Part36

1.1K 63 2
                                    

#team_Stive

Κλήνω το κηνιτο μου και ο jone έρχεται και κάθετε δείπνα μου .

"Θα σου πω κάτι αλλα μην τα σπασεις όλα ένταξη;;"

" τι έγεινε πες μου τώρα!!!"

" λοιπόν η shay θα έρθει εδώ και θέλει να σε δει . Έρχεται για εσένα.."

" ούτε καν.. Δεν θέλω να την ξανα σιναντησω ποτε ένταξη ..??"

"Μην ξεχνάς οτι δεν ΦΤΕΕΙ σε τπτ αυτή..."

"Δεν θέλω να την ξέρω καν... Θέλω να ζήσω χωρίς αυτήν.. Δεν την θέλω στην ζωή μου . Οσο και να μου λένε οτι ειναι εμμα μου εγω δεν την θέλω . "

" δεν γεινετε . Θα έρθει απο το σπίτι σου . Τα έμαθε ΟΛΛΑ απο κάποιον ... Δεν ξέρω απο ποιον ..."

" ποιος σου το ειπε εσένα ? "

" η ίδια ... Με πειρε τηλέφωνο"

" δεν θέλω να την δώ Justin... Δεν θέλω να την ξέρω. Εξετιας της πέρασα οτι πέρασα . "

" ναι αλλα γνωρίσες έμενα..."

" αυτο ειναι αλλιώς ... Justin ... Πέρασα παρά πολλα... Εζησα χάλια ένταξη ? και για ΟΛΛΑ ευθύνεται η 'οικογένεια' μου... Που δεν θέλω ένωιτε να την λέω έτσι "

"Οτι και να γίνει ρε μαλακα θα είμαι μαζι σου . Αλλα αστην να σου μιλήσει... Εχετε το ίδιο εμμα... Είστε αδέλφια .. Το εμμα νερό δεν γεινετε "

" θα πρωσπαθησω.... Έτσι κι άλλιος ξέρω οτι δεν θα με αφήσει ΑΜΜΑ δεν με δει.."

" ok θες να έρθω να κάτσω σπίτι σου ? "

" όχι θα πάω να κάτσω μόνος μου. Να κάνω προπόνηση και να σκεφτώ μερικά πράγματα . Η josh θα παει με την Lydia για ψώνια οπότε θα αργήσει ..."

" οκ.. Οπότε να φεύγω και εγω.." Λέει και αφήνει το 5€ για τον καφε του και φεύγει . Αφήνω και εγω ένα 5€ και μπενω στον αυτόκηνιτο μου και φεύγω .

#andStive

Κάνω πρωβα 2 ωραίς . Ευτυχώς που θα πάω για ψώνια με την Lydia , άλλιος δεν θα αντέχα... Μολης τελειώσαμε το γύρισμα μπεικα στο καμαρίνι μου και έκανα μπάνιο . Έβαλα καθαρά ρούχα και μπεικα στο αυτόκηνιτο μου με προορισμό τα mikel όπου είχαμε δώσει ραντεβού . Μπεικα μεσα και την είδα να κάθετε σε ένα τραπεζάκι, αφοσιμενη στο κηνιτο της. Την πλησίαζω και αυτή μα κοιτάει .,

" γεια σου ωμορφη .. " μου λέει και της ανταποδίδω..

" σου έχω παραγγιλει καφε να τον πάρουμε στο χέρι και να δούμε τα μαγαζιά οκ?"

You're mine.Where stories live. Discover now