Votelerseniz çok müko olur.
En son gördüğüm şey karanlıktı. O karanlıkta yine yalnızdım .. Ama duyduğum ses beni karanlığımdan çıkarabilmişti. ''ARTIK YALNIZ DEĞİLSİN.''Uyandığımda bir hastane odasındaydım.
Tanımadığım bir kız : '' Sendeki uykuda ne değerliymiş be. Serkan'a söz verdim uyanana kadar başında bekliyeceğime. Uyandığına göre bana eyvallah . ''
Bu kimdi şimdi ? Serkan ..
'' Heey , bir dakika. Sen kimsin ? Bana en son ne oldu neden buradayım? ''
Kız : '' Seni takmazsam , Serkan'ın bana yapıcaklarını düşünmek bile istemiyorum. O yüzden sana başından sonuna kadar olanları anlatıcam. Sen bizim okula geldin , böyle değişik bir halde. Biz senin zaten bizim buralı olmadığını anladık. Şu tipine baksana. Neyse..''
Evet .. Hatırlıyorum. Serkan'ın bana tokat atışı..
'' sonra Serkanla aranızda gerginlik çıktı. Sen de bayıldın. Serkan seni hastaneye yetiştirdi. Refakatçı olarak da beni görevlendirdi. Serkan'ın sözü Doka'da çok geçer. Bak kızım Serkan' a bulaşma derim.'' dedi.
Teallam , mal mıdır nedir ? Ona kaldı Serkan'a bulaşıp bulaşmayacağım.
''Bana baksana sen. Serkan'ın kardeşiyim ben kardeşi. Sen kardeş nedir ne anlarsın ki be ! Şimdi buradan si.tir git.'' dedim.
Kız benden bu tepkiyi beklemiyordu ki ilk bir bana kötü kötü bakıp masum kız ayaklarına girdi.
'' Nasıl sen Serkan'ın kardeşi misin yaniiiiiiiğ ? ''
Yaniyi uzatarak söylemesi beni iyice sinirlendirdi. Nolcak sü.tük.
Kızı takmayınca 'hıh banane' triplerine girip kapıyı çarpıp odadan çıktı.
Hastane işlerini hallettikten sonra eve gittim. Eve gitmeyi hiç istemeye istemeye.
Gonca teyze beni kapıda görünce koşa koşa yanıma geldi.
''Sen nerdesin be bitanem ? Necmi Beyle bir bağrışma çağrışma. Olaylar olaylar. Bana anlatabilirsin tatlım. " dedi .
Gonca teyzeyi severim . İyi kadındır . Bana yardımı çoktur. Hatta bu evde beni seven tek kişi diyebilirim ha birde Emir vardı neyse o konulara girmeyelim ama Gonca teyze aşırı dedikoducudur. Ağızdan laf almaya bayılır.
"Gonca teyze yorgunum . Sonra konuşalım. " dedim.
"Vaay vaay vaay. Kimler gelmiş bakıyorum. Sonunda gelebilmişsiniz hanımefendi ." dedi Nesrin teyze.
Allah'ım niye tüm manyaklar benim çevremde ?
Gözlerimi devirip odama gittim.
Kutu televizyonumda kanalları çevirmeye başladım.
O yeeah camon adamım -yazarınız mal- Kırgın Çiçekler vardı. Ulan bu Eylülün anasıda tam mal. Kemalim yapmaz. Kemalin neler neler yapıyor Mesude Hanııım peh.
Televizyonu kapatıp olmayacak şeylerin hayalini kurup uykuya daldım.
Bugün okula gitmem gerekliydi. Okul kolej falan ama tabikii onunda bir devamsızlık hakkı var ve ben bu hakkı doldurmaya çok yaklaştım.
Emirle aynı arabaya bindik. Tabikii hiç konuşmadık. Okulun bahçesine girince hemen Dorukların yanına gitti.
Söylemeyi unuttum. Bunlar Dorukla barıştılar. Nasıl oldu onu bilmiyorum. Harbiden bilmiyorum he . Sonra yazarımıza demeyin ki nasıl bilmiyor.
Ben de Dolunay'a bakarken..
Serkan ?
Serkan'ın ne işi var bizim okulda. Herhalde kalbimi biraz daha kırmaya gelmiş.
"Ooo canıııım." diyip bana sarıldı.
Tabiki bende ona sarıldım. Kaç senedir sevgi nedir bilmezken o sevgiyi kaybedecek değilim. Yüzsüz demeyin.
Kulağıma :
" Seray , dün için gerçekten çok üzgünüm. Seninle geçmişinle ilgili birkaç araştırma yaptım. Bu yaratıkların seni nasıl üzdüğünü öğrendim. Seninle sevgili taklidi yapalım mı ? " diye fısıldadı.Bu fikir hoşuma gitmişti.
-Geç geldi biraz çok özür dilerim. Sınır 30 okunma , 15 oy , 7 yorum.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin Ki ?
Novela JuvenilTanıtım Kendimi şanssız sanıyordum ama ne kadar şanslı olduğumu o gün anladım.Dolunay'ın beni gaza getirdiği , aşağılandığım gün. Ah,ben kim miyim ? Seray Mutlu .Lisesi gruplara ayrılmış şanssız kız. Popülerler , ezikler , burslular ve züppeler ola...