Part41

2.1K 75 4
                                    

1 ΜΗΝΑΣ ΜΕΤΑ....

Δεν του έχω ξανα μηλισει απο εκείνο το βράδυ.. Μου εχει λυψει οφείλω να παραδεχτω .. Αλλα δεν γεινετε να τον ξανα δώ έτσι κι άλλιος τουλάχιστον για μια εβδομάδα .. Έχουμε παει για κάτι γυρίσματα στο Παρίσι ... Τόρα είμαι στο δώματιο του ξενοδοχείου μου . Εδω ειναι και η Lydia ... Την επίσα να έρθει μαζι μου γιατι δεν μπορούσα μόνη μου. Δεν τον έχω ξεπεράσει οκ ? όσο και να λέω οτι ΟΛΛΑ ειναι καλα με πονάει .. Σήμερα θα βγούμε με την Lydia σε ένα κλαμπ στο κέντρο . Βάζω ένα μαύρο φόρεμα μια παλάμη πάνω απο το γωνατο και βαφομαι . Βάζω τις άσπρες μου γόβες και περνώ τον μαύρο μου φάκελο. Δεν έχω σκοπό να προχωρήσω . Δεν είμαι έτοιμη ακόμα . Εκείνο το βράδυ με πήρα 10 φωρες τηλέφωνο αλλα δεν απάντησα . Μου έστηλε και αρκετά μυνιματα αλλα το μόνο που κατάφερε ειναι να με νευριασει ... Δεν είμαι καλα ... Και για αυτο ΦΤΕΕΙ αυτος ...

"Έτοιμη! " φωνάζει η Lydia βγενοντας απο το μπάνιο με ένα μπλε φωρεμα και άσπρες γόβες . Ειναι πανέμορφη...

"Θέα είσαι..."

" και εσυ δεν πας πίσω..."

"Είσαι καλα?" με ρωτάει και την κοιτάω .. Δεν είμαι γαμωτο δεν είμαι...και που τα κατάλαβενει όλα αυτή η κοπέλα..

" καλα είμαι... "

" καλα πίστεψα ...."

"Απλα τον ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ...?"

"Να μην τον σκευτεσε .. Κατεβενω και σε περιμένω οκ?"

"Οκκκκ" της λέω και την αγγαλιαζω ... Βγενει απο το δωμάτιο . Και πευτω με φώρα στο κρεβάτι μου... Τότε ακούω τον ήχο του κηνιτου μου.. Το ανοίγω δεν το πιστεύω ο Stive..
Τι θέλει ? ανοίγω το μυνιμα...

"Εχει περάσει ένας μήνας .. Ο χυροτερος της ζωής μου.. Δεν με νοιάζει αν ακόμα με αγαπάς η αν με σκευτεσε... Εγω έκανα εξάλλου την μαλακια και έγεινε οτι έγεινε μεταξύ μας. Δεν σου ζητάω να με συνχορεσεις .. Αυτο ειναι μεγάλο πράγμα.. Απλα μου λιπεις... Και τα βραδιά δεν κοιμάμαι.. Γιατι δεν αντέχω να μην σε βλέπω δίπλα μου.. Απλα να είσαι καλα ... Αυτο ειναι το μόνο που θέλω.. Οι στιγμές που περάσαμε μαζι μου φτάνουν έτσι και άλλιος .. Τουλάχιστον ξέρω οτι αγάπησα κι όλας .. Και το καλύτερο ? αγάπησα εσένα... Γιατι όσο και να το παλεύω μεσα μου σε αγαπάω... Σε αγαπάω πολυ και άνοιξε την πόρτα είμαι απ'εξω..."

Δάκρυα έτρεχαν απο τα μάτια μου. Σικωθικα απο το κρεβάτι και πήγα να ανοίξω την πόρτα .
Αντίκριζω αυτα τα καταπράσινα ματια του.... Είχα τόσο καιρό να τις δώ . Δεν αντίδραω.. Αλλα ούτε και αυτος ..

"Τι θες εδω ?" τον ρωτάω

"Απλα είθελα να σε δώ ..."

"Με είδες .. Τι θες τώρα?"

