Part35

1.2K 64 1
                                    

Ξύπναω . Ειναι μια ακόμα μέρα . Με τον άντρα μου ...

ΟΠ... Δεν σας το είπα εεεε ? σας ΕΙΡΘΕ απότομο ? παντρευομαστε ! Αυριο ! Χαχα .. Οκ πλάκα κάνω... Ξύπναω και βλέπω να με κοιτάει με αυτές τις καταγαλανες ματαρες του . Και ένα χαμωγελο ειναι ζωγραφισμένο στα χιλι του .

" καλημέρα όμορφη ..." Μου λέει και χαμωγελαω ...

" καλημέρα ΟΜΩΡΦΕ δεν ειξερα οτι με κατασκοπευεις .."

" ένωιτε πος ναι.. Απλα είσαι πανέμορφη.."

" ναι πως.... Αλίμονο .."

" για έμενα είσαι η ομορφότερη στον κόσμο όλο ! "

" ένταξη ... Τι θα φάω.?"

" πηνας μωράκι μου ? " με ρωτάει και μου δίνει ένα πεταχτο .

" ΝΑΙΙΙ..."

" πάμε κάτω να φας ένα σαντουιτς .. Γιατι έχεις και γύρισμα..."

" ναι κατεβα και ΕΡΧΩΜΑΙ ... " του λέω και τον φιλαω .. Βγενει απο το δωμάτιο και εγω βάζω ένα ανοικτόχρωμο τζιν και ένα άσπρο φανέλακι . Τα Air Force μου τα άσπρα και περνώ την τσάντα μου . Βαφομαι ελαφρια και πιάνω τα μαλλια μουσε ένα κοτσο . Κατεβενω κάτω και βλέπω τον stive να κάθετε πλάτη σε μια καρέκλα στο τραπέζι . Πήγενω κοντά του και τον φιλαω στον λεμο .

" ΕΙΡΘΑ και εγω ... " του λέω και περνώ το έντιμο σάντουιτς μου .. " ευχαριστω " του λέω και του στέλνω φιλακι .

" θα σε πάω εγω? "

" όχι εσυ πήγενε για προπόνηση και εγω θα πάω να κάνω την δουλειά μου ...του λέω και βάζω καφε σε μια κούπα .

" ήδη έχω αρχίσει ... " του λέω και σικωνωμαι πήγενω κοντά του και δίνουμε ένα φιλι

" κανόνισε κάτι με τον Justin γιατι εγω θα πάω για ψώνια με την Lydia "

" μμμμ... Κι εγω ποτε θα σε δώ? "

" το απόγευμα..."

" καλα .. Αλλα μην άργισες πολυ θέλω να σε δώ ένταξη ;"

" θα πάω να δώ και για το σπίτι ! "

" οκ... Οτι θες κανε .. ΑΜΜΑ θες τπτ πάρε με ένταξη ? "

" ναι αγαπη μου !"

" να προσεχείς και να φας κάτι ένταξη ? "

" ένταξη ρε stive !"

" ok ένα ΤΕΛΕΥΤΕΟ φιλακι .;" Μου λέει και δίνουμε ένα γλωσσοφιλο.

" bye " του λέω και βγενω απο το σπίτι . Μπαίνω στο αυτόκηνιτο μου και σε 10' ειμουν εξω απο το στούντιο.

You're mine.Where stories live. Discover now