-Değişim-

254 51 6
                                    

Bana.Tokat.Attı.

Emir bana tokat attı.

"Tamam anladık eziğim sevilmiyorum. Sevilmeyeceğim. Ama seee-en bana nasıl tokat atarsın ?".

"Keşke gözlerin kadar aydınlık olabilsen." dedi Emir.

Eve gelince küçücük kutu odamdan çıkmadım. Allah'tan odamda kutu televizyon var. Akşam klasik olarak diziler , tartışma programları vs. vardı. En sonunda Gumball ' da durdum.

Gumball aşktır. Babalarının saf olması , kız kardeşlerinin bizimkilerden daha zeki olması , Darvinin manyaklıkları tüm üzüntümü unutturdu.

Sabah olunca kahvaltıyı hazırlamak için Gonca teyzeye yardım ettim. Yaşım on altı. Acaba on sekizimde bana bu aile napıcak ?

Kafamdaki deli sorular ...

Kahvaltımı hızlıca yaptım. Emir'in yüzüne bir kere olsun bakmadım.

Necmi Baba : Seray, kızım paran var demi ? Okulun nasıl gidiyor ? dedi.

" Baba param var , saol. Derslerim iyi" deyip kestirip attım.

Necmi babayla yani babamla aram iyi. Gerçi hiçbir zaman aramızda bir baba-kız ilişkisi olmadı. Ben her zaman aramıza giren bir Nesrin anne (!) sorunu olduğunu düşündüm.
Babam benimle ne zaman bir şey yapmak istese vakit geçirmek istese araya hep Nesrin anne girdi.

Arabaya bindik.

Emir , yolun yarısında arabasını değiştirmedi.

Okula beraber girdik. Bahçede tüm gözler bize döndü. Herkes bana küçümseyerek bakıyordu. Emir ne yaparsan yap bakışı atıp arkadaşlarının yanına gitti bende Tuğçelerin yanına.

Dolunay'a aşırı kızgındım. Tam bi malım ben.

Dolunay :" Tamam kız bağır,çağır ama susma. Sen sustukça ben kötü oluyorum. Bak bugün ne yapalım ? Seni değiştirelim kızım. Abi filmlerdeki gibi çirkin kız güzelleşir , aşık olduğu çocuğu ezikler. Hani haniii ? Haa askimo ? Nolur küsme." dedi.

Ama ben bu kıza kıyamam kiiiiiğğğ.

"Tamam tamam gel buraya eşeeek." dedim.

Okul çıkışı nereye gideceğimizi planladık.

Ders zili çalınca tüm okul gitti.

Bizde Dolunayla kuaföre gittik.

Ortada birleşmiş kaşlarımı düzelttiler.

Siyah , kalın kaşlarıma karşı saçımı sarıya boyamak istediler.

İlk başta çok zıt durur diye düşündüm. Aman nolcak bea yapın gitsin dedim dkdjdjjs evet konuşurken random attım.

Tabiki bıyıklarımlada uğraştılar. O lafı Doruk'a yedirmezsem neyim.

Kuaför bitti deyince boy aynasından kendime baktım.

Omg!!! Bu ben miyim ? Töbeeest ölüp geliyorum. Bu böcek Seray mı şimdi ? Wtf ??

Eve gidince kimseye görünmemeye özen gösterdim. Emir falan herkes beni yarın okulda görücekler.

Huzurla uykuya daldım.

Evet bugün olucaklar için aşırı heyecanlıyım.
Özelliklede Doruk'un tepkisi benim için önemli.

Emirle aynı arabaya binmemek için sabah erken taksiye binip okula geldim.

Yolda kahvaltımı yaptım.

Okula girince tüm gözler bana döndü. Batu bir ıslık çaldı. Dolunay , zafeeer bizim manasında bana bakarak sırıttı.

Ama bi dakika..

Tuğçe ? Tuğçe neden gözleri dolmuş şekilde tuvalete doğru koştu ?

Sen Kimsin Ki ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin