Part32

1.2K 63 3
                                    

Χτυπάει το κουδούνι και εγω με τον stive κοιτιομαστε .

" πάω εγω.. " του λέω και αυτος χτυπάει το μαξιλάρι δίπλα του . Μας έκοψε στην καλύτερη στιγμή αλλα δεν ΠΙΡΑΖΕΙ . Κατεβενω της σκάλες με ένα μπουρνουζι και ανοίγω την πόρτα. Ηταν η Aby μου δίνει τα ρούχα και ανέβενω πάνω . Τα αφήνω κατω και συνεχίζουμε . Μολης ΤΕΛΙΩΝΟΥΜΕ . Ξαπλωνουμε κουρασμένοι στο κρεβάτι . Τον κρατάω στήν αγγαλια μου και του χαϊδεύω τα μαλλια ..

" που θες να μένουμε ? "

" δεν ξέρω ... Θέλω κάπου στο κέντρο .."

" ok.. Οπου θες . Θα αρχίσουμε να ψάχνουμε απο αυριο . "

" θα έχουμε κάτω ένα γυμναστήριο για τις προπονήσεις .." Του λέω και αυτος με κοιτάει και χαμωγελαει ..

" και μια μεγάλη ντουλάπα για τα ρούχα σου.." Μου λέει και με φιλαει ..

" θα ειναι ΤΕΛΕΙΟΟΟ" του λέω και κάνω σαν μικρό παιδιι...

" πηνασα ..." Μου λέει και με κοιτάει ..

" θες να μαγηρεψω κάτι ? "

" όχι θέλω να μαγηρεψω εγω... Εσυ ξαπλώσε εδώ .. Για λίγο.."

" ένταξη.. Θα χουζουρεψω ... Γιατι με ξεθεοσες σήμερα..." Του λέω και γελάει πονηρά ..

" έτσι εε ? χερωμαι.." Μου λέει και εγω κάνω την θυγμενη..

" ναιιι αλλα ωραίο ξεθεομα" μου λέει και του πετάω ένα μαξιλάρι...

" καλό ήταν !" Του λέω και ξέρω οτι θα πεθάνει με αυτο που είπα

" καλο μόνο ? "

" εεεε έχω κανει και καλύτερα ..." Του λέω και με τραβάει...

" δεν παίζει.. Ολες μου λένε οτι είμαι ο καλύτερος..." Μου λέει και μορφαζω...

" ΝΑΙΙΙ αλλα τώρα έχεις μόνο ΕΜΑΝΑ ... Και κανόνισε ... Βλάκα! " του λέω και του βγάζω την γλώσσα ..

" ναι μόνο εσένα έχω και μου αρκεις..."

" άντε πήγενε να μαγηρεψεις... Θα δώ ΑΜΜΑ μου αρέσει μετά και θα είμαι αυστηρή.."

" ένταξη... Εκτορα μποτρινι..." Μου λέει και με φιλαει .. Βγενει απο το δωμάτιο...

#team_Stive

Κατεβείκα για να της φτιάξω κάτι να φάμε. Πήρα μακαρόνια και έβρασα νερό και έβαλα μεσα στην κατσαρόλα τα μακαρόνια έβαλα κρέμα γάλακτος μανιτάρια και μπεικον . Μολης ήταν έτοιμα τα σερβιρα σε δυο πιάτα και τα έβαλα στο τραπέζι . Έβαλα χυμό σε δυο ποτήρια .

You're mine.Where stories live. Discover now