Part14

1.7K 85 2
                                    

" ΕΕΕ.. Τι να πω? πραγματικά παίζεται άγρια και οι δυο ρε sosephine
! Δηλαδή έλεος ! Και πολύ bad girl μου εκείνες! Εσύ ! Τι εκφράσεις είναι αυτές αγαπητή ? "

" ναι λέγε ότι θες ?.. Αμα δεν τον σφαξω αυτόν δεν θα υσιχασω εγω"

" ναι και εγω κουμπάρα !"

" χαχαχα... Εγω με αυτόν ? ούτε καν ! "

" ναι σε ιδαμε !!.... Αντε φτάσαμε .." Κατεβενουμε από το αυτοκίνητο και μπενουμε στο μπαρ. Η Lydia έχει κανονίσει να βγει με ένα παιδί και θα είναι και ο κολλητός του . Εφχομαι να μην βρεθώ τουλάχιστον . Η Lydia χερεταει από μακριά έναν τιπο και τον πλησιάζουμε . Είναι όμορφος ! Ψηλός μελαχρινος . Ωραίο γκομενακι . Τον χερεταω και μου γνωρίζει και τον φίλο του . Εναν μελαχρινο με μέλι ματιά . Καλός είναι αλλά σαν του stive τις ματαρες κανείς ! Λέω από μέσα μου και προσπαθώ να σινελθω.. Ο σερβιτόρος έρχεται εγώ παραγγελνω μια votka ... Αχνεεεε σωστά καταλάβατε . Θα πιω σήμερα ! Ο άγγελος ο κολλητός του με πλησιάζει και μου δίνει το χέρι του για να χορέψουμε. Είπα whay not ? με τράβηξε στην μέση και αρχίσαμε να χωρέβουμε . Με έπιασε από την μέση και εγω του χαμογέλασα . Τότε με τραβάει και με βγάζει έξω από το μπαρ . Τι γειενετε αναρωτιέμαι .

" πάμε σπίτι μου ! " με προστάζει και με τραβάει !

" ούτε καν ! " του λέω και κάνω να βγω από την λαβή που με έχει πιάσει .

" όχι μωρό μου θα κανείς αυτό που θέλω "

" ασε με !" Του φωνάζω καθος με τραβάει προς ένα μαύρο τζιπ

" έλα ρε μωρό θα περάσουμε καλά ! " μου λέει και εγω κλαίω . Κλινώ τα ματιά μου και την επόμενη στιγμή ακούω φωνές και τον ήχο του σώματος που πευτει κάτω . Ανοίγω τα ματιά μου και σινανταω αυτά τα κατα γαλανα και τόσο μοναδικά ματιά . Του stive ! Με πιάνει από το χέρι και με βάζει στο αυτοκίνητο του .

" γιατί δεν προσεχείς γαμαωτο μου ? λίγο και θα σε βιάζε ο μαλακας για δεύτερη φώρα σε σονω ! "

" ευχαριστώ !" Του λέω και τον κοιτάζω

" απλά πρόσεχε ! Δεν είναι όλοι καλοί άνθρωποι . Ούτε που ξέρω που θα ήσουν τώρα ! "

" συγγνώμη "

" απλά μην είσαι τόσο γλυκιά με όλους ! Μόνο με αυτούς που ξέρεις ! "

" ένταξη ! Μπορείς να με πας σπίτι μου τώρα ;"

" θα σε πάω και σπίτι σου ! Αρκεί να προσεχείς μικρη μου !" Είπε μου? η είναι από όλη την κατάσταση ? τι γίνετε ? μετά από αυτό δεν μιλήσαμε καθόλου . Μολης με πήγε έξω από το σπίτι μου του είπα ευχαριστώ και μπεικα μέσα . Εκανα ένα μπάνιο και έπεσα για ύπνο .

#team_stive

Ανεβενω στην μηχανή μου και πάω προς το σπίτι της Αννας . Χτυπάω το κουδούνι και μπενω μέσα . Την βλέπω και την φιλαω παθιασμενα . Σε λιγότερο από 20 λεπτά είχε γίνει η δουλειά . Και βρισκόταν στον καναπέ λαχανιασμενη και χωρίς να μπορεί να κουνηθεί . Βγενω έξω από το σπίτι της . Οταν βλέπω μια κλήση από τον Justin τον περνώ τηλέφωνο

" τι θες ρε βλάκα? την Αννα πηδαγα !"

