פרק 26 - איימי?

407 43 6
                                    

עדיין נקודת מבט של מייקל:

הקשבתי.
ואז ענו לי מהצד השני.

"שלום?" שמעתי קול חלש ואז יבבות.

"ממ.. מי שם?" שאלתי. אלכס הסתכל עליי במתח וחיכה להסברים.

הייתה שתיקה לכמה שניות ואז "איימי ג'קסון".

"איימי?" נדהמתי. כל שאר העיניים בחדר הסתובבו והסתכלו עליי.

"מייקל?" היא הייתה נשמעת מפורקת.

"כן! איפה את? מה את עושה עם הפלאפון של אלכס?" התחלתי להיכנס לפאניקה כששמעתי אותה בוכה "איימי מה קרה? איפה את?"

שמעתי נשיפה חדה ואז "אני לא יודעת איפה אני -קאמילה -היא -" שמעתי משיכה באף.

"אל תדאגי איימי, אנחנו באים" דיברתי בבהילות "אנחנו נמצא אותך! תחכי לנו!"

"קאמילה נעלה אותי במכונית וקשרה אותי.." היא בכתה בשקט.

"איימי , אנחנו באים אליך" הבטחתי. לא יכולתי לשמוע אותה סובלת. זה פגע בי כמו סכינים בבטן.

"אוקיי" הקול החלש שלה ענה "אני מחכה".

אחד הטכנאים ידע איך לאתר פלאפונים ומצא את המיקום של הפלאפון של אלכס. זה לא היה נורא רחוק אבל רצינו להגיע לשם כמה שיותר מהר.

נדחסנו כולנו (שתי הלהקות) במיני ואן, עם כל הגיטרות הרזרביות.
לוק ישב עליי כי לא היה מקום, וג'ק ישב על הרצפה.

אלכס נהג, ואשטון ישב לידו וכיוון אותו דרך הרחובות.

"אנחנו מתקרבים" אמר אשטון "זה אמור להיות ממש בהמשך הרחוב".

כולם סרקו את הרחוב דרך החלונות.

"הנה האמר שלך" ראיין הצביע קדימה. כמה צפוי שאלכס שכח שם את הפלאפון שלו.

אלכס עצר את המיני ואן ממש מולו. יצאנו בשקט והלכנו לכיוון הג'יפ השחור.
קצת פחדתי ממה שאני אגלה בפנים. בהחלט ראיתי יותר מידיי סרטי אימה ושם זה תמיד נגמר רע.
זקפתי את הכתפיים והכרחתי את עצמי ללכת אחרי אלכס. קאלום צעד ליידי. הוא הגניב אלי מבטים מודאגים אבל התעלמתי.

אלכס הוציא את המפתחות מהכיס. הוא פתח את הדלת למושב האחורי, ושם, בין התיק שלה לגיטרה שלה, ישבה איימי. אזיקים על ידייה ועל רגליה וחבלים קשורים החזיקו אותה. דמעות חרצו תעלות באבק שעל פניה.

"איימי" קראתי. נכנסתי למושב האחורי, לידה, ואספתי אותה בזרועותי. חיבקתי אותה חזק. היא לא אמרה דבר. הראש שלה נשען על הכתף שלי. היא נשמה עמוק. הסטתי לה את השיער מהפנים.

"הכל יהיה בסדר" לחשתי לה.

ראיין הוציא אולר וחתך את החבלים שקשרו אותה, אבל עדיין לא היו לנו מפתחות כדי לשחרר את האזיקים.

"המשטרה בדרך" זאק אמר. יכולנו לשמוע את הסירנות מתקרבות.

"יופי" אלכס יצא מבין הצללים "אולי המשטרה תגלה מה קרה כאן כי משהו נראה לי ממש מוזר" הוא נעץ מבט באיימי "את ניסית לגנוב לי את הרכב?"

איימי בהתה בו. יכולתי להבין אותה. פעם ראשונה שהיא פוגשת באיידול שלה והוא מאשים אותה שהיא גנבה לו את הרכב?

"לא" אמרתי מיד "זאת הייתה קאמילה, איימי, תסבירי לנו מה קרה!" אחזתי בידה.

איימי נשמה עמוק וחיזקה את האחיזה ביד שלי "קאמילה חטפה אותי! היו לה מפתחות מאסטר! היא גנבה את המכונית שלך! היא הסיעה אותי לכאן! ואז פשוט נעלה אותי בפנים!" היא ניסתה להסביר.

"זה לא הגיוני" אלכס הניד בראשו "את היית בתוך המכונית הזאת! אין לי שום ראייה ומידע על כך שעוד מישהי הייתה כאן" הוא נשען על גג המכונית "את ניסית לשדוד אותי".

איימי פערה את פיה בתדהמה.

"אלכס! אתה לא חושב בהגיון" ג'ק שילב את זרועותיו "היא הייתה נעולה באזיקים!"

"בדיוק" אמרתי "איך מישהו אזוק יכול לגנוב מכונית?" התפרצתי.

"איימי לא תעשה דבר כזה" אשטון נעמד על ידי "אין לה שום אינטרס".

אלכס נראה מסופק.

הבהוב אורות סינוור אותי.
המשטרה הגיעה.

חשודה - 5sosWhere stories live. Discover now