Part15

1.7K 87 2
                                    

Δεν είμαι και πολύ καλά . Δεν κοιμιθικα σχεδόν καθόλου . Σικονομουν και έκανα πρόβα για σήμερα . Εχω την πρώτη μου σκηνή στο έργο "You're mine . " από τον τίτλο φαντάζομαι ότι θα είναι τέλεια ταινία . Ομως τώρα έχω προπόνηση ! Yeaaaaa ! Ντύνομαι και κατεβαίνω κάτω . Περνώ τον χυμό μου και δυο κουλουρακια και βγενω εξω . Μπενω στο αυτόκηνιτο μου και σε λίγα λεπτά ειμουν εξω από το σπίτι του stive. Χτυπάω το κουδούνι και μετά από λίγο μου ανοίγει .

" χελλοοοο " του λέω και μπενω μέσα . '

" γεια! " μου λέει και εγω κατεβαίνω κάτω ενώ με ακολουθεί.

" τι θα κάνουμε σήμερα . ;;"

" λοιπόν ο Νικόλας μου είπε ότι στην πρώτη σκηνή θα παίζεις λίγο μποξ σε έναν σάκο του μποξ. "

" ναι το ξέρω... Το έχουμε " του λέω και του χαμογέλαω αλλά αυτός δεν ανταποδίδει και με κάνει να νιώθω άβολα .

" το έχουμε ; Αλήθεια? για παίξε λίγο σάκο " μου λέει σαν να με προκαλεί . Δηλαδή τι ; Δεν με έχει ικανή ; Δεν με εμπιστεύεται ; Μετά από όλα αυτά !;; Ολη αυτήν την κούραση ; ΕΕΕ όχι ρε φίλε!!!
Τον κοιτάζω με βλέμμα που περνει φωτιά και πλησίαζω τον μαύρο σάκο του μποξ.

" κοιτά με !" Του φωνάζω και αρχίζω να χτυπάω με δύναμη αλλά και με τεχνική τον σάκο . Αυτός με κοιτάζει αλλά από την έκφραση του δεν μπορώ να καταλάβω τι νιώθει . Μολης τελείωνω την επίδειξη περί σάκου τον πλησίαζω

" ok ?" του λέω και αυτός δείχνει να θυμώνει

" τι ok ? σου άρεσε ; Γιατί άμα σου έκανα έτσι " λέει και με χτυπάει ελαφριά στο πόδι αλλά πευτω κάτω.

" θα επευτες !!" Μου λέει και έρχεται από πάνω μου . Κοιταζομαστε για αρκετή ώρα και εγώ του σπροχνω το χέρι οστε να πέσει δίπλα μου .

" και μετά άμα σου έκανα αυτό .... Θα επευτες !" Του λέω και τον κοιτάζω . Και ανεβαίνω από πάνω του αλλά χωρίς τα σώματα μας να άκουμπανε .

" φύγε από πάνω μου !" Μου φώναζει και εγω τον υπακουω ..

" δεν θέλω επίδειξη . Θέλω πράξη . Και όταν αυτός πήγε να σε βιάσει έπρεπε να τον διρεις και όχι να είσαι σαν γυνεκουλα " μου φωνάζει και με πλησιάζει απιλιτικα..

" έχεις δικέο !" Του λέω και κάθομαι κάτω ...

" τι κανείς ;" Μου φωνάζει και εγω τον κοιτάζω

" κάθομαι δεν με βλέπεις ;;" Τον ρωτάω και δεν περιμένω απάντηση

" σικω τώρα μην τα κάνω όλα πουτανα εδώ μέσα !" Μου φωνάζει κάνοντας με να στρέψω όλη την προσοχή μου πάνω του . Σικονομαι γιατί βαριέμαι πραγματικά να τον ακούω .

" κανε μετά από εμένα ! " μου λέει. Και τον υπακουω . Είχαι πολλά νεύρα . Και δεν μου αρέσει όταν τον κάνω να νευριαζει .. Αλλά είναι πολύ βλάκας !!!! Εδώ και αρκετή ώρα τον αντιγράφω . Αυτός είναι πολύ καλός ! Μπορώ να το παραδεχτω . Αλλά... Είναι δύσκολο να τον αντιγράφω . Τα κάνει όλα τόσο τέλεια . Με τέλεια τεχνική .

