Gitmesinin vakti geldi.

183 39 20
                                    

Okuduysanız lütfen vote vermeyi unutmayın.

Evet yine o kadın.
Kabusum olan pislik.
Her gece o an aklıma geldiğinde beni ağlatan şerefsiz.

Ortam aynı geçen seneki gibi ...
2 adam ve o kadın.

Kadın :" Evet , gayet güzel. Güler kolejinden geliyorsun. Adın Seray Mutlu. Seray. Bu ad ama nasıl olur geçen senek.."

"Evet o benim. Hani geçen sene herkesin içinde küçük düşürdüğünüz kız.
Hani gözlerinde sadece utangaçlık belirtisi olan kız.
Hayatında tek dayanağının sesi olduğunu düşünüp sonra onu sesinden utandırdığınız kız. " dedim.

O sıra gözlerim dolmuştu ama hayır. Ağlamamam gerek. Benim bu yolda artık duygularım köreldi. Bunu unutmamam gerek.

Kadının yüz ifadesinde şaşkınlık ve utanç yatıyordu.

Vay be ! Demek ki bu hayatta insanın dış görünüşü güzel olduğunda hayatı yönetebiliyormuş.

Salondaki herkes kadını yuhalamaya başladı.

Adam "Durun durun ! Tabi ki bunun bir bedeli olacak."

Çakma Haluk.

"Aygül hanım siz Seray Mutlu'ya bir özür borçlusunuz." dedi.

İşte zafer benim.

Kadın " Seray'cığım bak tatlım."

"Bana tatlım deme." dedim.

"Peki. Bak benim niyetim senin duygularınla oynamak değildi. Hatta kafana bu kadar takacağını düşünememiştim. Ama emin olabilirsin ki bir daha böyle bir şey yaşanm.."

"Kes." dedim.

Kadın bu sözümün üstüne afalladı. Burnundan soluyarak :
"Yeter be. Şurda iki ergenin maskarası olmuşuz. Güzel olmuşsun diye hemen g*tün kalkmasın. Meraklı değiliz sana. Puanın 10. Benden bu kadar. Yoksa ağzımı tutamayacağım." dedi.

Bak bak bak. Ağzını tutamazmış. Yok ya çok korktum. Ama diskalifiye olmamak için ağzımın sınırlarını zorlamadım.

Diğer jürilerde 10 puan verdiler. Gecenin sonunda kimin kazandığını zaten söylememe gerek yok. O kadar iddia , laftan sonra ben kazandım .

Güler koleji olarak bunu kutlamak amaçlı pizzacıya gittik.

Doruk "Seninle biraz konuşabilir miyiz Seray ? " dedi.

Tam ağzımı açacakken

Emir" Konuşamazsın kardeşim. " dedi.

"Sana noluyor Emir ? Beni 2 ay öncesine kadar umursamıyordun. Şimdi ne oldu böy.."

"Kapa çeneni Seray. Eğer Dorukla konuşacak olursan sonu kötü olur bunu bil." dedi .

Daha sonra hiç ağzımı açmadım çünkü Emir sonu kötü olur diyorsa cidden sonu kötü olurdu.

Kutlamada bir yanımda Emre diğer yanımda Dolunay oturuyordu.

Tuğçe malı da , Doruk'un yanına oturmuş yaranmaya çalışıyordu pis aptal -.- .

"Senin bu kadar acı çektiğini düşünmemiştim. Keşke bir sene geriye sarsak ve o kötü günlerinde yanında olabilsem ." dedi Emre.

"Ayy ne demezsin ? Boşver ya böyle iyiyiz ya." dedim.

" İyiyiz ? "
" İyiyiz. " dedim.

İkimizde aynı anda gülüşmeye başladık.

Kutlama bittiğinde herkes evine dağıldı.

Eve gittiğimizde tam uyuyacakken tuvaletim geldi. Benim odamın olduğu kattaki tuvalet bozuktu o yüzden yukarıdaki tuvaleti kullanmam gerekliydi.

Yukarı kata çıkarken sesler duydum. Tabikide kulak vermedim dersem yalan olur.

"Ya anne anlamıyor musun ? Onun gülüşünde huzur buluyorum."

"Of . Bana bak Emir. Ben hayatım boyunca hep bundan korktum. Onu sana hep ezik olarak göstermeye çalıştım. Evimizin hizmetçisi değil miydi o bizim ? Şimdi gelmiş ben Seray'a aşığım diyorsun. Bu kızı evden postalamanın zamanı geldi. "

***Yeni bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz gençlik ? Lütfen yorum olarak yazın. Eğer okuduysanız cidden vote vermeyi unutmayın rica ediyorum. ***
Sınır : 25 okunma , 10 vote , 5 yorum.

Sen Kimsin Ki ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin