Part16

1.7K 90 3
                                    

#team_Stive

Δεν έχω σταματήσει να κανω προπόνηση . Κάνω εδώ και τέσσερις ωραις σερί . Δεν θέλω να σταματήσω . Ισος αυτός είναι ένας τρόπος για να μην σκέφτομαι . Να μην σκέφτομαι τι κάνει τώρα . Τώρα που είμαστε τσακομενοι . Ξέρω δεν έχω δικέομα να μου λοιποί . Αφού δεν έχουμε ζήσει στιγμές μαζί . Λάθος ! Τότε είναι που πρέπει να μου λείπει γιατί είναι απωθημένο . Μου φωνάζει το ιποσινιδιτο μου . Αλλά εγω δεν θέλω να είναι ένα απωθημένο . Δεν ξέρω γιατί . Απλά την θέλω στην ζωή μου . Οσο και να τσακονομαστε . Αλλά αυτή δεν νιώθει το ίδιο και μου του έχει αποδείξει πολλές φώρες . Νευριαζω παρά πολύ . Πετάω τα γάντια μου κάτω και κλοτσαω τον πάγκο και πευτει κάτω . Ανεβαίνω πάνω και περνώ το κηνιτο μου

" έλα Αννα . Ερχομαι σπίτι σου ! " λέω και κλινώ το τηλέφωνο . Κάνω ένα μπάνιο και βάζω ρούχα κατεβαίνω και μπενω στο αυτόκηνιτο μου . Σε λίγο είμαι εξω από το σπίτι της αννας . Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει . Την βλέπω να φοράει μια άσπρη κοντή ρόμπα και καταλαβαίνω ότι είναι έτοιμη για όλα !

" τι κανείς σεξυ κοπέλα μου ;" Της λέω και αυτή χαμογελάει . Εκτός από την κοπέλα που πηδαω είναι και φίλη μου . Σαν "φίλοι με προτερήματα " ΕΙΝΑΙ καλή κοπέλα . Αλλά ποτέ δεν σκεφτήκαμε να το πάμε παρά κάτω .ισος ΕΠΙΔΙ έχουμε πλήγωθει και οι δυο από σχέσεις και δεν θέλουμε αλλά προβλήματα . Αλλά δεν θελουμε . Είναι ωραία κοπέλα . Και την αγαπω . Νοιάζομαι για αυτήν ! Δηλαδή άμα την πιραξει κανείς τον έσφαξα.

" καλά είμαι .. Μου έλυψες εσύ ! " μου λέει και μου δίνει ένα πεταχτο στο στόμα .

" και έμενα. " της λέω με την σεξυ φωνή μου . Με τραβάει από το χέρι και με παει να κάτσω στον καναπέ . Τι έχει στο μυαλό της ? αναρωτιέμαι .. Κάθετε πάνω μου . Αλλά όταν λέμε πάνω μου εννοούμε πάνω μου και εγω αναβω άγρια .

" τι έγινε με την Josephine ; " με ρωτάει και εγω χαλιεμε άσχημα που με ρωτισε . Ηθελα να την ξεχάσω για λίγο .

" θες να τα πούμε μετά αυτά ;" Της λέω και αυτή καταλαβαίνει και αφήνει την σιζιτιση για μετά . Κάθετε καλύτερα πάνω μου και εγω γελάω πονηρά . Μου βγάζει την μπλουζά και ακούμπαει τους κοιλιακους μου . Ενώ πιπιλιαει τον λεμο μου και τον γλιφει . Κάνει για λίγο τα δικά της . Και εγω δεν μπορω να μείνω έτσι για πολύ . Με δαγκονει στον λεμο και μετά με φιλαει στο στόμα . Ενώ εγω ακούμπαω όλο της το σώμα . Την περνώ αγγαλια και την πάω στο κρεβάτι της . Την πετάω πάνω και πευτω από πάνω της .
"Σηρα μου !" Της λέω και της ξεκουμπωνω την ρόμπα . Ηταν γυμνή .. Οχι ρε φίλε .. Εχει τέλειο σώμα . Αλλά δεν είναι σαν την Josephine . Πάλι στο μυαλό μου αυτή ; ... είναι πολύ υγρή αλλά θέλω να συνεχίσω το παιχνίδι και γλυφω το σομα της καθος την χουφτωνω . Αυτή βρυζει λίγο

You're mine.Where stories live. Discover now