Part 29

1.2K 69 1
                                    

#team_Stive ..
Σήμερα ήταν θεά... Ηταν πολυ γλυκια .. Οταν την είδα κόκκινησε ... Μετά που πήγαμε στο κλαμπ και είδα οτι μας πλησιαζε ο jone . Τον κοιτούσα και αυτος γελούσε . Η μικρη μου ειπε οτι είμαστε μαζί αλλα αυτος ο μαλακας συνέχιζε τις μαλακιες . Του έριξα εκεί κάτι ψιλές και τότε του ψυθιρισα ...

" μην την ξανα ακουμπησεις το κατάλαβες ;"

" δεν θα σε ρωτήσω.."

" φύγε ... Θα τα πούμε αυτιο το πρωί στο ρινγκ"

" ok ετοιμάσου να χάσεις .." Μου λέει και φεύγει... Το ξέρω μαλακια να παίξω ξύλο αλλα ίσος έτσι καταλάβει οτι ειναι μόνο δεικια μου . Μετά όλα νορμαλ κάτι παίζει με τον Justin και την Lydia .. Και θα το μάθω ένωιτε . Δεν θα το αφήσω έτσι . Μολης πάμε σπίτι είχα νευριασει και καλα ΜΑΖΕΙ της και κάναμε έρωτα . Και μετά κοιμιθεικαμε αγγαλια . Μόλις την είχαι πιάσει ο ύπνος ακούω μυνιμα απο το κηνιτο μου . Ηταν απο άγνωστο αριθμό .

" ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΣ 12 ΣΤΟ ΡΙΝΓΚ . ΑΜΜΑ ΧΑΣΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΆΝΩ ΟΤΙ ΘΈΛΩ... ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΈΛΑ ΣΟΥ.. " με το που βλέπω το μυνιμα τα περνώ άγρια . Εγω την έχω αγγαλια μου . Εγω την κάνω χαρούμενη μαζί μου κανει έρωτα. Και αμμα την ακουμπήσει θα τον σκοτώσωω και ας μπω φιλακη . Την joshephine δεν την ακουμπαει άλλος εκτός απο έμενα .. Και ώρα ειναι να το καταλάβει . Δηλαδή έλεος ... Την πιάνω πιο σφιχτά αγγαλια και προσπαθώ να κοιμηθώ . Αυριο πρέπει να τον νύκισω παση θυσία ... Δεν γεινετε να χάσω .

#AndStive

Ξύπναω το πρωί . Σήμερα έχουμε προπόνηση. Ντύνομαι αθλητικά και πάμε σπίτι του . Οι προπονήσεις ειναι πιο ωραίες τώρα που είμαστε μαζί . Αλλα σινιθιζει να το παίζει αυστηρός . Κάτι που πολλές φωρες δεν πετυχενει. Σήμερα τον βλέπω καπος ανχωμένο . Δεν ειναι εδώ . Ειναι αλλού και το ξέρω . Μολης ΤΕΛΙΩΝΟΥΜΕ το μάθημα και πάω στην τσάντα μου για να πιω νερό βλέπω να κοιτάζει κάτι στο κηνιτο του . Προσπαθώ να δώ αλλα το κλίνει . Τι παίζει? λες να μιλάει με αυτήν την Αννα πάλι? τον κοιτάζω και χαμωγελαει . Βγενω απο την αγγαλια του και με κοιτάει παράξενα ..

" τι έγεινε τώρα ;" Με ρωτάει και με κοιτάει με ψυχραιμία .

" τι έγεινε ? απο την αρχή σε βλέπω οτι δεν είσαι εδώ κάτι σκέφτεσε . Δεν μου λες . Τώρα μου κρυβεις το τηλέφωνο σου . Τι άλλο θέλω πια ? "

" δεν έγεινε κάτι οκ ? "

" ναιι οκ .. Πάω εγω τώρα να σε αφισώ γιατι δεν θα θες να είμαι εδω όταν το κανεις με την Αννα."

You're mine.Where stories live. Discover now