Bilinmeyen

221 52 4
                                    

Eve gelince direk odama girdim.

"Allaaah Bismillah hırkıs vaaa!" dememle birisi ağzımı kapattı.

"Kızım sus be ! Ne tantana yaptın. Ben Emir. Şimdi ellerimi ağzından çekicem sakın bağırma." dedi.

Ellerini ağzımdan çekince "ne var " anlamıyla kafamı salladım.

"Özür dilerim. " dedi.

?
?

"Ne için ? " dedim.

"Bak Seray. Şimdi senle açık açık konuşmam gerek. Evet doğru küçükken yediğimiz ayrı gitmezdi , kardeş gibiydik takii okul başlayana kadar. Yanlış anlama ama ben senin gözlerindeki ezikliğini kabullenişini gördüm. Zaten küçüklüğümüze kadar ben hep seni benim evlatlık kardeşim olarak gördüm. Ne zamanki 10 yaşına girdin artık bizim kızımız olmadın. Sen bizim. Evimizin.Hizmetçisi.Oldun. Annemin sana neden böyle davrandığını hala çözemedim. Bunun için özür dilerim.Ama sen sankii güzelleşince bir havalandın. Buse miydi Tuğçe miydi yanında dolaşan arkadaşın sensiz yok gibi. Harbiden insanlar değişebiliyormuş bunu gördüm sende." deyip odadan çıktı.

Arkasından ağzım açık olarak bakakaldım.
İnsanlar neden gerçeği bilip bilmeden şu koca çenelerini tutamıyorlar ?

Tuğçe evet Tuğçe .

Gözümün önüne son konuşmamız geldi.

"Abi noldu niye beni görünce ağlamaya başladın bu tripler niye ? " dedim.
"Kızım fark etmedin heralde ? Sen girince tüm okul sana baktı. Dolunayda sende çok güzelsiniz. Niye en yakın arkadaşlarım benden daha güzeller ? " dedi Tuğçe.
"Abi sen ne demek istiyorsun şimdi ? Açık açık söyle. Kendini benim yanımda nasıl hissediyorsun ?" dedim .
"Diyorum ki. Benimle konuşmayın , bana bakmayın , benle uğraşmayın. Ben yokmuşum gibi davranın. Siz kozanızdan çıkıp kelebek oldunuz ama ben hala bir tırtılım."
"Ayrıca ben seni kıskanıyorum. Sen tam bir pisliksin , senden nefret ediyorum. Ben aslında hep çaktırmamaya çalıştım ben de Doruk'a aşıktım. Sana bakmaz diye üstelemiyodum. Ama artık sana bakabilir ben buna dayanamam." dedi.

İşte gerçekler böyle. O zaman kalbimin buzlaştığını hissettim. Verdiğim değere değmediğini anladım.

"Peki." diyerek yanından uzaklaşmıştım.

İnsanlar böyle kimin nesi olup bilmediği şeyleri hep yargılıyorlar.
Ama ben kararlıyım  artık herkesten intikamımı alıcağım.

***Kısa oldu biraz. Arkadaşlar eğer okursanız vote tuşuna basmak iki saniyenizi bile almaz.***

Sen Kimsin Ki ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin