω πιστεύω οτι ειναι ο καλύτερος άνθρωπος που γνώρισα ποτε..." και εγω σ'ευχαριατω.. Εγω έκανα βλακεία .. Εγω στην είπα άγρια και .. Το ξέρω οτι ζηλευεις .. Το ξέρω οτι θέλεις να τα σπασεις όλα όταν ζηλευεις .. Μα σε αγαπάω αγαπάω το κάθε τι πάνω σου ακόμα και την κάθε τρίχα των μαλλιών σου .. Σε λάτρευωω κάθε μέρα και περισσότερο .. Και ας έχεις περάσει τωσα .. Σε αγαπάω περισσότερο.. Όχι γιατι σε λιπαμε γιατι σε θαυμάζω .. Σε θαυμάζω που στεκεσε ακόμα στα πόδια σου . Δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορω να κάνω εγω για εσένα και την ζωή μου θα έδεινα... Δεν θα βρεις άλλη που θα σε αγαπάει τόσο στο λέω... Λοιπόν δεν μπορω να στα γράφω... Δεν μπορω άλλο να μην σε βλέπω . Ολη την νύχτα σε σκεφτόμουν και δεν μπορούσα να κοιμηθώ θα έρθεις η να έρθω?"
"Είμαι κάτω απο το σπίτι σου. Κατεβα " ΧΑΜΩΓΕΛΑΣΑ με αυτό το μυνιμα ... Ειμουν βέβαια χάλια .. Αλλα δεν με νοιάζει . Κατεβείκα κάτω και τον είδα στην μηχανή του . Τον πήρα αγγαλια και τον φιλισα ... Τον αγαπάω τον βλαμενοοο...
#team_stive
Ξύπνησα το πρωί και δεν την είδα δίπλα μου . Αντί για την josh είδα τον Justin .. Κατεβείκα κάτω νευριασμενος και έφτιαξα καφε . Δεν ειμουν καλα.. Είθελα να την πάρω αγγαλια και να χαϊδεύω τα μαλακια της . Να τα μιρισω και να την πιραξω ... Να την δώ να αμωγελαει μόνο αυτό . Την ΤΕΛΕΥΤΕΑ φώρα την είδα να κλαίει . Και ο ΧΙΡΟΤΕΡΟ της το δημιουργίσα εγω. Πήρα το μαξιλάρι του καναπε και το πέταξα απέναντι
" ρε μαλακα θα τα διαλυσεις όλα !" Φωνάζει ο βλάκας απο πίσω μου
" καλύτερα !" Φωνάζω και έρχεται και κάθετε δίπλα μου..
" τι έχεις πάλι ? "
" την σκέφτομαι συνέχεια... Και ξέρεις κατι? προτιμώ να την αφήσω να νυκοισει σε έναν καυγά παρα να την χάσω για πάντα..."
" γράψε της μήνυμα ..."
" ναι της γράφω..." Αρχίζω να πληκτρολωγω . Εκείνη την στιγμή όλα μου έβγαιναν αυτόματα . Οτι σκεφτόμουν της το έλεγα .. Γιατι την αγαπάω. Της το εστυλα ... Το πρωί είχαμε στείλει δυο μαλακιες..
Πήγα στην κουζίνα ... Δεν άντεξα πήγα στην μηχανή μου και πήγα σπίτι της. Μου έστηλε ένα μυνημα και εκείνη την στιγμή που έφτασα μου είπε θέλω να έρθεις σπίτι μου .. Κατεβείκε κάτω με τις μπιτζαμουλες. Φενωτανε ταλεποριμενη .. Αλλα ήταν πολυ όμορφη γαμωτο . Την αγγαλιασα λες και ήταν ένα πολυ εύθραυστο αντικείμενο και αν κάνω κάτι λάθος θα σπάσει και μετά την φιλισα . Την αγαπάω . Με κρατούσε απο την μέση και εγω κρατούσα το κεφάλι της ..... Μολης τελείωσε το φιλι μας την κοίταξα μεσα στα ματια ... Την πήρα ξανα αγγαλια και την φιλισα στο κουτελο . Δεν θέλαμε κάτι να πούμε και δεν άξιζε εκείνη την στιγμή . Το ξέραμε πλέον και οι δυο πως ο ένας ειναι πλασμενος για τον άλλον . Και αυτό ειναι που μας ενώνει.. Οτι αγαπιόμαστε . Και δεν θα την αφήσω να μου φύγει η να ξανα κλέψει ξανα . Γιατι μπορεί να σας φανεί μελο αλλα ειναι ο λόγος για να ζω πλέον . Αν την χάσω θα χαθω..
💜
ΠΑΙΔΙΑ... ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΟ ..
ΛΟΙΠΝ ΤΈΛΕΙΟ ΠΑΡΤ.. ΣΥΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΟΙΧΩΝ ΚΑΘΗΣΤΕΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ . ΕΥΨΩΜΑΙ Η ΑΝΑΜΩΝΗ ΝΑ ΑΞΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ .. ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΟΤΙΣΤΙΑ. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΟΛΕΣ.. ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ...Gogo..P....❤
YOU ARE READING
You're mine.
RomanceΤι θα γίνει όταν η Josephine ένα πετιχιμενο μοντέλο . Με πραγματικά πολύ καλή και άνετη ζωη συναντήσει τον stive . Ενα παιδί του δρόμου με έφεση στο box και πολύ όμορφο ? τι θα γίνει όταν την σωστή στιγμή συναντηθούν στο σωστό μέρος ; Απο την αρχή μ...