Gözlerindeki sinir anlatılamaz derecedeydi..
Neyse banane lan.
Oo bizim Emre kapının önünde bekliyordu.
Ohaaa vaaaays töbeest jojuğa bak lan.
Lan bu insansa küçükken bana aşık olan Hüsamettin kimdi ?
Neyse iç ses az çeneni kapa.
"Beni süzmeyi bitirdiysen artık gitsek mi ? " dedi Emre.
Tabi anlamında başımı salladım. Arabaya bindik. Yolda nerdeyse hiç konuşmadık. En sonunda :
" Camdan bize bakan çocuklar geçen günkü çocuk demi ? " dedi.Vaay camdan da bakmışlar . Çokta umrumda. ( Aslında biraz sevindi.)
"Ya Emre bugün onlar hakkında hiç konuşmasak olur mu ? " dedim.
Tabi anlamında başını salladı.
Bir barın önünde durduk.
"Sakın benim yanımdan ayrılma. Mazallah başına bir şey falan gelir . Töbe." diyip kulağını tutup eliyle kafamı tıklattı.
Ona sen ciddi misin bakışlarımı yolladım
Tabiki de şakaa bakışlarını yolladı.
Bakışlarımızla konuşuyoruz evet.
İçeri girdiğimizde ortam aşırı şekilde sigara kokuyordu. Tabi içkileri de unutmamak lazım.
5-6 kişilik bir arkadaş grubuna doğru ilerlemeye başladık. Hepsi beni görünce şaşırdı . İçlerinden bir kız :
"Ya sen şu değişim kızı değil misin ? Vay be senlede tanışma şansını yakalayabildik. Aslında şansta denmez. Güzelleşince o****u olmuşsun. Doruk'a aşıkmışsın , güzelleşince de götün kalmış. Tabi bizim saf Emre'de s.."
"Yeter Buse. O olay tamamen farklı. Eğer Seray'a böyle davranıcaksanız baştan söyleyeyim beni de unutun." dedi Emre.
Aşırı şekilde şaşırmıştım ve mutlu olmuştum. Hayatımda ilk defa birisi beni korudu , bana değer verdi. Ama benim yüzümden arkadaşlarıyla kavga etmesine izin veremezdim.
" Sorun değil Emre. Bak. Adını bilmiyorum ama ben senin düşündüğün gibi bir kız değilim. Benim değişimimle sadece yüzüm değişmedi kalbimde soğudu. İnsanlara inancım kalmadı. Ama eğer beni aranı.."
"Anlatmana gerek yok. Eğer Emre birine böylesine değer veriyorsa o da bizdendir. Seni kırdıysam cidden özür dilerim . Adım Miray." dedi.
Demek ki Emre bunların arasında sevilen sözü geçen biriydi.
"Memnun oldum" diyip gülümsedim.
Emre , beni arkadaşlarıyla tanıştırdı.
Miray ve Burak'a içim aşırı kaynamıştı. Gece felaket şekilde güzel gidiyordu.
En sonunda ortamın büyüsüne kapılıp bende içki içtim. Bir bardaktan bir şey olmaz , hadi iki olsun , üç , dört , beş derken gözlerim kararmaya başladı . Ayakta duramaz hale geldim.
Bir anda Emre bana sırnaşmaya başladı.
Bu çocuk napıyordu böyle ?
Sarhoşluğun etkisiyle karşı koymaya çalışıyordum ama koyamıyordum.
"Ya Emre sen napıyosun , bırak beni." dedim.
"Aa değişim kızımız cık cık cık. Olmuyor böyle. Biliyorum sen bana aşıksın." dedi.
O sıra masa devrildi.
" Bırak lan kızı p*ç . " dedi Doruk.
Hı Doruk mu ?
Doruk ?
Emre : Bırakmıyom lan sanane.
Doruk : Oğlum sonu kötü olucak harbiden.
O sıra Emre dudağıma yapıştı. Össt yavaş.
Doruk , Emre'nin suratına bir yumruk çaktı.
Off kötü oldu bu.
Doruk beni çekiştirmeye başladı.
" Kızım sen salak mısın ? Senin ne işin var senden büyüklerle. Of sen sarhoşsun."
Zeki çocuğumuz sarhoş olduğumu fark edebildi. O da bir şey demi ?
Daha ehliyeti olmadığı için taksiyle ilerliyorduk. Ama burası bizim evin yolu değil ki ?
Diğer bölümde olucaklar ;
•Kızımızın aklı başına gelicek.
•Bar olayını daha ayrıntılı anlatacak.
•Emre ??***Arkadaşlar biraz kötü olmuş olabilir.
Ama gerçek hayatımda moralim çok bozuk.
Sizden özür diyorum. Yb'yi sınır olduğu için koydum. Eğer okuduysanız voteye basmak 2 saniyenizi almaz. Okuyup geçmeyin.***
-Sınır 15 okunma , 5 vote , 3 yorum.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin Ki ?
Teen FictionTanıtım Kendimi şanssız sanıyordum ama ne kadar şanslı olduğumu o gün anladım.Dolunay'ın beni gaza getirdiği , aşağılandığım gün. Ah,ben kim miyim ? Seray Mutlu .Lisesi gruplara ayrılmış şanssız kız. Popülerler , ezikler , burslular ve züppeler ola...