"Θέλω να σε αγγαλιασω.. Και μετα ας πεθάνω..."

"Ξέρεις κάτι ? δεν αντέχω... Οκ?
για εσένα έκανα τα πάντα.. Και με προδόσες ...
Με τον χυροτερο τροπο.. Σε αγαπάω ακόμα ένταξη ?
Απλα δεν θέλω να σε ξανα δώ μπροστά μου.. Θέλω να φιγεις απο την ζωη μου
Και στην τελική ξέρεις κάτι ? όλα ξεχνιούνται εύχομαι να σε ξεχάσω
Να μην σε σεκευτομαι..
Και ίσος κάποια μέρα να καταφέρω τον στόχο μου... Να σε κυταω και να μην νιώθω τιποτα"

"Δεν θα με ξεχάσεις.. Ούτε εγω θα σε ξεχάσω. Απλα θα αφήσεις τις μέρες να περνούν ... Ασκοπα ... Γιατι άλλον ερωτα σαν τον δικό μας δεν θα βρεις.."

"Απλα αγγαλιασε με " του λέω . Οι λέξεις ήταν σαν να βγεικαν απο μόνες τους απο το στόμα μου . Μου χαϊδεύει τα τα μαλλια και μετα απο έναν μινα νιώθω το άγγιγμα του . Τον αγαπάω τον βλαμενοοο...

"Συγνώμη ρε αγαπη μου... Απλα νωμιζα οτι δεν με είθελες πια...τρελαθείκα.."

" μην μηλας... Θέλω να με φιλισεις ..." Του λέω και δινουμαι ενα φιλι...

"Αυτη ήταν λοιπόν μια ακόμα ιστορία αγάπης .. Η δικια μου ιστορία αγάπης .. Μπορεί να είχαι δυσκολίες.. Αλλα στο τέλος όλα πήραν τον δρόμο τους... Έτσι γυνετε πάντα ... Ακόμα και οταν όλα δυχνουν οτι πανε χάλια , η ζωη τα φέρνει άλλιος ... Μια τυχαία στιγμή στο πιο άκυρο μέρος βρίσκεις τον έρωτα της ζωής σου. Δεν χρειάζεται να βιαστεις θα κανεις τζάμπα στάσεις ... Παντός να ξέρεις οτι οταν τον βρεις , ίσος μαλοσεις... Ίσος κλαψεις αρκετές φωρες.. Αλλα μολης τον αγγαλιαζεις θα ηρεμεις... Δεν λέω οτι ήταν και η καλύτερη ιστορία . Ειναι όμως η δικια μας ιστορία . Stive and joshephine..."

"Stive Emily κατεβείτε να φάμε...."φωνάζω .. Έχω ετοιμάσει δυο ομελετες για έμενα και τον stive και θα ταισω την Emily φρούτο κρέμα . Βλέπω τον stive να την κρατάει αγγαλια και να γελάνε...

"Καλημέρα όμορφη ..." Μου λέει ο stive αφήνοντας την μικρη στην θέση της ...

"Ναι ειδικά έτσι αβαφτη ... Κούκλαρα..."

" αφού σου έχω πει αβαφτη μου αρεσεις πιο πολυ.."

"Μου λέει και δίνουμε ένα μικρό ΦΙΛΑΚΙ..."

"Σ'αγαπαω.."του λέω και τον αγγαλιαζω ..

"Θα ειθελα να σε αγαπαω για παντα αλλα ξεσ κατι ? άνθρωπος είμαι μια μέρα θα πεθάνω..." Μου λέει και χαμωγελαω ... Δίνουμε μια ακόμα αγγαλια και ένα ακόμα φιλι ... Πριν κάτσουμε να φάμε το πρωινό μας σαν οικογένεια..
Και αν αναρωτιέσται τι έγεινε ο Justin και η Lydia.. Ειναι μαζι.. Και έχουν έναν γιο τον Eric...

ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΠΑΡΤ.... ΣΙΓΓΙΝΙΘΙΚΑ ΠΑΛΙΙΙ
ΘΑ ΚΛΑΨΩ ΡΕΕΕΕΕ.... ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ...

You're mine.Where stories live. Discover now