" πέσε κάτω και κανε κοιλιακους 30 " μου λέει και κάθετε στο ξύλινο παγκάκι για να με βλέπει . Εγω τους κάνω και μολης τελείωνω συκονομαι.

" σου είπα να σηκοθεις ;" Μου φωνάζει και πραγματικά είμαι έτοιμη να κλάψω με τον τροπο που μου μιλάει

" σου είπα να μου μήλας έτσι ; " του λέω στον ίδιο τόνο και αυτος σικονετε από το παγκάκι .

" όπος γουστάρω θα σου μιλάω . Και πρόσεχε τον τόνο σου . Το ξέρεις ότι μου καταστρεφεις την ζωή? άμα δεν σου άρεσω φύγε ! Ετσι είμαι και μην προσπαθήσεις να με αλλάξεις . Γιατί δεν θα σου βγει σε καλό . Ο τύπος σου μου την σπάει παρά πολύ . Και άμα συνεχίσεις δεν θα μας βγει σε καλό . Θα σε δερνω κανονικά για να καταλάβεις το μποξ .. Θες ;;;" Μου λέει και δεν του δίνω απάντηση φεύγει και κοπαναει την πόρτα πίσω του . Εγω αρχίζω να κλαίω . Περνώ. Την τσάντα μου και ανεβαίνω πάνω . Τον βλέπω στο ψυγείο να πίνει νερό. Δεν του μιλάω . Ανοίγω την πόρτα και φεύγω . Μπενω στο σπίτι μου και ντύνομαι . Έχω και μια ταινία να προταγονιστισω .

#team_Stive

Την άκουσα να ανεβαίνει τις σκάλες . Δεν μου είπε τπτ απλά έφυγε . Θα με τρέλανει γαμωτο. Δεν της μίλησα και τέλεια . Αλλά αυτή το ξεκίνησε . Εγω δεν μπορώ να μην μου έχουν σεβασμό . Αυτό θέλω σεβασμό . Και αυτή ...ααααα μου μιλάει σαν να είμαστε σιμπεθερει . Δηλαδή έλεος ! Η Άννα με περνει από το πρωί αλλά δεν εχω όρεξη να της μήλισω ... Πινω λίγο νερό και πάω γιατί έχω αγώνα αύριο . Και θέλω προπόνηση .

And #team_stive

Πήγενω σο γυμναστήριο που δώσαμε ραντεβού για την πρώτη σκηνή . Μου είπαν να βάλω αθλητικά ρούχα . Αρχισαν να με βάφουν και τέτοια και ο Νικόλας μου έλεγε ότι όλα θα πανε καλά . Αλλά εγω ... Τον stive σκεφτόμουν . Τον στακομο μας . Δεν αντέχω να μου φωνάζει . Δεν το μπορώ . Μου την σπάει να μου μιλάνε εστι και με πλήγονει και λίγο . Το γύρισμα πήγε αρκετά καλα . Και ο Νικόλας μου ανακηνοσε ότι έχω φωτογράφιση αύριο το απόγευμα . Και βαριέμαι τρέλα να το κάνω . Βγάζω μερικές selfies και πήγενω σπίτι μου. Θέλω να φάω και να κάνω μπάνιο . Τρώω το φιλέτο μου και κάνω ένα μπαλάκι. Στεγνώνω τα μαλλιά μου και βάζω μπιτζαμουλες . Μπενω και κάνω κάτι αγώρες ρούχων. Και σήμερα αποφασίζω να πάω στην έτερια ρούχων μου να δώ τι γίνετε και εκεί . Ντύνομαι και πάω.

SOOO part 15 ...

Ok ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΣΑΚΟΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ . ΤΙ ΝΑ ΠΩΩΩ ;
ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΒΑΡΗΣ ΤΣΑΚΟΜΟΣ . ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η JOSEPHINE ΠΟΛΛΑ ΛΕΥΤΑ ... ΤΙ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ;; ΤΙ ΝΑ ΠΗΤΕ ;;ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΥΛΟΒΤΙΣΕΤΕ ΣΤΑ COMMENDS ...
ΛΙΠΟΝ ΝΑΙ ΈΧΩ ΡΕΝΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ... ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧ
OK ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑ GIRLSS &BOYS ???
LOVE ALL...

GOGO..P.....❤

You're mine.Where stories live. Discover now