הכל התחיל כשאבא קיבל קידום בעבודה. בהתחלה הייתי מאושרת. דמיינתי שהוא יקנה לי את מערכת התופים שכל כך רציתי, חלמתי שהוא יממן לי את שיעורי הנהיגה ואני יוכל לקנות יותר בגדים.
בחיים לא חשבתי שבגלל זה נצטרך לעבור דירה. אבל העבודה החדשה של אבא נמצאת בכלל בסידני ובנסיעה מהבית שלנו זה לוקח חמש שעות. הוא אמר שאין ברירה וחייבים לעבור.
עכשיו אתם מבינים למה רק בהתחלה הייתי מאושרת.
אז ארזתי את כל הבגדים והחפצים שלי, ואת הספרים שאני הכי אוהבת, ואת הגיטרה הישנה שאחי הגדול הוריש לי, והכנסתי הכל לאוטו.
רק קורל חברתי הטובה באה להיפרד ממני. אני ילדה בישנית בדרך כלל, אז אין לי הרבה חברות. קורל הביאה לי עוגיות שוקו צ'יפס (הטעם שאני הכי אוהבת) והבטיחה לי שנדבר מלא בטלפון ובסקייפ. היא השביעה אותי לסמס לה כל יום.
"אני יבוא לבקר, איימי" היא חיבקה אותי.נסענו ונסענו ונסענו עד שנעצרנו פתאום.
"הגענו לסידני" אבא הכריז.
"יש" צווחה אחותי הקטנה סוזן בת הארבע. היא בטוחה שהיא תפגוש את נמו הדג בסידני.
הסתכלי מחוץ לחלון. סידני לא היתה שונה מהרבה מקומות אחרים. אני לא בטוחה למה ציפיתי.
לבית החדש היו שתי קומות. החדר שלי בקומה השניה בצד ימין. היו בו ארון, מיטה ושולחן. הכל היה לבן וריק. אבל כמו שהכרתי את עצמי, ידעתי שהוא לא ישאר כזה מסודר לאורך זמן.נשארתי ערה עד מאוחר. סידרתי את הבגדים והספרים בארון ועל הקירות כבר תליתי שני פוסטרים של הלהקות האהובות עלי; All Time Low ו- Sleeping With Sirens.
ואז ניסיתי להירדם, וזה לא היה קל. כי מחר זה היום הראשון בכיתה י"ב ואני הולכת לבית ספר חדש. בלי לדעת בכלל מי התלמידים או המורים.התעוררתי מוקדם מידיי מסיוט ולא הצלחתי יותר להירדם. לבשתי סקיני שחור, וחולצה חלקה ירוקה. לתיק הכנסתי קלמר, כמה מחברות, פלאפון, אוזניות וארנק. ירדתי למטה כי כבר הייתי רעבה. אח שלי, ג'ון, כבר היה שם. הוא יותר גדול ממני, וגם יותר מוכשר. הוא מוזיקאי.
"בוקר טוב איימי, רוצה טוסט?"
"כן, תודה" הנהנתי בעייפות והתחלתי לאכול.
YOU ARE READING
חשודה - 5sos
Fanfictionלוק קם והתחיל לצעוד הלוך ושוב בחדר שלו "אוקיי אז יש לי רעיון" הוא אמר "אבל זה רק בגדר רעיון. אני צריך לשאול אותם אם הם יסכימו". "איזה רעיון? מי יסכימו?" שאלתי, מבולבלת. "חשבתי לצרף אותך ללהקה שלנו!" לוק חייך מאוזן לאוזן. *** איימי עוברת לעיר חדשה, ע...