8. Usmíření

741 49 6
                                    

Liam's POV

Teď přišlo to nejhorší. Věděl jsem, že ho to položí, že bude zpátky tam, kde byl, ale musel jsem, musel jsem mu to říct. "Lou? Musím ti něco říct. Harry...Harry viděl jak tě Killie políbila." Přesně jak jsem předpokládal. Začal brečet. Dokonce už jsem viděl úsměv na jeho rtech, ale ten byl znova pohlcen litry slaných kapiček stékajících po jeho tvářích. Po půl hodině snažení, se mi ho podařilo uspat. Byl čas jít za Harrym a všechno mu říct. Doběhl jsem k podiu, ale Harryho nikde neviděl. "Michelle. Kde je Harry?" "Je za podiem." Dostalo se mi odpovědi téměř okamžitě. Na nic jsem nečekal a šel za podio. Kdo ví, co ten blázen může vyvést. "Harry?" "Co chceš?" řekl totálně ubrečeně. "Harry. Není to tak, jak si myslíš." To zní, jak kdyby manželka nachytala chlapa v posteli s jinou. Payne co se to s tebou děje sakra. "Byl jsem za Louim." Na tuhle větu se mi dostalo jenom nechápavého pohledu. "On to dělal všechno jenom kvůli tobě. Kvůli tomu aby to neřekla mě. Chápeš to?!" nechtěl jsem, ale i přes to jsem na něho trošku řval. Když to jinak nešlo. On je tak strašně tvrdohlavý. "Kvůli mně? Kvůli mně se líbal s tou courou? Si ze mě fakt už děláš prdel Liame." Čekal jsem nějakou takovouhle reakci. "Prosím, jak chceš. Klidně si za ním běž. Leží ve tvojí chatce a spí. Aspoň uvidíš jak je zdrcený. Prosím, ale prvně by sis mohl vyslechnout, jak to doopravdy bylo. A zjistit jak se trápil celou tu dobu. Ale to všechno jenom kvůli tobě." "Můj Boo se trápí?" vypadal, že ho to zranilo. "Všechno mi řekni. Hned!" Proboha co se to s ním najednou stalo. Všechno jsem mu řekl. Byl z toho strašně zdrchaný. Po dobu, co jsem mluvil, jsem vždycky zaslechl jenom 'Boo'. "Já jsem takový kretén. Měl jsem to poznat. Měl jsem být s ním. Ne tady sedět a dělat kraviny. Všechno je to moje vina." Harry si to všechno dával za vinu. "Říkal si, že je u mě?" "Jo. Je u tebe." Nechápal jsem, co chce dělat. "Jdu za ním." Mohlo mi to dojít.

