Eğer okuduysanız vote tuşuna basarsanız sevinirim.Nasıl yani ? Bu olacak şey değildi. Emir yani şimdi bana aşık mıydı ?
Nasıl böyle duygularını saklayabilmişti yoksa ben mi bu kadar saftım ?
Tam tuvalete gitmek için yerimden hareketlenecekken ayağım kapıyı çarptı. Hay ben böyle işin ...
''Bir dakika anne . Sen de benim duyduğum sesi duydun mu ? '' dedi Emir.
Yok artık !! İşte şimdi yandım.
Nesrin anne kapıyı açtı ve beni gördü.
'' Sen bizi mi dinliyordun ? Konuşmamızın ne kadarını duydun , he söyle bakalım besleme.'' Dedi Nesrin anne.
Of işte şimdi sıçtım çünkü ben yalan söyleyemeyen bir insandım. Yalan söylemeye çalıştığımda beni gülme krizleri tutuyordu.
''Galiba duymamam gerektiğini kadar.'' dedim.
Emir , yüzüme bakamıyordu. Sonuçta o utangaç biriydi.
''Bak Seray. Artık yaşın sana gerçekleri anlatmamız için gayet müsait . '' dedi Nesrin anne.
Ne gerçeğinden bahsediyordu ki bu kadın ?
''Bak Seray. Seni zaten evlatlık aldığımızı biliyorsun. Bunu öğrendiğinde sürekli anne ve babanı araştırmaya çalıştırıyordun ama Necmi sana bunu anlatmama hiçbir zaman izin vermedi. Senin ann..''
O sıra Necmi baba odaya girmedi , daldı.
''Orada duracaksın Nesrin. Seray'ın bu gerçekleri senin ağzından değil de benim ağzımdan duymalı. Emir , Nesrin odadan çabuk çıkın , kapısını da kapatın . '' dedi Necmi baba.
Töbe Bismillah , noluyoruz aqa ?
'' Evet, Necmi baba konuşsan artık. Benim annem ne ? '' diyip konuşmayı başlatmaya çalıştım.
Necmi baba öksürüp:
''Kızım senin baban benim en iyi arkadaşımdı. Annen ve babanın maddi durumu size bakmak için uygun değildi.''
''Size derken ? Benim bir kardeşim mi var demek istiyorsun ? '' dedim.
'' Evet var. Senin bir ikizin var. Erkek. Neyse lafımı kesmezsen eğer adam gibi anlatacağım.''
İnanmıyorum demek şu dünyada yalnız değilmişim benim bir ikizim varmış . Yok artık ya .
''Maddi durumunuzun iyi değildi ama baban , annene bakabiliyordu. Sonra bir gün öğrendik ki annen hamile. Baban sevinçten havalara uçtu. Size daha çok para kazandırabilmek için teslimatçılık gibi bir işte çalışıyordu yani araba kullanıyordu.
Sonra .. Sonra o kötü haber geldi . Baban trafik kazasında vefat etmiş. Annen bu haber sonrası yıkıldı. Sizin doğumunuza az kalmıştı. Size bakamayacağı için de sizi yetimhaneye bırakıp başka bir şehre taşındı.
Şuan nerede haberim yok ama ikizin hala reşit olmadığı için yetimhanede. Annen bana bir mektup bırakmıştı. Mektupta size sahip çıkmamdan bahsediliyordu. O zamanlar bizim durumumuzda çok yoktu. Sadece seni alabildik.'' dedi Necmi baba.Demek sadece beni almış-mışlar.
'' Bu nasıl olur ya ? Neden beni aldınız da kardeşimi orda bıraktınız. Siz bizi ayırdınız ya ! Kardeşler ayrılır mı hiç ? Keşke beni de almasaydınız . Keşke ! '' diyip ağlayarak odama doğru koşmaya başladım.
O sıra Emir'e çarptım.
''Kızım noldu sana böyle ? '' dedi Emir.
'' DEFOL! EMİR. DEFOL! '' dedim.
Odamda neredeyse yarım saattir ağlıyordum.
Bence babalara , kızları büyümeden ölmek yasaklanmalı.
Yok öyle çekip gitmek. Ben daha babama aşık olamadan Doruk'a aşık oldum.
Babamdan utanacaktım , o da beni kıskanacaktı.
Aşık olduğum adamı babam kadar değil de babamın öğrettiği kadar sevecektim onu.
Kırılacaktım , üzülecektim , babamın omzunda ağlayacaktım.
Babama ' erkekler hep böyle mi ama sen farklısın, sen babamsın ' diyecektim.
Oldu mu şimdi böyle baba ? Bak yarım kaldım.***
Sabah uyandığımda ağlamaktan gözlerim şişmişti . Önemli mi , hayır.
Yatağımdan kalktığım gibi soluğu yemek masasında buldum. Necmi babanın yakasına yapışıp :
'' Söyle bana. Kardeşim nerde ? '' diyip ağlamaya başladım.
'' Nerde , lütfen söyle , nerde. ''
Hıçkırık krizlerim tutmuştu.
'' Tamam tamam . Seray kendine gel. Yetimhanenin adı Pendik yetimhanesi. Görünüş olarak nasıl bir çocuk , bilmiyorum. Soyadı Gümüş.'' dedi Necmi baba.
Demek ki gerçek soyadım Gümüş. Seray Gümüş.
Evden çıkıp yetimhaneye gitmek için otobüs durağının orada durdum.
***Gençler gelecek bölüm bomba gibi. Harbi diyorum. Bunun kardeşiyle arasında baya değişik olaylar geçicek. ***
• Bölümde bazı sahnelerde izlediğim bir diziden alıntılar vardır , yanlış anlaşılmasın.
>Sınır 25 okunma , 10 vote , 5 yorum.<
Bence eller voteye bombaya hazır olun !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin Ki ?
Teen FictionTanıtım Kendimi şanssız sanıyordum ama ne kadar şanslı olduğumu o gün anladım.Dolunay'ın beni gaza getirdiği , aşağılandığım gün. Ah,ben kim miyim ? Seray Mutlu .Lisesi gruplara ayrılmış şanssız kız. Popülerler , ezikler , burslular ve züppeler ola...