(35) The Wall

920 26 9
                                    

Stinas ppv:

Det här huset är ju bara för mycket. Jag har gått en runda i huset och är nu tillbaka i mitt rum. Eller "vårt" rum enligt Wayne. Jag suckar och börjar att packa upp väskorna och lådorna som står i rummet. Jag håller i en låda det står kläder på jag öppnar den och plockar ut allt och lägger det på sängen. Innan jag tar högen som bildats och går in i wic ( walk in closet) finns i rummet och hänger upp mina kläder på ena sidan av den. Och Waynes på den andra sidan. - för att jag är snäll! -

När jag har halva kvar så orkar jag inte mer och går ut i köket. Som är tomt. Så jag börjar att göra en macka med smör, ost, skinka, sallad, gurka och tomat på. Innan jag börjar att äta den tar jag fram juicen och häller det i ett glas. Innan jag Sätter mig ner och börjar att äta på min macka.

När jag är klar och har dukat in allt tittar jag på klockan och ser att den är 19.07. Så jag började leta efter Wayne. Då han måste hjälpa mig att tvätta håret. Då min arm inte fick bli blöt. Jag har gått runt i huset i säkert en halvtimme men hittar fortfarande inte Wayne. Jag suckar högt innan jag går ut på baksidan och sätter mig i en stol. Och tittar mot himlen. Som är så där jätte fin. Den bar rosa och många andra fina färger.

Jag lutar mig tillbaka i stolen och tittar runt om i omgivningen. Det dåliga med det här huset är den stora, höga, tjocka muren som går runt hela huset. Och ja juste vi får inte glömma vakterna på den också. Men jag vet att dom inte är där för mig utan de där för att skydda ledaren. Och bla bla bla.

Jag var så inne i mina tankar så att jag märkte inte att det var någon bakom mig. Tills denna personen la en hand på min ena axel vilket fick mig att hoppa till. Det hördes ett skratt. Och på hur det lät så visste jag att det var Wayne

~ there you are I was looking for you Sweetie ~ sa han och strök min axel lät för att inte skada mig mer än vad jag är. Jag tittade bor och suckade innan jag tittade tillbaka på honom

~ and I was looking for you ~ svarar jag ärligt tillbaka. Jag såg att hans ögon blev ännu mjukare än vad dom va när jag sagt det.

~ okay why did you search after me then ~ frågade han och ett retsamt flin kom upp hans läppar

~ asking you if you could help me to wash my hair ~ svarar jag honom smått generad över att jag inte kan tvätta mig själv.

~ of course sweetheart ~ svarar han. Och går runt stolen så att han står framför mig nu istället. Han räcker fram en hand som jag tar emot och hjälper mig upp

~ thanks ~ säger jag artigt till honom. Och ger honom ett litet leende. Då han hjälpt mig upp.

~ you're welcome ~ svarar han. Och tar ett tag om min hand och håller den i ett stadigt grepp. Och tillsammans går vi till "vårt" badrum. Jag sätter mig er på golvet med hjälp av Wayne. Och för över mitt hår över badkarskanten. Då jag satt med ryggen mot den. Wayne ställer sig bredvid mig och startar vattnet.

~ I have no girl shampoo so I will take mine ~ sa han till mig när han gått över till ett utav badrums skåpen och öppnat det. Innan han tog ut en schampo flaska ur den.

~ okay ~svarar jag honom. Han kommer hit igen och blöter ner mitt hår

~ oh right why was you looking for me ?~ frågar jag honom då jag kom på vad han sa ute förut. Vilket gjorde mig väldigt nyfiken av vad det var han ville mig. Han stänger av vattnet. Innan han börjar schamponera mitt hår.

~ I couldn't find you in the room so I wander where you were ~ säger han till mig

~ oh okay ~ säger jag. Varför har jag den där känslan av att han döljer något super viktigt för mig. Den känslan har grävt i mig ända sedan jag vaknade upp på sjukhuset den här gången. Han brydde sig verkligen om mig. Men det borde väl inte ens kidnappare göra? Eller hur?

Han sköljer ur schampot ur mitt hår innan han sätter upp det med hjälp utav en handduk.

~ lets get some sleep ~ säger han medans han lyfter upp mig från golvet

~ mm ~ mumlar jag åt honom. När han sätter ner mig på golvet.

~ but first my hair ~ säger jag tydligare efteråt och petar honom mellan brösten.

~ okay~ skrattar han fram

~ go to the bed I come soon ~ säger han åt mig. Jag går in till rummet och sätter mig ner på sängen. Några sekunder senare kommer han ut med en hårborste och några tofsar

~ okay~ säger han och sätter sig bakom mig. Och tar bort handduken jag har i håret. Innan han börjar att igenom borsta det. När han borstat klart så börjar han att fläta det. Jag hade inte tänkt på det förut men han är bra på att fläta hår. Han har säkert haft många flickvänner så det är säkert därför.

~  I'm done now ~ säger efter ett litet tag.

~ thanks ~ säger jag och tittar bak mot han och ger honom ett leende som han besvarar. Han för sina händer till mina lår och drar sina fingrar upp och ner i en lugn process ( handflatan ligger på samma ställe hela tiden men fingrarna rör på sig)  vilket fick mig att bli ganska så avslappnad. Så jag lutade mig bakåt. Så jag kände hans vältränade mage på min rygg.

~ no problem sweetheart ~ säger han och ler åt reaktionen han fick av mig. Jag blundade då det var avslappnade och att jag var ganska trött från flyget. Och sedan så tog det mycket utav krafterna när jag packade upp lite utav "våra" saker. 

~ get in bed now ~ viskar han tyst i mitt öra. Men jag nickar bara för trött för att svara. Jag känner hur han flyttar på mig så att mitt huvud hamnar på en utav kuddarna i sängen. Innan han lägger täcket över mig. Han går och släcker lampan i taket innan han kommer tillbaka till sängen och lägger sig ner. Några sekunder senare känner jag hans arm om mig.

~ sleep well sweetheart ~ viskar han och lägger ner sitt huvud på mitt. ( han ligger bakom henne. ( hon har sin rygg mot hans mage. Och dom ligger på sidan)

~ you to ~ viskar jag tyst i en gäspning. Innan jag låter sömnen ta över. 

~ a/n ~

Här har ni ett nytt kapitel!

Jag hoppas att ni gillar det!

❤️ Rösta och kommentera gärna! ❤️

Sorry för stavfel!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Jag har haft prao i veckan och gick upp mellan 4-5 på morgonen. Sen när jag kom hem så somnade jag. Och kom på att jag skulle ha uppdaterat. Så jag skrev klart det nu! Och det har varit kalas hemma hons mig idag också ( det är INTE jag som fyller år) så att ja. Ännu en gång förlåt!

//InTrue

Fångad i hans armarWhere stories live. Discover now