במשך השבוע, כל שעה פנויה של היום היינו מבלים בחדר המוזיקה ומתאמנים על "Gotta Get Out".
נתנו לי סולו דיי ארוך כי לא יכולתי לעשות שום דבר חוץ מלשיר. לא יכולתי לנגן בגיטרה בגלל הגבס.
אני עוד יותר שונאת את קאמילה.כשכולם ידעו את האקורדים והמילים בע"פ, החלטנו שהגיע הזמן להסריט את זה.
מייקל נידב את הבית שלו. הוא אמר שאף אחד לא יפריע לנו שם כי הוא בן יחיד.
הסתקרנתי לראות איך הבית של מייקל נראה. עוד לא הייתי שם, למרות שהוא כן היה בבית שלי כמה פעמים.לבשתי חולצה ורודה קצרה, מעליה ג'קט ג'ינס עם שרוולים דיי רחבים ככה שהוא כיסה את הגבס וסקיני שחורים.
קבענו שנגיע כולנו בשלוש, אבל בגלל שלא ידעתי את הדרך, אשטון התנדב לאסוף אותי מהבית. הוא הגיע עם המכונית הכסופה שלו.
נכנסתי למכונית והתישבתי ליד אשטון "היי".
"היי, מה שלומך?" אשטון שאל. הוא לבש חולצה סגולה והרכיב משקפי שמש כהות.
"מעולה" חגרתי את עצמי.
הבטתי מחוץ לחלון.
סידני היתה נראית כבר פחות מאיימת מבהתחלה. הרבה מקומות היו מוכרים לי. הרגשתי שאני משתלבת.תוך דקה הגענו, ואשטון החנה את המכונית. יצאתי החוצה וכמעט התנגשתי בלוק וקאלום.
"היי, הגעתם" לוק אמר.
"כן, אנחנו כאן".
"אשטון!" שמעתי את מייקל צועק. הוא רץ מתוך אחד הבתים "למה באת עם החולצה הסגולה הנוראה הזאת?! הולי שיט אנחנו הולכים להסריט את זה ויראו אותה בכל העולם!" הוא ילל.
"מה?" אשטון נעלב "אבל אני אוהב את החולצה הזאת! אתה סתם מגזים".
"אני אביא לך חולצה אחרת" מייקל טפח על כתפו והוביל אותו לתוך הבית.
"זאת באמת חולצה מוזרה" קאלום משך בכתפיו ואשטון נעץ בו מבט זועף.
נכנסנו לתוך הבית. גדול, מרווח, רהיטים יפים וספות נוחות.
הורים של מייקל בדיוק ירדו במדרגות עם מזוודה ענקית. הם נוסעים לחופשה לשלושה ימים."שלום" אמא של מייקל חייכה אלינו. היו לה פנים טובות ועגולות ושיער בלונדיני חלק.
"ביי אמא" מייקל אמר לה.
"ביי מתוק" היא אמרה והוא קימט את אפו. הוא כבר לא ילד קטן, אבל בשביל אמא שלו הוא תמיד ישאר מתוק.
הם יצאו מהבית וסגרו אחריהם את הדלת."פארטייי" קרא מייקל וצחק "טוב, חכו כאן, אני הולך להביא לאשטון חולצה" הוא אמר ונעלם בתוך המסדרון.
"אני הולך לאכול" אשטון הכריז "אני רעב". הוא הלך למטבח. גם אני הייתי קצת רעבה אז עקבתי אחריו.
"מה יש לאכול בבית הזה?" אשטון צעק חזק.
"קח מה שבא לך" מייקל צעק לו ממעמקי הבית "חוץ מהדונאט שלי!" הוא הזהיר.
YOU ARE READING
חשודה - 5sos
Fanfictionלוק קם והתחיל לצעוד הלוך ושוב בחדר שלו "אוקיי אז יש לי רעיון" הוא אמר "אבל זה רק בגדר רעיון. אני צריך לשאול אותם אם הם יסכימו". "איזה רעיון? מי יסכימו?" שאלתי, מבולבלת. "חשבתי לצרף אותך ללהקה שלנו!" לוק חייך מאוזן לאוזן. *** איימי עוברת לעיר חדשה, ע...