geri döndüm*_*

77 11 7
                                    

Ama artık ben eski ben değildim. Doruk'un beni aşağılamasından sonra ben onu nasıl sevebilirdim ki?

" ama sen benimsin bunu da çok iyi biliyorum."

İnsanlar illaki bir şeye bağlanmak zorunda mıdır? Ya da ona sahip olmayı istemek bir hırs mıdır?

Serkanla okul çıkışı bir kafeye gittik. Bana ve kendisine bir çay aldı.

"Seray sen bu Doruk denen çocuğu seviyor musun?" dedi.

Açıkçası ne cevap vericeğimi bilemedim. Gerçekten seviyor muydum yoksa kendimi sevdiğime inandırmaya mı çalışıyordum? Artık yaşadıklarımdan sonra hiçbir şeyden emin olamıyorum.

Ben kimdim?
Hayatım bir anda bu kadar nasıl değişti?
Ciddiyim kafam çok karışık.

"Serkan bunları konuşmasak yani ben değil de sen konuşsan, sen anlatsan. Olur mu? Lütfen bu aralar kafam çok karışık" dedim.

"Sen bilirsin kardeşim."dedi.
"Seray ben nasıl nerden başlıyacağımı bilmiyorum.Senle ben aynı ortamlarda yetişmedik. Yeri geldi kendimi kavgada buldum, yeri geldi insanların canını yaktım."
" Geçmişimle ilgili anılarımın oluştuğu ilk yer yurttu.Gözümü açtığımda ben kendimi orada buldum. Bir ailem olmadığını öğrendim sonra.Büyüdüm. Okula başladım. Çeşitli insanlarla tanıştım. Sonra vicdanımı kaybettim. Hesap vericeğim insan yoktu.Arkamdan ağlar, üzülür diyebileceğim insanlar da yoktu. Ne yaptıysam hep kendim için yaptım. Sonra karşıma sen çıktın. Seni araştırdım. Ne biliyim işte öyle."

Aslında ben ondan daha şanslıydım. O yurttayken ben sıcacık odamda oturuyordum. Çok iyi olamasa bile isteklerim karşılanıyordu. Galiba insanlara çok haksızlık ediyorum.

Kafeden ayrılcağımızda
"Nereye gidiceksin?Emir denen i.neyle senin aynı evde bulunmanı uygun bulmuyorum." dedi Serkan.

"Gidicek başka yerim mi var da ben gitmiyorum" dedim.Açıkçası sinirlenmiştim sonuçta keyfimden gitmiyordum.

"Hemen sinirlenme.Bizim kızlar hep beraber aynı evde kalıyorlar. Onlara söylerim sana da bir ev ayarlarlar."

Aslında olabilirdi.Cidden hayatımdaki gerçekleri benden saklayan insanlarla aynı evde bulunmam,yaşamam bir saçmalıktan ibaretti.

"Tamam."

Bir apartmanın önünde durduk.Üçüncü kata çıktık.Serkan kapıyı tıktıkladı.

"Hoşgeldin Serkaaaaaaan." diyerek kapıyı çakma sarışın bir kız açtı.

Kız bana bir oda gösterdi.Ben odadayken içerken Serkanla o kızın konuşma sesleri geliyordu.Olabildiğince kısık sesle konuşuyorlardı.
***
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra merhaba! İnanıyorum ki bu bölümü kimse okumayacak çünkü sizi çok boşladım.Eğer okursanız vote ndsöndsşnslsnsjd

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Kimsin Ki ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin