Με ποιανουν και με γυρνάνε . Ο ένας γλιφει τα χίλια του και εγω αηδιαζω . Πόσο θέλω να τον σπασω στο ξύλο . Αλλά ειναι δυο και αγόρια . Ο ένας με περνει και με κολλάει στον τοίχο . Νοιώθω την μιροδια του αλκοόλ και μου έρχετε εμετος.. Αρχίζω να φωνάζω βοήθεια γιατί αρχίζει να ξεκουμπονει το παντελόνι του και πολυ φοβάμαι για την συνέχεια . Κλινώ τα ματιά μου . Και μολης τα ανοίγω οι τιποι βρίσκονται στο πατομα βαριά τραυματισμένοι . Μια φιγούρα με πλησιάζει . Οταν με πλησιάζει αρκετά μπορώ να διακρίνω τα κατα γαλανα ματιά του .
" μικρή για λιγο σοθηκες . Μην τριγυρνάς εδώ ! Και βάλε και κάτι πάνω σου προκάλεις !"
" μου εσοσες την ζωη αλλά δεν θα σε αφήσω να μου σπας τα νεύρα . Τέλος !"
" ρε είσαι στα καλα σου ; Άντε πηγενε σπιτι σου ! "
" Αι γαμισου ! Μαλακά "
" και ένα ευχαριστω καλό θα ηταν "
" θα ηταν άμα δεν μου μιλουσες έτσι "
" έλα φυγεεεε "
" δεν θα εμένα παρά πάνω ξέρεις "
....του λέω σύντομα και συνεχίζω τον δρόμο μου . Η αλήθεια ειναι οτι ΑΜΜΑ δεν ηταν εδώ μπορεί να είχα πάθει μεγάλο κακό . Μετα απο λίγη ώρα βρίσκω το αυτοκίνητο μου . Μπενω μέσα και αρχίζω να οδηγαω . Ολο αυτο που ειχαι συμβεί με έκανε να πιστεύω οτι όλα αυτά ειναι όνειρο . Μόλις έφτασα στο σπιτι μου μπεικα μεσα έβαλα μπειζταμες και ξαποσταίνει στο κρεβάτι μου . Η αλήθεια ειναι οτι άμα δεν ηταν αυτός εγω δεν ξέρω τι στο καλό μπορεί να είχα πάθει . Σε αυτήν την σκέψη κλινώ τα ματιά . Κάνω τον σταυρο μου και κοιμάμαι .
________________________________________________________________________
Το πρωί ξύπνησα απο τον ήχο του κηνιτου μου και σηκώθηκα για να δώ πιος ειναι τέτοια ώρα ! Ανοίγω το κηνιτο μου και ηταν η mady .
" έλα ρε κοπελιαααα στον ύπνο σου μας έβλεπες . ;;"" Θέλω να πάμε για ψώνια ετοιμάσου σε μια ώρα στα mikel "
" ποοο ρεεεε "
" σικωωωω " μου λεει και κλινώ το τηλέφωνο . Για να μην το πετάξω και σπάσει . Πόλεων τα δόντια μου και ντινομαι , λογικα για να μην με έχει ξιπνισει η Aby δεν θα έχω κάτι για σήμερα . Βάζω ρούχα και ετοιμάζομαι . Κατεβαίνω κατω και η Aby ηταν στο σαλόνι και καθάριζε . Γύρισε με κοίταξε και χαμογέλασε
" καλημέρα Aby "
" καλημέρα κυρία. Σήμερα είσαστε ελεύθερη "
" ναι το κατάλαβα . Πάω για ψώνια. Φάτε έσεις εγω θα φάω έξω " της είπα και βγεικα έξω μπεικε στο αυτοκηνιτο μου και ξεκίνησα για τα mikel . Μετα απο δέκα λεπτά μπεικα μεσα και εκατσαααα μαζει με τα κορίτσια
" καλημέρα υπναρου " μου λεει η λυδια
" ρε κορίτσια ! Ελεοσσσς είθελα ύπνο "
" ναι δεν με νοιάζει μικρή θέλω ψώνια " λεει η mady και εγω την κοιτάζω με δολοφονικο βλέμμα . Παραγγέλνω καφέ και ανοίγω το κηνιτο μου . Με έχει πάρει ο Νικόλας.
