Yine her zamanki günün sıkıcılığıyla uyandım. Evimiz 2 katlı. Gerçi evimiz demem yanlış olur. Ev 2 katlı. Bende dolaylı yoldan olsada bu evin hizmetçisi oluyorum.
"Hadi hergün seni bekliyeceğiz ? " dedi Nesrin anne.
Ben Nesrin annenin evlatlığıyım.Benim anlayamadığım beni ne diye evlatlık aldıkları. Her gün geçmişten birinin gelip elimi tutması umuduyla yaşıyorum. Gerçi neden evlatlık aldıklarını Gonca teyzeden yarım yamalak öğrenmiştim. Gonca teyze bizim evin hizmetçisi benim de yarı annem diyebiliriz.
Bir keresinde sorduğumda bu aile sorunlu kısacası psikopatlar kızım kafanı yorma demişti.
"Hadi lan , geç kaldık oğlum ."
Aa evet bu da Emir. Yani benim evlatlık abim gibi bir şey oluyor. -yazarınızın burda kafası karıştı dkdmdndk-Tabiki de ona Türk dizi klasiklerindeki gibi platonik falan değilim. Kendisinden nefret ediyorum.Sonuçta Emir ; zengin , yakışıklı ve okulun en popüler çocuğu. Benim gibi eziğe bakmayacağı için salak salak platoniklik yapmaya gerek yok.
Emirle ben küçükken kardeş gibiydik. Çok iyi anlaşırdık. Ne zamanki okula başladık benden soğumaya başladı. Ne de olsa ben tipsizim , eziğim demi ?
Sonunda okula vardık. Tabii yolun yarısında Emir arabasını değiştirdi.
"Seroooooooo askiiim "
Evet bu da benim hayattaki tutunabildiğim kişi : Tuğçe.Tuğçeyle ben ilkokuldan beri arkadaşız. Hani bazı arkadaşlar vardır . Arkadaş değilde kardeş olarak görürüz . İşte Tuğçede benim için o anlama geliyor.
Biz Tuğçeyle okulun ezikler grubundanız.
-Bu yeni bir hikayee.-
-Konusu tamamen bana ait -
- İnşallah beğenmişsinizdir-
-Ybler hızlı ve kısa gelicek çünkü bu hikayeyi önceden tasarlamıştım.-
-Beğendiyseniz arkadaşlarınıza önerin.-
-Pamuk parmaklar voteye jfkdjflsld-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin Ki ?
Teen FictionTanıtım Kendimi şanssız sanıyordum ama ne kadar şanslı olduğumu o gün anladım.Dolunay'ın beni gaza getirdiği , aşağılandığım gün. Ah,ben kim miyim ? Seray Mutlu .Lisesi gruplara ayrılmış şanssız kız. Popülerler , ezikler , burslular ve züppeler ola...