" καλά εσύ δεν διοτθονεσε . Είμαι σε μια καφετέρια δίπλα από το night clab flower ! "

" ξέρω που είναι ερχομαι !" Του λέω και ανεβαίνω στην μηχανή μου . Μολης φτάνω μπενω μέσα στην καφετέρια και κάθομαι μπάζει του .

" πάλι την πηδαγες αυτή ρε μαλακά;;"

" ναιι μου έσπασε τα νεύρα η Josephine πάλι . "

" τι παίχτηκε με αυτήν ρε ;"

" δεν ξέρω .. Είναι ξεχωριστή ;"

" ΟΠΑ... Ξεχωριστή ακούω ... Μάλιστα . Κάποιος δαγκοσε τη λαμαρίνα μου ΦΕΝΕΤΕ !"

" ναι οκ λέγε και άλλες μαλακιες !"

" άκου εγω αύριο φεύγω γιατί έχω αγώνα δρόμου στην California και θα μείνω για δυο μέρες οπότε για σου κολλητε!"

" ααα οκ ! Καλά να περάσεις με το κιπελοοοο "

" ναι ! Πρεπει αν φύγω ! " μου λέει και εγω φεύγω μολης είμαι έξω από το night clab ανοίγω το κηνιτο μου γιατί είχα μήνυμα από την Αννα ..

" θέλω να σε ξανά δώ ... Εσαι ο καλύτερος . Θέλω παρά πάνω χρόνο σε έμενα... Να σε ευχαριστήσω κι όλας . 😉" μου γράφει εγώ χαμογέλαω ελαφριά αλλά τότε ακούω φωνές εκεί κοντά . Βλέπω την Josephine ! Να την έχει πιάσει ένας και να θέλει να την βάλει στο αυτόκηνιτο . Φουντώνω άσχημα . Πήγενω και τον αρχίζω στα μπουνιδια . Στο τέλος πευτει κάτω άνεσθιτος . Η Josephine με κοιτάει και τα βλέμματα μας συναντιούνται ... Πόσο με τρελαίνει γαμωτο .. Οσο σκέφτομαι τι μπορεί να της είναι κάνει τρελενομαιιι ! Στο αυτόκηνιτο δεν είπαμε πολλά . Μολης την άφησα εξω από το σπίτι της . Ενοιωσα ένα κενό . Δεν ήθελα να φύγει . Την ήθελα μπάζει μου . Αλλά ξέρω ότι αυτό δεν γειενετε . Ανοιξα ξανά την μηχανή του αυτοκινήτου μου και πήρα το δρόμο προς το σπίτι . Μολης έφτασα σπίτι σινιδιτοποιησα ότι δεν μπορώ να κοιμηθώ . Δεν μπορούσα . Σκεφτόμουν όλη την ώρα αυτόν τον μαλακά να την άκουμπαει και με αυτήν την σκέψη ήθελα να σπασω τα πάντα μέσα σο σπίτι ! Δεν αντέχω να σκέφτομαι να είναι με άλλον . Την θέλω δική μου . Σηκώνομαι και πάω προς το μπάνιο . Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και έχω μαύρους κοικλους κάτω από τα ματιά μου ! Βγάζω τα ρούχα μου και κάνω ένα μπάνιο . Μπάς και ηρεμήσω και χαλάρωση λιγάκι . Οστε να κοιμηθώ επιτέλους . Μόλις τελείωνω το μπάνιο βάζω ένα καθαρό σοβρακο και πευτω στο κρεβάτι μου ...

OK...
NO WORDS ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΕΟ . ΑΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΜΑ . ΚΑΙ ΜΥΡΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ; ΣΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΤΥΧΕΑ ΜΑΖΙ . ΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΜΠΛΙΡΩΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ . ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΥΝ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ; ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΤΕΛΟΣ ΣΠΆΝΤΟΝ ;;
VOTES AND COMMENDS PLIZZZZ !!
Love all !! See you..

Gogo.P...❤

You're mine.Where stories live. Discover now