Part37

1.1K 58 3
                                    

#team_joshephine

Καθόμαστε σε μια καφετέρια και τρώμε σάντουιτς καθος γυρίσαμε όλα τα μαγαζιά του mall και είμαστε ξεθεωμενες . Πιάνω το κηνιτο μου και πληκτρολωγω τον αριθμό του stive .

" ναι εσυ είσαι μωρο μου ? " με ρωτάει και χαμωγελαω με αυτο που ειπε .. Είμαι το μωρο του . Και δεν ειναι αυτο ειναι οτι το λέει τόσο ωραία ... Αυτο το μωρο μου... Αχχχχχ...

" ναι αγαπη μου εγω είμαι... Μα έρθω απο το σπίτι σου ? "

" ένωιτε ρε μωρο μου ειναι εδώ και μια κοπέλα που θέλω να γνωρίσεις..."

" οκ.. ΕΡΧΩΜΑΙ.." Του λέω και κλήνω το κηνιτο μου .. Κοιτάζω την Lydia .

"Εγω πρέπει να φύγω..."

" οκ! Θα τα πούμε ? "

"Ναι θα σε πάρω να μηλισουμε οκ ?"

"Οκ γεια σου κολλ μου..." Μου λέει και της ανταποδίδω..... Βγενω απο την καφετέρια και πήγενω προς το πάρκινγκ ... Σε πέντε λεπτα ειμουν στο σπίτι του stive .. Κατεβενω απο το αμάξι και ανοίγω με τα κληδεια μου την πόρτα ... Ο stive καθετε στον καναπε και μια κοπέλα χαμωγελαει ... Ο stive σικονεται και έρχεται και με περνει αγγαλια . Εγω τον αγγαλιαζω και τον φιλαω ελαφρια . Ενώ χαμωγελαω στην κοπέλα .. Που να προσθέσω ειναι πανέμορφη ... Σικωναιτε και έρχεται κοντά μου..

"Λοιπόν αγαπη μου αυτή ειναι η αδελφή μου.." Εγω μένω με αυτα που ειπε .. Αυτος δεν ήταν που δεν θα μήλουσε ποτε σε κανέναν δεικο του ? ομγ έχασα επεισόδια...

"Θεέ μου... Χερωμαι παρα πολυ που σε γνωρίζω . Εγω είμαι η joshephine .."

" χερωμαι και εγω παρα πολυ.. Τυχεράκιας ο αδελφός μου..."

" ναι... Η josh ειναι τυχερή... " τον κοιτάω με ύφακι και με πιάνει και με φιλαει ..

" σκασε! " του λέω και σκαμε στα γελεια..

"Θέλετε να φτιάξω κάτι να φάμε στα γρήγορα ? "

"Ας παραγγυλουμε κάτι... Εσυ πήγενε ΑΜΜΑ θες πανω να φιλαξεις τα πραγμματα σου . Και έλα γιατι μου έλυψες σήμερα..." Μου λέει ο γλυκος μου και τον φιλαω απαλά ... Ανέβενω πάνω και τακτοποιω τα πραγμματα μου ... Κάνω ένα ντουζακι και βάζω μπιτζαμουλες . Κατεβενω κάτω και ο stive με σικωνει και με πετάει στον καναπε ενώ η shay κάθετε σε μια καρέκλα του μπαρ . Και μας κοιτάει .. Ο stive με γαργαλαει και εγω ξεκαρδιζομαι στα γελεια με φιλαει . Και με σικωνει στην αγγαλια του .

"Μου έλυψες !" Μου λέει συγανα . Και κατάλαβενω οτι εχει ωρεξουλες...

"Μάλιστα... Παραγγιλατε ?" ρωτάω για να αποφύγω την κουβέντα . Μιας και η shay θα εχει βαρεθεί .

" ναι οαραγγυλαμε .. " λέει ο stive και η shay σικωνει το τηλέφωνο της...

" ναι? "

" όχι ..."

" όχι πια ... Δεν θέλω ένταξη ...?"

" δεν με ενδιαφέρει ... Παράταμε έτσι ?"

" θα κάνω οτι γουστάρω ας μην έκανες οτι έκανες .. Δεν με νοιάζει.."

" μην τολμισεις να με ξανα πάρεις. Δεν θα απαντήσω ..... " λέει και το κληνει. Εγω με τον stive κοιταζομαστε . Σίγουρα κάτι εχει συμβεί με την αδελφή του και το αγόρι της .

