(26) A Bath With My Kidnapper!

1K 25 8
                                    

Stinas ppv:

Efter att ha tittat på honom i vad som kändes som en evighet ( fast det var egentligen ca. 10 min ) så vände han sig mot mig med ett höjt ögonbryn.

~ because you don't do something you can pick the breakfast and vacuum up the glass in the kitchen ~ sa han och nickade mot köket och altanen.

~wait what? ~ frågade jag chockad över det han sagt .

~ you heard me the first time ~ svarade han innan han åter la sitt fokus på tv:n som visade något tråkigt program. Med någon portal som dom åker runt med i olika världar som dom antingen dödar eller räddar folk i. Hur roligare kunde det bli? notera min sarkasm.

~ why are you still here ? ~ frågade han mig, då jag satt och tittade på honom istället för att göra det jag hade blivit tillsagd att göra.

~ Um. But it wasn't me who broke the glass ~ svarade jag kaxigt tillbaka och la armarna i kors över brösten.

~ No you didn't, but you must clean it up anyway ~ sa han. Vem tror skitstöveln att han egentligen är?

~ the vacuum cleaner is in the cabinet in the hall ~ fortsatte han där han hade slutat sin mening för att andas och låta det han sagt sjunka in lite innan han skulle fortsätta. Suckandes reste jag mig upp och gick till skåpet med släpandes steg. Om ni undrar varför jag inte plockar undan frukosten först så är det för att jag vill inte få glaset i fötterna. Jag drar ut dammsugaren ur skåpet och drar den till köket där jag startar den och börjar med att dammsuga. Det slutar med att jag dammsuger hela köket för säkerhets skull. När jag dammsugit klart köket som tog runt 10 minuter och en kvart. Jag ställde tillbaka dammsugaren innan jag började fylla diskhon med varmvatten och diskmedel i. Medans diskhon fylldes på med vatten så dukade jag in maten och la disken i diskhon innan jag stängde av kranen och började diska. När det bara var några skålar/tallrikar kvar kände jag ett par händer mot mina höfter och djupa men ändå lätta andetag mot min nacke. Hela den här handlingen fick mig att ta ett steg framåt då jag inte var beredd på det. Eftersom om att jag hade tagit ett steg framåt så gjorde personen bakom mig det också så att våra kroppar var nära varandra. Jag kände personens kroppsvärme mot min rygg genom tröjan jag hade på mig. Utan att ens kolla bakåt visste jag att personen bakom mig var Wayne. Jag försökte ignorera honom och fortsatte med disken. Och helt plötsligt börjar han rita cirklar med sina tummar på mina höfter vilket gör att tröjan åker upp en liten bit. Så jag släpper diskborsten och tar bort hans händer innan jag rättar till tröjan men kände hans händer på samma plats lika fort som jag tog tag i disken och diskborsten igen.

~ I am gonna take a bath soon and although you later so I thougth we could bathed together. ~ sa han vilket fick mig att släppa disken och vända mig om snabbt så att jag stod face to face mot honom med vidöppna ögon. Han tog ett djupt andetag innan han fortsatte...

~ so I'm waiting for you to wash clear the counter. So we can take a bath later ~ sa han. Är han helt galen eller?

~ and no comments ~ inflikar han och stänger igen min mun då jag hade tänkt argumentera vad han hade sagt. Jag bada med han? vad tror han om mig. Han tar sina händer på min midja och vänder mig om och tar upp en tallrik som han sätter i min ena hand och diskborsten i den andra och med det så suckar jag men börjar att diska igen. Hans händer försvinner ifrån mig med hans andetag också jag tittar efter honom och ser att han går in i badrummet och efter en liten stund hör jag hur en kran sätts på. Jag suckar och diskar klart dom två sista tallrikarna. Innan jag tar ur proppen så att allt vatten rinner ut. När jag vänder mig om ser jag Wayne stå där med ett retsamt flin på läpparna han går fram till mig och tar tag i min handled i ett hårt grepp och drar mig in på toaletten. Han släpper mig och går fram till dörren och stänger den och låser den också. Antagligen bara för att jag inte ska komma ut. Han vänder sig om om och börjar att ta av sig sina kläder. Så jag vänder mig hastigt om och täcker mina ögon med mina händer för säkerhetens skull. Några sekunder går innan jag känner att min tröja lyfts upp vilket fick mig att reagera starkt så jag vände mig om.

~ What are you doing ? ~frågade jag honom chockat

~ help you to take off your clothes so that we have time to take a bath today ~ sa han seriöst men med ett leende på läpparna

~ I can do it myself ~ sa jag till honom så att han skulle förstå det.

~okay. What are you waiting for? ~ sa han med händerna upp i luften i försvar.

~ You ~ sa jag. Han suckade innan han vände sig mot badkaret och hoppade i det och satte sig ner och tittade in i väggen. När jag försäkrat mig att han inte tittar tar jag av mig mina kläder försiktigt men tittar på honom hela tiden så att han inte ska titta på mig. När alla mina kläder är va går jag fram till badkaret och sätter mig i andra änden med armarna över mina privata ställen så att han inte skulle se dom. När jag sitter i vänder han sitt huvud mot mig och tittar på mig medans han skakar på sitt huvud med ett flin i ansiktet.

~ What ?~ snäste jag fram när han fortsatte med det och jag tröttnat på det. Helt plötsligt tar han tag i mina armar och drar mig till honom innan han vänder mig om så att min rygg kommer i kontakt med hans mage. Och snart känner jag hur mitt hår blir blött av att han häller vatten på det med hjälp av vattenkranen som fortfarande var på när han blött ner det drar han mig i från sig lite så att hans fingrar kan dra sig genom mitt hår. (Dom sitter i den ställningen som vissas på bilden) han låter hans fingrar gå igenom mitt hår några gånger . Innan han slutar ......

~ a/n ~
Sådär här har ni ett till kapitel!

Jag hoppas att ni gillar det!
❤️ Rösta och Kommentera gärna!❤️

Vill också tacka er för alla läsare jag har fått under en sån kort tid! ❤️
//InTrue

Fångad i hans armarWhere stories live. Discover now