Egehan: Yakışıklı, kaslı, yere bakan yürek yakan tiplerden biri. Küpe takıyor, alkol ve sigara kullanıyor. Hoşlandığı müzik zevki metal. Kıyafetlerini siyah tonları ağırlıklı seçiyor. Eda'dan bir yaş büyük olmasına rağmen o da çömez sayılır çünkü bir yıl hazırlık okudu. Sevgilsi var ama Eda'yla da yaşayacağı çok anı var gibi gözüküyor. Gelecek bölümleri bekleyin.
Eda: Liseyi sadece arkadaş ortamı için seviyor. Çok iyi arkadaşlara sahip olduğunu düşünüyor ve oldukça şanslı biri olduğu konusunda iddaaları var. İnek modeli gözlüklü bir kız. Ergenliği henüz atlatamadığı için sivilceleri var. Voleybol dahil birçok sporla ilgili. Sevdi mi tam seviyor. Bakalım ileriki bölümlerde kötü yönlerinden kurtulmak için çok güvendiği arkadaş grubundan destek alabilecek mi? Gelecek bölümleri bekleyin.
Batuhan: Esmer, yakışıklı ve uzun boyludur.Henüz 10. sınıf olmasına rağmen okulun basketbol takımındadır. Bir gün okul maçını izlerken Eda Damla'nın Batuhan'ı çok dikkatli izlediğini fark eder ve hoşlandığını zannedip çöpçatan olmak için okulda Batuhan'ı aramaya başlar. Batuhan'ın eskiden Egehan ile aynı sınıfta olduklarını bilen Eda ilk başta çekinse de bir cesaretle harekete geçmiştir. Sonunda Batuhan'ı bulur ve yolunu keser. "Dokuzuncu sınıf biriyle çıkmayı düşünür müydün?"... Batuhan'ın tepkisi şaşırtıcıdır. Gelecek bölümleri bekleyin.
Damla: Güzel, uzun boylu, çok fazla süsü sevmeyen biridir. Samimi oluşuyla okulda dikkat çekmektedir. Ama onun gördüğü tek bir kişi vardır ve Eda'nın arkasından çevirdiklerinden habersizdir. Acaba öğrendiğinde tepkisi ne olacak? Gelecek bölümleri bekleyin.
Kaan: Esmer, uzun boylu jazz müzikten hoşlanan ve profesyonel şekilde voleybol oynayan biri. Zeynep nakil geldiği için bir hafta kadar sonra başlamıştı okula. Sınıfları bilmiyordu ve ilk gördüğü sınıfa dalmıştı. Gözleriyle sınıfı tarayıp ortaokul arkadaşı olan Eda'yı ararken Kaan ile göz göze geldiler. Kaan da Zeynep de birbirinden etkilenmişti ama belli etmek istemiyorlardı. Zeynep Eda'yı boşverip sınıfa geçip Kaan'ın yanındaki kızı yere fırlatıp sıraya oturmak istese de kendine gelip özür dileyerek kapıyı kapatarak doğru sınıfı aramaya koyulmuştur. Devamı için gelecek bölümleri bekleyin.
Zeynep: Tellerini çıkarmış olduğu için o duru gülümsemesiyle bembeyaz teninin uyumu göz kamaştıran bir kız. Fiziği mankenlere taş çıkarır derecede güzel olan bu kızın karamel tonundaki saç rengi beyaz güzelliğine ışık tutmuş. Bakalım Kaan ile okulda yeni maceralara adım atabilecek mi? Gelecek bölümleri bekleyin.
İrem: Gerçek bir pizza hastası olmasına rağmen fiziği oldukça düzgün biri. Fizik ile oldukça ilgili. Gözleri bozuk olduğu için gözlük kullanıyor ve bu onu en az on kat daha şirin yapıyor. Peki ya gözlüğü çıkardıktan sonra.. Gözlüklüyken tatlı, gözlüksüzken güzel olmayı nasıl başarıyordu? Ve asıl soru şu ki böyle bir kız onu bekleyen prensinin Amerika'da olduğunu nasıl düşünür? Türkiye neyine yetmiyor sorularını akıllara getiren bu düşüncesi için onu kın kın kınıyoruz. Bakalım Türkiye'den hatta okuldan kendine göre birini bulabilecek mi? Gelecek bölümleri bekleyin.
Rukiye: Şu güne kadar birçok sevgilisi olacak kadar güzel bir kız. Bu ilişkilerinden bazıları kötü bittiği ve sevdiği zaman çok değer verdiği için zamanın da çok üzülmüş. Daha tam olarak atlatamadığı için bir şarkıya ağlayacak kadar duygusal ve ağladığı zaman kimsenin onu görmemesi için özel çaba sarf eden biri. Böyle biri olmasına rağmen oldukça da güçlü. Bakalım gücünün yanına aşk da katabilmek için kader onu biriyle birleştirecek mi? Gelecek bölümleri bekleyin.
Janset: Sarı saçları okula girdiğinde ışıltıyla parlıyor ve oldukça dikkat çekiyor. Gözlerinin biraz çekik olması onu sempatik yaparken çoğu kişi onun peşinden koşturuyor ama başında bir bela var. Bakalım neler olacak? Gelecek bölümleri bekleyin.
Sıla: Eda'nın yanaklarını öve öve bitiremediği bu kız şirin ve rahat tavırlarıyla okulda oldukça dikkat çekmekte. Ayrıca tam bir basketbol aşığı bu kız beden eğitiminde her sporda olan başarısıyla dikkat çekerken tribüne özellikle onu izlemek için gelen birileri var. Bakalım bunu öğrenince tepkisi ne olacak? Gelecek bölümleri bekleyin.
Nafiye: Saçları kahvenin en güzel tonundan olan bir kız. Kıvrak zekasıyla oldukça espritüel biri. Biyoloji dersine olan katılımlarıyla da ayrıca dikkat çekiyor. Ayrıca tam bir Mustafa Ceceli fanı. Oldukça yardımsever olan bu kız yardım çağırısına kayıtsız kalamadığı için yeni insanlarla tanışıp hayatını bambaşka bir raya mı oturtacak yoksa iyi düşünmesi gerektiğini söyleyen arkadaşlarını dinleyip vereceği karada değişiklik mi yapacak? Gelecek bölümleri bekleyin.
Beyza: Güzelliğiyle okula adımını attığı anda herkesi etkilemeyi başaran bir kız. O makyaj yapmaktan hoşlanıyor, oğlanlar ise ondan hoşlanıyor. Sırf Beyza'yı paylaşamadıkları için ufak kavgalar ediyorlar. Peki bu ufak kavgalardan sebeplerle büyük bir kavga yaşanırsa? Olay Beyza'ya mı sıçrayacak? Gelecek bölümleri bekleyin.
Açelya: Süslenmekten, alışverişten, makyaj yapmaktan, kıyafetleri ve ayakkabıları kombinlemekten çok hoşlanan bir kız. İleride biri moda ikonu olacak deseler aklıma ilk Açelya gelir. Maharetli olduğu kadar da güzel ama okuldakilerle işi olmaz. Karşı komşularının 1.93 lük oğluna yürüyen Açelya bakalım turnayı gözünden vurabilecek mi? Gelecek bölümleri bekleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİRKİN
Teen FictionÇirkin ve bir o kadar da platonik bir genç kızın hikayesinin anlatıldığı bu kitapta her yaştan kesit kendine ait bir şeyler çıkarabilir. Hem kendisiyle hem aşkıyla savaşan karakterimiz acaba savaştan galip gelip yüzü gülecek mi? Yoksa kaybedenler ku...