OY VERMENİZ İKİ SANİYENİZİ ALMAZ.OY VERİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM.^^
MULTİMEDİA: SERAY'ın yarışmada giydiği elbise."Ee , sonra ne dedi peki ? Anlatsana kızım . Çatlatmasan olmaz." dedi Dolunay.
Bir an duraksadım. Evet o günün üstünden bir hafta geçmişti. Neyin demeyin ya. Doruk'un bana ilan-ı aşkının üstünden.
O gün bugündür konuşmuyoruz. Zaten tam "Galiba sana aşık oluyorum." demesiyle beraber Emir'in kapıyı kırarcasına çalması beraberinde oldu.
Sebebini bilmiyorum ama Emirle Doruk'ta kavgalılar.
Emre?? Dediğinizi duyar gibiyim. Emreyle konuşuyoruz ama arama minnacık mesafe koydum. Çocuğun sağı solu belli olmuyor çünkü. Açıklaması da kendisini alkolün etkisiyle kaybetmesiymiş. Neyse zaten o günden sonra yamukta yapmadı.
"Heeey ! Ben burdayıım. " dedi Dolunay.
"Yaa kızım ne desin işte. Anlattığıma pişman etme beni Dolunay. Sonuçta ben o salak kızlar gibi beni tipim için seven birine aşık olamam." dedim.
Aşık olamam dimi ? Yok ya. Ne aşık olucam? Heh -.-
"Peki peki. O değil sen bu hafta şarkı yarışmanda ne giyeceksin ? " dedi Dolunay.
Tabii yaa. Ben onu nasıl unuttum. Tam bir malım. Tamam tipim eskiden kötü olabilirdi ama sesim hep güzeldi. Allah vergisi naparsın ? (Havalandı.)
"Bu seferlik seninkilerden takılsam olur mu ?" dedim.
Aklıma geçen sene geldi. Tam bir kabustu...yerle bir oldum çok
Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Sen de bir ona sor ama
Yerle bir oldum çok
Aşktan haberi yok
Aşkın çaresi yok
Aşktan haberii yoook.Gözlerim aşırı ürkek bakıyordu. Jüriden gelecek yorum ve puanı aşırı merak ediyordum.
Üç jüri vardı. İki adam , bir kadın.Kadın: Sesin gayet güzel. Herkesin sesi Aydilge gibi olamaz. Yalnız biz yarışmacının kız olduğunu sanıyorduk. Böyle bir maymunun gelebileceğini düşünmemiştim.
Tüm salonu kahkaha sesleri doldurdu. Ama beni en çok rahatsız eden boğazımdaki yumruydu. Birisi bana dokunsa ağlayacaktım. Kadına sadece tebessüm edebildim. Konuşsam ağlayacaktım.
Acizliği dibine kadar yaşamak...
Bunu size ödetmezsem ben de Seray değilim. O****u karı. Sen nasıl o yaştaki bir genç kızı herkesin içinde küçük düşürürsün. Ama bu sefer ..
Sırf tipim yüzünden 7. olmuştum ama bu sefer hedefim 1. olmak.
O kadına tükürdüğünü yalatıcam.
"Tabi kii. Lafı mı olur kızım. Alabilirsin. Hatta ben sana direk kombin olarak veririm." dedi Dolunay.
İşte buna harbiden sevinmiştim.
...
Yarışma günü gelmişti. Söyleyeceğim şarkı tam beni anlatıyordu. Tipim , makyajım tam 5 üzerinden 5 ' ti.
Salondan " Seray Mutlu ." anonsu yapıldı.
Vay be . Soyada bak. Mutlu. Ama ben mutlu değilim. Kalbimin buzları belki intikamlarımı alınca erirdi.
...
Anladım sonu yok yalnızlığın
Her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamakAlışır her insan
Alışır zamanla kırılıp incinmeye
Çünki olağan yıkılıp yıkılıp yeniden ayağa kalkmak...Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum
Hadi gelin üstüme korkmuyorumBulutlar yüklü ha yağdı ha yağacak üstümüze
Hasret yokluğunla ben baş başayız nihayetŞarkıyı söylerken aklımdan geçenler beynime hükmediyordu. Neden ben bu dünyada yalnızdım ki ? Niye beni de seven kollayan bir ailem yoktu ? Ya da gerçek annem neredeydi? Artık gerçek annemi bulmanın vakti gelmişti.
...
Salonda büyük bir alkış tufanı koptu.
Ama bu burda bitmeyecek o kadından intikamımı alacağım.Sınır: 25 okunma , 10 vote , 5 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Kimsin Ki ?
Teen FictionTanıtım Kendimi şanssız sanıyordum ama ne kadar şanslı olduğumu o gün anladım.Dolunay'ın beni gaza getirdiği , aşağılandığım gün. Ah,ben kim miyim ? Seray Mutlu .Lisesi gruplara ayrılmış şanssız kız. Popülerler , ezikler , burslular ve züppeler ola...