(33) The Night Before Brazil

920 28 5
                                    

( sorry för att jag hoppar lite )
Det har gått en vecka!

Stinas ppv:

Jag suckar medans jag slänger mig på sängen. Men ångrar mig direkt då jag känner smärtan i armen. Men jag orkar inte göra något så jag fortsätter med att ligga på magen och lyssnar på fotstegen som går runt i rummet. Men det var var en röst i rummet också. Nämligen Waynes röst. Han pratade i telefonen medans han gick runt om i rummet. Jag försökte att koppla bort alla ljud för att försöka att sova. Men det gick inte då jag fortfarande kunde höra honom prata i den där jäk*a telefonen. Jag suckande högt och drog täcket som var under mig närmare mig. Kan han inte förstå att jag villa att det ska vara tyst. Jag kom precis hem från sjukhuset. Men nejdå här får man ingen vila inte. Jag vänder mitt ansikte mot honom då han nu har stannat antagligen hörde han mig sucka men han fortsatte att prata med ja vem det nu var. 

~ shout up. I am trying to get some sleep here ~ skriker jag på honom då jag verkligen behöver sova. Jag hör honom sucka ljudligt och tittar på mig med lite oroliga? Ögon.

~ I need to go now. But I call you later ~ sa han till personen på andra sidan av telefonen. Innan han la på och la ner telefonen på bordet som fanns inne i på vårt hotellrum där vi ska sova i natt. För att sedan att ta flyget till Brasilien? Om jag hörde rätt. Sen sa han något om någon hembas. Som jag antar att vi skulle till.

~ thank god ~ svarade jag och myste ner huvudet ner i täcket. Jag hörde ett litet skratt som följdes av fotsteg som sedan stoppades. Och kände hur sängen åkte ner lite på vid min sida innan jag känner en hand som stryker min rygg försiktigt. Då han själv sa att han knappt våga röra mig för mycket. Som om jag vore gjort utav porslin så försiktigt smekte han min rygg med jämna drag efter varandra. Jag hummar till lite lätt. Innan jag tittar upp på honom igen. Bara av att välkomnas av ett utav hans berömda flin.

~ kitten you need a shower you smell like the hospital ~ sa han mjukt men jag rynkade åt vad det va han sa.

~ no you don't mean that ~ sa sarkastiskt tillbaka åt honom. Då jag tyckte att hans lilla kommentar inte var nödvändig. Då jag visste att jag luktade sjukhus. För vem gör inte det efter att ha varit på sjukhuset i några veckor.

~ you know I just was there ~ sa jag åt honom då jag inte orkade med bråk just nu då jag var väldigt trött. Men Wayne hade lovat mig att när vi kommer fram till Brasilien så skulle jag bara slappa och ta det lugnt och njuta av det vackra vädret. Medans jag satt i en solstol. Men man får ju inte glömma hans kommentar som löd " du får sitta och slappa i solstolen medans du tittar in mig som badar " då hade jag sagt "varför skulle jag vilja titta på dig?" Då sa han " jag vet ju hur knäsvag jag gör dig när jag inte har någon tröja på mig" pfft vem tror han att han är. Jag skulle/ska aldrig spana in honom.

~ I know love ~ svara han mig och lutar sig framåt och ger mig en kyss på pannan. Vilket han fick en sur blick utav. Då jag inte ville att han skulle bara att hålla på att kyssa mig hela tiden.

~ just go and shower or if you don't do that you have to shower with me later ~ sa han vilket fick mig att resa mig snabbt upp ur sängen innan jag fort gick till badrummet och låste dörren efter mig för säkerhetens skull. Jag tar fram två handdukar som ligger i ena skåpet och lägger dom på en pall som står utanför duschen. Jag tittar mig i spegeln och ser en flicka med svarta ringar under sina ögon och håret som ligger lite här och där. Denna flickan har också på sig ett par hängiga mjukisbyxor med en tjock tjocktröja har hon på sig också. Alltså helt förstörd om du frågar mig.

Jag suckar högt innan jag vänder bort blicken från spegeln och börjar att dra av mig kläderna. När jag tagit av dom går jag och sätter på duschen och låter vattnet rinna av mig innan jag tar tag i schampo flaskan som fanns här inne på en hylla. Jag schamponerar håret noga innan jag sköljer ur det sedan tar jag och tvålar in kroppen lika noga innan jag sköljer av tvålen också.

Sedan står jag bara under strålarna lite till innan jag stänger av duschen och går ut och virar en handduk runt kroppen och en i håret. Innan jag borstar mina tänder. Och skulle precis vända mig om för att ta på mig mina kläder då jag kom på att jag inte tog med mig några. Jag gick fram till dörren och la örat mot det för att lyssna om det kom några ljud utifrån vilket det inte gjorde.

Så jag öppnade dörren lite och tittade ut för att se om det var någon där vilket det inte var. Jag öppnade dörren helt och såg något på sängen. Jag gick fram dit och såg att det låg ett par vinröda trosor med lite spets på sidorna men inte för mycket och ett par gråa pyjamas byxor. Och en svart stor t-shirt vilket jag antog var Waynes med tanken på storleken. Jag skyndade mig med att byta om ifall att Wayne skulle komma tillbaka. Vilket han gjorde.

Han kom in genom hotelldörren medans jag sätter upp mitt hår i två flätor. Han står i dörrkarmen och tittar på medans jag flätar mitt hår. Jag tittar på honom och ser att han har bytet om till
ett par gråa mjukisbyxor. När han ser att jag slutat att fläta räcker han fram sin hand mot mig.

Jag suckar men tar emot den ändå. Han leder mig ut från toan och fram till sängen där han lyfter upp täcket så att jag bara kan lägga mig där vilket jag gör och han bäddar ner mig men är försiktig nära min arm innan han går runt till sin sida och tänder sin sänglampa innan han går bort mot dörren där han trycker på knappen så att ljuset i tacket släcks. Så det ända ljuset är från Waynes lampa.

Han kommer tillbaka till sängen och kryper under täcket innan han släcker sänglampan så att det blev alldeles mörkt. Efter några sekunder känner jag en arm runt mig och antagligen Waynes huvud på min axel. Jag tar upp armen så att han sedan ligger med huvudet halvt på den. Sen somnar jag.    

~ a/n ~

Här har ni ett nytt kapitel!

Jag hoppas att ni gillar det!

Rösta och kommentera gärna!

Sorry för stavfel!

//InTrue

Fångad i hans armarOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz