Multimedia Emre
Sabah o lanet olası alarmın sesiyle uyandım.
Saçlarımı taradım. Bugün okuldan sonra kendime bir düzleştirici almam gerektiğini aklımın bir kenarına not ettim.
Hafif bir göz kalemi sürdüm.
Kahvaltıya indiğimde Nesrin anne bana tip tip baktı. Tabi ya o beni ; bıyıklı , tek kaşlı versiyonumu tanıyordu.
"Vaay bu ne hal böyle ? Sonunda kıza benzeyebilmişsin. " diyip masadan kalktı.
Pööf gerzek karı. 'Vooy bo no hol boylo ? Sonondo kozo bonzoyobolmoşson.' Değişimimle eski halimi zırt pırt karşılaştırmalarından nefret ediyorum.
Okula gitmek için arabaya bindim. Tabi Emir' de yanımda. Yolun yarısında arabasını değiştirmedi. Hıı ? Bi dk harbiden bu niye arabasını değiştirmedi.
"Artık senden utanmıyorum , bücür."dedi.
Ya ben neymişim ya eskiden öyle ? İnsanın cidden sırf dış görüşünü onu utanılacak birisi mi yapar ?
Ama yüzümle beraber kalbimde soğudu.
Nesrin anne , Emir , Doruk, Batu , Melih , Su ve Tuğçe hepsinden intikamımı alacağım.
İlk olarak Doruk'u tam anlamıyla kendime aşık ediceğim sonra da Tuğçe'yi kıskandıracağım ardından da Batu'ya 'nolduu eziqq' bakışlarımı atıcağım. Emir.. Ona ne yapacağımı çok yakında öğreneceksiniz. Nihahahahha ! ( kötü cadı gülüşü vol 743648468234703)
Okula girince tören olduğunu fark ettim. He bu arada söylemeyi unuttum. Bizim okulumuz kolej. Bi zahmet Necmi baba para basıyor. Adam utanmasa kıçını tuvalet kağıdı yerine parayla silecek. Necmi baba , Nesrin anne gibi benim kötülüğümü istemiyor. Bana yakın olmak istiyor ama bi o kadar da uzak.
Okulumuz ezikler , popülerler, burslular ve züppeler olmak üzere dörde ayrılıyor.
Ben de bir zamanlar eziktim. Ezikler grubundan terfi ettim . Şu anda ne olduğum belirsiz. Ama hedefim intikamımı bir şekilde alıp popüler olmak.
'' Ihım ıhım. Ses bir ki ses bir ki. Evet arkadaşlar , müdürünüz konuşuyor. Arka grup ! Sonunda. Bir duyurum var gençler. Bundan böyle okula gelirken serbest kıyafet geleceksiniz. Yalnız çok kısa giymek yok. Neyse çok tuttum sizi , iyi dersler.'' dedi müdür.
Şükür yane. Bu ne biçim okuldu. Sözde kolej ama forması vardı. Müdür kısa falan dedi ama kimsenin takacağını düşünmüyorum sonuçta herkes babasının parasıyla okuyor. Burslular dışında.
Sınıfa girince Tuğçe yanımdan kalkmıştı. Aferin adam olucaak.
Doruk bunu görünce :
'' Noldu kızım ? Bi güzelliğin ortaya çıkınca arkadaşını mı sattın ? '' dedi.
Yav arkadaş herkes kafayı benimle bozmuş yemin ediyorum. Sizene olum sizene ??
Ben tam ağzımı açacaktım ki Tuğçe konuşmaya başladı :
'' Ayy Doruk'cum hiç sorma. Bıyıkları orman gibi olan kız şimdi bize hava atıyor. Hem o beni bırakmadı ki ben onu bıraktım. Seray'la tanıştığımız gün yalnız kalmamak için gözlerimle çevreyi taradım. Sonra baktım kelimenin tam anlamıyla çirkin orada çirkin bir kız var .Hemen yanına gittim. Sonra da öyle yapmacık arkadaş rolüne girdim. Bi bilsen bana senin hakkında neler anlattı.'' dedi. Sonrada Doruk'un duyamayacağı sesle :
''Zaten sana da bu şekilde aşık oldum.'' dedi.
Ben ne olursa olsun arkadaşlarımın sırrını saklayan bir insandım. O an ona kızgınım diye kimsenin sırrını gelip ötekine satmazdım.
''SENİNLE TANIŞTIĞIMIZ GÜNE LANET OLSUN TUĞÇE ! '' diyip sınıftan çıktım. O sıra hocayla çarpıştım.
Öğretmen : Noldu Seray bu telaş ne böyle ?
Ben : Hocam bu derse girmesem sorun olur mu ? Cidden çok kötüyüm , karnım ağrıyor.
Öğretmen : Hmm. Peki Seray ama diğer ders sınıfta ol. Dedi.
Bahçeye indim. O sıra bana şu gülümseyen lise 4 'lü çocukta arkadaşlarıyla basket oynuyordu. Beni fark edince gülümsedi. Bana doğru yürümeye başladı.
''Selaaaam. Senin burda ne işin var. Dersiniz yok mu sizin ? '' dedi.
O değilde ben bu çocukla konuşuyorum hala adını bilmiyorum.
'' Hı ? Evet ya , ders vardı . Gereksizin biriyle kavga ettik. Neden insanlar bu kadar acımasızlar ben anlayamıyorum. O değil de seninle az buçuk konuşmuşluğumuz var harbiden adın ne ? '' dedim.
'' Harbiden ?'' diyip tatlı bir gülüş attı. Senin gülüşüne kurbaaağn.
''Harbiden.'' dedim.
'' Benim adım Emre. Boyum 1.10. Kilom 25. Gözlerimin rengini bil..''
'' Kes yaa. '' dedim.
'' Niye ben makas mıyım ? '' dedi.
Ona sen ciddi misin bakışlarımı yolladım.
'' Peki peki kızma. Bak sana ne diyeceğim bugün arkadaşlarla bara gideceğiz. Hemen hayır deme. Kızlarda var. Ne dersin ? Bizimkilerle de tanışmış olursun ? '' dedi.
Olabilirdi aslında. Hem kızlarda varmış. İçki falan içmezsem sorun da olmazdı. Yeni arkadaş çevresi de yapardım.
''Peki. Kaçta beni alırsın ? '' dedim.
Tam malım alırsın ne ya ? Belki de kendin gel işim var diyecek . İnşallah öyle demez rezillik.
''21.00 de evinin önünde ol diyeceğim de evinin adresini bilmiyorum.''
Adresi verip sınıfa çıktım.
Akşam için çok heyecanlıydım.***Arkadaşlar eğer okuduysanız vote tuşuna basmanız 2 saniyenizi bile almaz. Lütfen okuduysanız oy verin.***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin Ki ?
Teen FictionTanıtım Kendimi şanssız sanıyordum ama ne kadar şanslı olduğumu o gün anladım.Dolunay'ın beni gaza getirdiği , aşağılandığım gün. Ah,ben kim miyim ? Seray Mutlu .Lisesi gruplara ayrılmış şanssız kız. Popülerler , ezikler , burslular ve züppeler ola...