" ρε δεν είμαι καλά ... " της λέω και πηγαίνω στον καναπέ...
"Ψυχρεμιααα εσύ δεν έλεγες ότι δεν τον θες !!!;;;;"
" δεν ξέρω τι θέλω έχεις ζελεδακια ;; Σήμερα θα κάτσω μέσα"
" όχι δεν θα κάτσουμε μέσα ! Θα βγούμε "
" μην λες μαλακιες! ποο ρε Lydia !"
" έλα ρε αγάπη μου ! "
" καλά !"
" θα σου κάνει καλό πίστεψε με !"
" εύχομαι ! "
" πάω να φέρω ζελεδακια και θα πάω δουλειά "
" ένταξη θα πάω και εγώ σπίτι μου ! "
" έλα να κοιμηθούμε μαζί !"
" οκ θα σε πάρω τηλ "
" ένταξη !"
" ευχαριστώ ρε ! "
" μην λες βλακείες σε αγαπω!"
" θα περάσεις να με πάρεις ?"
" ναι στις 11:00 να βγεις εξω"
" οκ αγάπη ... Γεια !!" Της λέω και κλινώ την πόρτα μένω στην BMW μου . Πιάνω το τηλέφωνο μου και περνώ την aby ...
" έλα aby ! "
" γεια σας κυρία !"
" λοιπόν σε 5 λεπτά θα είμαι σπίτι . Φτιάξε μου κάτι να φάω "
" μάλιστα κυρία !" Κλινώ το τηλέφωνο και ξεκινάω την οδήγηση . Σε λίγα λεπτά ειμουν έξω από το σπίτι μου . Πόσο μου είχε λείψει η βιλιτσα μουυυυ !!! Λέω από μέσα μου και βγάζω τα κλειδιά μου από την τσάντα μου . Ανοίγω την πόρτα και μπενω μέσα . Η μυρωδιά από το φρέσκο φαγητό ησερχετε στα ρουθουνια μου . Και εγώ ασυνείδητα κλινώ τα ματιά μου . Χερεταω την aby και περνώ το πιάτο μου με την καρμπόναρα φούρνου . Τρώω το φαγητό μου καθος πινω το άσπρο κρασί μου και βλέποντας την τένια που προταγονιστισα .
" pretty little liers " μολης βλέπω ένα επεισόδιο έχω τελειώσει το φαγητό μου . Ανεβαίνω πάνω στο δωμάτιο μου και βάζω μπιτζαμουλες . Ανοίγω την τηλεόραση και βάζω μια τένια . Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και βλέπω την τένια μου . Ενώ πινω motion και τρώω πατατάκια . Τότε ακούω το τηλέφωνο μου να δώνιτε και το πιάνω . Εχω ένα μινυμα στο Facebook . Είναι από τον stive ! " ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΙΠΟΟ " φωνάζω και ανοίγω το μυνιμα ενθουσιασμένη ." τι κανείς ? η αληθεια ειναι οτι απολαμβανω την υσιχια τορα!!" Το βλέπω και θέλω να πετάξω το κηνιτο μου αλλά μετά θα καθυστέρησω να απαντήσω .
" καλά είμαι . Και η αλήθεια είναι ότι και εγώ θα κάνω πάρτι ! Είμαι μόνη μου στο κρεβάτι επιτέλους !!!" Λέω και αρχίζω να κλαίω πάλι . Πως γίνετε να μου σπάει τόσο πολύ τα νεύρα? θέλω να τον διρω !!!!! Μετά από λίγο βλέπω την απάντηση του
YOU ARE READING
You're mine.
RomanceΤι θα γίνει όταν η Josephine ένα πετιχιμενο μοντέλο . Με πραγματικά πολύ καλή και άνετη ζωη συναντήσει τον stive . Ενα παιδί του δρόμου με έφεση στο box και πολύ όμορφο ? τι θα γίνει όταν την σωστή στιγμή συναντηθούν στο σωστό μέρος ; Απο την αρχή μ...