" τι έγεινε Shay ?"

" τπτ ... Δεν θέλω να το συζητισω ... "

" ένταξη. Βρε.... Αλλα θα μείνεις εδώ ένταξη ?"

" ρε δεν ειναι ανάγκη .."

" ειναι ρε... "

" καλα.. Αφού το θες.." Κάτι δεν παει καλα σε όλη αυτήν την ιστορία . Μπελάδες μην μας φέρει και όλα τα αλλα κομπλε... Τότε ακούστηκε το κουδούνι της πόρτας . Περνώ το πορτοφόλι μου και πάω στην πόρτα να πάρω τα πράγματα . Ο stive σικωνεται και βγάζει απο την τσέπη του ένα ματσακι με ΛΕΥΤΑ . Με προς περνάει και ανοίγει την πόρτα.. Πληρώνει και εγω φέρνω πιάτα και ποτήρια για να φάμε . Ανοίγουμε την τηλεόραση και βλέπουμε μια ταινία . Μολης τελειώνει στρώνω στον ξενώνα για την shay και ΜΑΖΕΙ με τον stive ανεβενουμε στην κρεβατοκάμαρα ...

"Μμμμμ.... Ξέρεις τι θέλω τώρα;" Με ρωτάει και πραγματικα φώβαμε για το τι θα πει...

" τι θες ? "

" εσένα ... " μου λέει και εγω γελάω λίγο...

" μμμ για να σκεφτώ ? όχι ! Έχω περίοδο.. "

"Δεν ΠΙΡΑΖΕΙ .. Θα σε πάρω τότε αγγαλιστα και θα κοιμηθούμε ..." Μου λέει και χαμωγελαω .. Ο γλυκος μου . Όντως έχω περίοδο δεν το είπα έτσι... Απλα ναι... Μου ΑΡΕΣΕ η απάντηση του ... Ξαπλωνουμε στο κρεβάτι και τον αγγαλιαζω και τον φιλαω στο κουτελο . Αυτος κληνει τα ματια του και με αγκαλιάζει... Με κόλαει πάνω του και με φιλαει ...

"Είσαι η αγαπη μου ... Για πάντα ! " μου λέει και χαμωγελαω ..
❤❤
" αυριο θα πω σε έναν διάκοσμητη να μας φτιάξει το σπίτι . Δεν έχουμε και πολυ χρωνο για να διαλόγουμε και τετεια .."

"Αμμα θες έτσι εστι θα γίνει..."
❤❤❤
" σε αγαπω.. Και συγνώμη που κάνω βλακείες μερικές φωρες.."

" δεν πηραζει ... Και εγω κάνω βλακείες .. Και είσαι η μικρη μου.. Και ένωιτε οτι σε αγαπάω"

"Να κοιμηθούμε ? " του λέω και κουναει θετικά το κεφάλι του . Με φιλαει και κλήνουμε τα μαλακια μας.....

❤❤❤HEY ΑΓΑΠΕΣ ... ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΝ ΤΑ ΚΕΦΙΑ;
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ΟΚΚΚ ΣΚΑΤΑ ... ΑΙ ΝΟΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΙΔΙΑ... ΧΑΧΧΑ ΣΧΟΛΕΙΟΟΟ
ΑΛΛΑ ΝΟ ΠΡΟΜΠΛΕΜ.. ΔΥΝΑΜΗ ..
ΚΑΛΟ ΚΑΙΦΑΛΕΑΚΙ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΣΗΜΕΡΑ..
ΌΠΟΣ ΠΑΝΤΑ.. ΑΦΟΥ ΤΟ ΓΡΆΦΩ ΕΓΩ ΑΛΟΣΤΕ...
ΕΧΟΥΝ ΟΕΡΑΣΕΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΣΑΚΟΘΕΙ ... ΜΜΜ ΚΑΤΟΡΘΟΜΑ
ΕΝΙΓΟΥΕΙ.. ΦΙΛΟΥΜΠΕΣ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΕΛΕΊΩΝΩ ΣΤΟ PART40
ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΩΡΕ..
KISSES AND LOVE YOU ALL
SEE YOU ALL

Gogo...P.....❤

You're mine.Where stories live. Discover now