Harry's POV

To jsem vážně tak blbej, že jsem to neviděl. "Říkal si, že je u mě?" musel jsem za ním. Bylo mi jedno, co si o tom Liam myslí, jdu za ním. "Jo. Je u tebe." sice nevím proč jsem se ptal, když jsem to věděl, ale tak co už. Rozběhl jsem se směrem moje chatka. Když v tom mi proběhlo hlavou 'co když mě vůbec nechce vidět. ' Zastavil jsem se a popřemýšlel nad mojí myšlenkou. Když mi došlo, že je to blbost, zatřepal jsem hlavou ze strany na stranu a běžel dál. Před dveřmi jsem zpomalil, zhluboka se nadechl, vzal za kliku, otevřel dveře a uviděl spinkajícího Louiho zabaleného v mojí mikině. Vypadal tak sladce a nevině. Jako by ho nic netrápilo. Posadil jsem se k němu na postel, která se pod mojí váhou prohla. Chtěl jsem ho pohladit po vlasech, jenže než jsem stihl položit ruku na jeho hlavu, otočil ji mojim směrem. "Jak se spinkalo Lou?" kouknul na mě nechápavým výrazem. Netuším co ho tak zaskočilo. Vždyť jsem nic tak hrozného neřekl. "Ty mě máš nesnášet. " co to povídá. Ho přece nejde nemít rád. "Boo, to přeci nejde." Jemně jsem se na něho pousmál. "Ale..." chtěl protestovat, já ho ale utišil. "Ššš..." přiložil jsem rty na ty jeho, jemně jsem ho políbil. "To přeci nejde Boo." Pronesl jsem mezi polibky, které mi radostně oplácel. Už asi po milionté jsem se přisál na jeho rty, když v tom se rozletěly dveře a v nich stál rozradostněný Liam. "Tak co vy hrdličky. Vidím, že všechno v pohodě." Našmátral jsem druhý polštář, na kterém nebyl podepřený Lou a hodil ho po Liamovi. "Auu" "To bolelo." Když to dořekl, začal se šíleně smát. Dal jsem Louimu poslední pusu na ty jeho hebounké polštářky a zvedl se. Pomohl jsem i Louimu, sundal z něho mikinu, protože venku bylo neskutečné vedro, chytil ho za ruku a následoval Liama s Louim ruku v ruce. Blížili jsme se k podiu, kde děcka ještě hráli všemožné hry, zpozoroval jsem Killie, v ten moment jsem si Louiho přitáhl víc k tělu, obmotal moji ruku okolo jeho pasu a šel dál. Když jsme procházeli těsně kolem ní, vtáhl jsem Louiho do polibku. Dlouze jsme se políbili a pokračovali v cestě. Ještě jsem se na ní otočil, nasadil výraz 'Tady to máš, ty mrcho. Nedovoluj si na mého boyfrienda.' a šel. Sedl jsem si na podium, nohy si svěsil dolů a Louiho si posadil na klín. Zanedlouho se k nám přiřítila Lottie. "Moc vám to spolu sluší." vřískla a už byla kdesi pryč. Boo na mě jenom kývl, jako by věděl, že se chcu zeptat, jestli Lott ví, že je gay. "Něco mě napadlo Lou." Netuším, jestli s tím bude souhlasit, ale zkusit to musím. "Povídej." Nasadil nedočkavý výraz a koukal na mě. "Nechtěl by si, být v chatce se mnou?" přišlo mi to strašně blbé, ale tak moc jsem to chtěl. Byl jsem zaskočený, že to vůbec slyšel. Bál jsem se, co na to odpoví, tak jsem radši sklopil hlavu k zemi. Po chvíli jsem cosi ucítil na mých rtech. "To víš, že bych chtěl." Pošeptal mi, poté co mi věnoval jeden procítěný, dlouhý a sladký polibek. V mžiku jsem vstal, vzal Louiho do objetí a zatočil s ním jako s princeznou. Když jsem ho položil na zem, ještě mi pošeptal "neměl ses čeho bát, ty můj blázínku." Chtěl jsem to jít zařídit za Liamem, jenže jsem zahlídl Killie jak jde naším směrem. Přitáhl jsem si Louiho blíže. On se namáčkl na mojí hruď, ale byl v klidu. Chytil jsem ho za bok, kterým na mě nebyl "nalepený". "Jo tak takhle sis vybral Lou." šlo vidět naštvání, když mu řekla Lou. Vím, že to dovolil jenom své rodině a kamarádům, takže jsem byl rád, že mu to ode mě nevadilo. "No jak chceš. Je to tvoje rozhodnutí. Jdu za Liamem." "Taky jsem se tam teďka chystal." Ozval jsem se trošku pohrdavým přízvukem. "Liam už to ví. Ty..." umlčel jsem ho dřív než stačil cokoliv říct. Ne že by mi vadilo, co by řekl, ale nechtěl jsem, aby se ještě víc rozčílil. I když musím uznat, že byl děsně sexy, když se zlobil. Obtočil jsem ruce okolo Louiho krku a políbil ho. S rukou obtočenou okolo krku jsem zamával Killie a usmál se do našeho dalšího polibku. Vzal jsem ho za ruku a společně jsme vyrazili za Liemem. "Hele Li" poklepal jsem mu na rameno a on se vzápětí otočil. "Aaa... hrdličky přišly." Pousmál se. Já se jenom letmo kouknul na Louiho, který se culil od ucha k uchu. "Co byste potřebovali? Novomanželské apartmá?" "No... vlastně i jo. Chtěl jsem se zeptat, jestli by nevadilo, kdyby Lou bydlel se mnou?" nasadil jsem svůj cupcake obličej. "No Killie bude asi dělat bordel, ale já to nějak zvládnu. Jasně že můžete." nečekal jsem to, ale Liam nás oba dva obejmul.

______________________________________________________________________________

ahojky už jsem tu zase :D

I když jsem si myslela, že dneska díl nebude. Ale to bych neudělala.

Doufám, že se líbí :P

Moc,moc vám děkuji Nikča:*

In Love at camp /Larry Stylinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat