Part31

1.2K 68 4
                                    

Ξυπνάω το πρωί στο σπίτι του . Γυρίζω και τον βλέπω να κοιματε Χαμωγελαω .. Και τον αγγαλιαζω . Δεν είθελα να τον ξύπνησω . Τότε ανοίγει τα ματακια του και με βλέπει. Χαμωγελαει και με τραβάει πάνω του .. Μου χαϊδεύει τα μαλλια ..

" καλημέρα όμορφη .." Μου λέει και μου δίνει ένα ΟΜΩΡΦΟ φιλακι

" καλημέρα.."

" πρέπει να πάμε για προπόνηση? " με ρωτάει και εγω γνεφω καταφατικά

" ΟΚΚΚ .... Αφού το θες.. " μου λέει και φιλιομαστε . Ενώ οι γλώσσες μας ανακατεύοντε ... Σικονετε απο το κρεβάτι και παει στην ντουλάπα του ...

" δεν έχω ρούχα για εσένα έτσι ? "

" όχι.. Θα φέρω την επόμενη φώρα.."

" πάρε ! " μου λέει και μου πετάει ένα άσπρο πουκάμισο του . Είμαι με το βρακακι το πουα και ένα μαύρο σουτιέν . Συκονομαι απο το κρεβάτι και ο stive γυρίζει και με βλέπει . Δαγκονει το κάτω χίλος του και εγω άρπαζω το πουκάμισο . Αυτος τρέχει προς το μέρος μου . Και μου το τραβάει . Με ρίχνει στο κρεβάτι και ανεβενει απο πάνω μου . Εγω περνώ ένα μαξιλάρι και τον χτυπάω

" ΑΣΕ ΜΕ " του φωνάζω ναζιαρικα και αυτος πιάνει το μαξιλάρι . Φοραω το πουκάμισο του και πιάνω τα μαλλια μου σε έναν απλό κοτσο .. Με περνει αγγαλια και κατεβενουμε κάτω στην κουζίνα . Βγάζω γάλα και κορνφλεινξ και τα αφήνω στο τραπέζι βάζω μια πετσέτα και κάθομαι . Αρχίζω να τρωω καθος ο stive κανει μπάνιο . Ερχετε με μια πετσέτα τιλιγμενη γύρο απο την μέση του ... Όχι ρε! Ειπα απο μεσα μου και πνίγεικα με μια μεγαλη νιφάδα διμιτριακων...
Αυτος με πλησιάζει και αμωγελαει με αυτο το σεξυ χαμωγελο του .

" πάμε πάνω ? " με ρωτάει και πραγματικα θέλω να τον πάρω και να του ρουφιξω το εμμα ...

" πρέπει να κάνουμε προπόνηση ... Μετά ΑΜΜΑ θες! " του λέω και αυτος χαμωγελαει ..

" θες να με τρελανεις ? με αυτο το πουκάμισο θα κανεις προπόνηση ? να σε βλέπω και να μην μπορω να σιγγεντρωθω ? " με ρωτάει και μου ξεφεύγει ένα γελάκι ... Πιάνω το πιάτο μου και το πλενω !

" έχεις κάμοια καλύτερη ιδέα? "

" ναιι θα σου δώσω ένα μποξερακι μου ! " μου λέει και εγω αφού έχω πλινει τα πιάτα σκουπίζω τα χέρια μου..

" ΟΚΚΚ..." Του λέω και ανεβενει πάνω γρήγορα . Κάθομαι στον καναπε και ανοίγω το κηνιτο μου . Με είχε πάρει η Lydia ...

"Καλημέρα Lydia.. Με πήρες τηλέφωνο ? "

" ναιι! Ακου.. Ο Justin μου ζήτησε να βγούμε ! " μου λέει και κυριαρχεί απο την άλλη άκρη του ακουστικου!

You're mine.Where stories live. Discover now