" καλημέρα Νικόλας . Είδα μια κλίση σου "
" ναι άκου . Έχεις μια πρόταση για να παίξεις σε έργο . Απλα ... Πρέπει να παίξεις την μποξερ και δεν ξέρω άμα εσυ μπορείς να τα καταφέρεις . ".
" θέλω αυτόν τον ρόλο . Απλα θα αρχίσω μαθήματα . Βρες μου δάσκαλο . Και κανε σύμβολεο"
" ένταξη λίπον θα το κάνονισω "
" ευχαριστω φιλακια πολλά " του λέω και κλινώ το τηλέφωνο . Πηνω τον καφέ μου και αρχίζουμε τα ψώνια . Μετα απο 4 ωραίς έχουμε τελειώσει και πήγενουμε να φάμε στα goodies . !! Καθόλου ρομαντικό χχαχαχαχαχ !! Εγω παραγγελνω και το ίδιο κάνουν και τα κορίτσια .
" ουααααουυυ πήραμε τέλεια τουχαααα !! " φωνάζει σαν καθηστεριμενη η Mady και κάποια τραπέζια γυρνάνε και μας κοιτάνε !!!
" ρε ξεκολλα !" Της φωνάζω και αυτή σταματάει το μικρό της πάρτι
" κορίτσια πρέπει να πάω σπιτι . Εχει έρθει ο Αλεξ να μηλισουμε . Θα κλάψω!" Λεει η λυδια . Εχει τσακοθει με το αγόρι της και κάπος προσπαθούν να τα βρουν
" έλα πηγενε και οτι γίνει !" Της φωνάζω και αυτη μας χερεταει και φεύγει . Εγω μετα απο λιγο αποφασίζω να φύγω. Βγενω απο το μαγαζί και κατευθύνομαι στο αυτοκηνιτο μου . Μπενω μεσα και τότε χτύπηπαει το κηνιτο μου . Ο Νικόλας !
" λίπον σου έχω πολυ καλα νέα πριγκίπισσα . Ενας stive δεχτικε και υπογράψαμε σύμβολεο για ένα χρόνο . "
" ειναι αυστηρός ;"
" ναι αλλά θα σε κανει τέλεια !"
" αααα. Κατάλαβα! "
" ειναι και στην ηλικία σου "
" καλα ποτέ αρχίζουμε ;"
" αύριο το πρωί στης 6:00 το πρωί μέχρι της 9:00"
" πάμε καλα;;"
" άμα θες τον ρόλο !"
" καλα καλα τον θέλω . Σε κλινώ " του λέω και ανοίγω την μηχανή . Σε δέκα λεπτά ήμουν στο σπιτι μου . Είχα τόσα πολλά νεύρα που είθελα να τα σπασω όλα . Ανεβείκα στο δωμάτιο μου και ξαποσα στο κρεβάτι μου . Ανοιξα το λάπτοπ μου και είδα την ταινία 16 agen. Η ώρα ειχαι παει 10:00 ο βραδυ και ειμουν να πεθάνω ! Μμμμμμ ... Πρέπει να κοιμηθώ .
YOU ARE READING
You're mine.
RomanceΤι θα γίνει όταν η Josephine ένα πετιχιμενο μοντέλο . Με πραγματικά πολύ καλή και άνετη ζωη συναντήσει τον stive . Ενα παιδί του δρόμου με έφεση στο box και πολύ όμορφο ? τι θα γίνει όταν την σωστή στιγμή συναντηθούν στο σωστό μέρος ; Απο την αρχή μ...