Part30

1.2K 70 3
                                    

Βλέπω τα μούτρα του . Και απο κάτω παρα πολύ κόσμο . Δεν μπορω να καταλάβω τι γίνετε και μου παίζει μια μπουνια στην κοιλιά . Πευτω κάτω απο τον πόνο . Δεν μπορω να συκωθω . Ανεβενει απο πάνω μου και με χτυπάει . Δεν μπορω να αναπνευσω . Τον σπροχνω και συκονομαι . Δεν μπορω να πάρω ανάσα . Ο Justin μου φωναζει να μην το βάζω κάτω .. Και δεν μπορω . Του παίζω μερικές μπουνιες και αυτος χάνει για λίγο την ισορροπία του . Αλλα με χτυπάει . Και μου λέει " ετοιμάσου για να βάλω την γκομενα σου στα τέσσερα και να την γαμαω ...." Μου ψιθυρίζει και τα περνώ . Αρχίζω να του δεινω μπουνιες σο μάτι και μετά κλοτσιες στο πουλί του . Αυτος πευτει κάτω απο τον πόνο και εγω του δίνω μπουνιες στην κοιλιά και σωστό κεφάλι . Δεν μπορεί να κουνηθεί . Για αυτο ο αγώνας λήγει . Πήγενω στα απαοδιτιρια και γδυνομαι κάνω μπάνιο και ντύνομαι . Κάθομαι στον πάγκο και περνώ τηλέφωνο την josh ...

" έλα πριγκίπισσα !"

" γεια.." Μου λέει και μου κρατάει ακόμα μούτρα ...

" μην μου κρατάς μούτρα ρε μωρο μου .. "

" καλα .. Σε μια ώρα τελείωνω.."

" θες να πάμε για φαγητό ?"

" ναι ας πάμε ! "

" μην είσαι κάκια σε αγαπάω "

" το ξέρω ρε μωράκι μου και εγω σε αγαπάω .."

" θα τα πούμε θα έρθω να σε πάρω σε κανένα δυορο απο το σπίτι σου ένταξη ? "

" ένταξη . " μου λέει και μου το κλίνει .. Βγενω απο τα απαοδιτιρια και με πλησιάζει ο Justin

" μπράβο ρε θηρίο "

" ok καλός αγώνας ήταν "

" το θα κανεις όταν το μάθει η josh"

"Δεν ξέρω ... "

" θα τσακοθειτε άσχημα"

" το ξέρω αλλα δεν μπορω να της το πω ρε!"

" οκ πρέπει να φύγω θα τα πούμε !" Μου λέει και φεύγει . Μπενω στο αυτόκηνιτο μου και πάω σπίτι να ντύθω. Κάνω ένα ακόμα μπάνιο και βάζω ρούχα .

#andStive

Μπεικα σπίτι μου και άρχισα να ψάχνω τι να βάλω . Έβαλα μια φούστα μαύρη και ένα ροζ τοπ και τα superstar adidas μου τα ροζ και πήρα την μαύρη τσάντα μου . Την έφτιαξα και άρχισα να βαφομαι . Τότε άκουσα μια κορνα απο κάτω . Έφτιαξα μια κοτσιδα στα μαλλια μου και κατεβείκα κάτω . Μπεικα στο αυτόκηνιτο του και τον κοίταξα . Ηταν πανέμορφος του έδωσα ένα φιλι και έβαλα ζώνη.

You're mine.Where stories live. Discover now