20.

486 23 6
                                    

Rychle jsem se vyhoupl do sedu a protřepal hlavou. Tváře jsem měl lepkavé od zaschlých slz a oči červené od breku. Okamžitě jsem se otočil na Hazz. Ležel tam a spokojeně spinkal. Položil jsem si hlavu na jeho bříško a rázem se ze slz smutku a strachu staly slzy štěstí. Nejškaredší sen, co jsem kdy měl. "Lásko, co se děje? Ty brečíš? Zlatko pojď sem." Hladil mě po vláskách a přitáhl si mě do objetí. "Zlatíčko, co se stalo?" Byl tak strašně moc starostlivý. "Měl jsem škaredý sen." Zachumlal jsem se Harrymu do ohybu krku. "Už jsem tady s tebou. Všechno je dobré Boo." Políbil mě do vlasů a přitáhl si mě víc k tělu. "Miluju tě Hazz" Musel jsem ho tím ujistit. Co kdyby se něco stalo. Něco si udělal. "Já tebe taky Boo. A teď mi řekni, co se ti zdálo." Řekl jsem Harrymu všechno, co se mi zdálo. Prohrabával se mi jeho velikánskou rukou ve vláskách a někdy mi do nich dal malou pusinku. Přitiskl jsem se na jeho rty a začal jsem s nimi lehce pohybovat. Hazz ihned zareagoval a pohyboval s nimi oproti mně. Z jemných a láskyplných polibků se najednou staly dravé, ale ne méně procítěné.

Harry's POV

Už deset minut se tu přemlouvám otevřít oči, ale pokaždé když se o to pokusím, tak to nevyjde. Otevřít moje oči mě donutilo až Louiho položení hlavy na můj hrudník a dopadnutí studené slzy. Rychle jsem rozevřel oči, ignoroval nával světla a koukl po Louim. "Lásko, co se děje? Ty brečíš? Zlatko pojď sem." Co se stalo? Zdálo se mu něco? Nebo ho snad něco bolí? Přitáhl jsem si ho k sobě. Chtěl jsem ho mít, co nejblíž u sebe. Pohladil jsem ho po vláscích. "Zlatíčko, co se stalo?" "Měl jsem škaredý sen." Zamumlal si a zároveň se schoval do ohybu mého krku. "Už jsem tady s tebou. Všechno je dobré Boo." "Miluju tě Hazz" Z jeho pusinky vyšly tyto nádherné slovíčka, které jsem mu ihned opětoval. "Já tebe taky Boo. A teď mi řekni, co se ti zdálo." Nechtěl jsem být vlezlý, ale zajímalo mě, co se mu zdálo, a co ho rozplakalo. "J-já..." Nešlo mu chudáčkovi nic říct. "Nemusíš mi to říkat, zlatko." "Ty... Ztratil se. Já s Liamem jsme tě hledali a Killie..." Pár kapiček slz se mu svezlo po tvářích dolů. Líbnul jsem ho na tvář a setřel všechny slané kapičky. "Ona tě... Zavřela v té staré chatě a mě..." Další slzy mu začaly stékat dolů. "Ššš... Zlatíčko." "No a potom tě.... zastřelila." Poslední slovo vyslovil až skoro neslyšitelně. "Lou. Lou jsem tu s tebou. Nic mi není. Zlatíčko..." On jenom ležel, skoro se nehýbal a koukal do stropu. Najednou se přisál na moje rty a začal s nimi pohybovat oproti mně. Daroval mi jeden z jeho láskyplných polibků, který se jaksi zvrtl. Využil jsem situace, kdy se Lou potřeboval nadechnout a vjel do jeho pusinky jazykem. Každý milimetr jeho úst jsem prozkoumal. Po nespočetně mnoha polibcích. Jsem se od něho odlepil, načež se mi dostalo patrného smutného zakňučení. Líbnul jsem ho na nos a přesunul se k jeho krku. Dlouhou dobu jsem se věnoval Louiho krku. Po každém zkousnutí kůžičky se mi dostalo smyslného zasténání. Lou mě pobídl hlavou, ale já mu to nechtěl jen tak dát. Nikterak jsem se nechystal přesunout se z jeho krku někam dál. Přesunul jsem se nad něho a stále oždiboval jeho krček. Lou oproti mně přirazil boky a tak narazil na můj rozkrok, který teda nezůstal zrovna dvakrát v klidu. "Hazz prosím. Harry." Na jeho prosby jsem se teda posunul z jeho krku na klíční kost, u které jsem se moc nezdržel. Pouze jsem na ní zanechal jedno dosti viditelné označení a ihned se vlhkou cestičkou, kterou zanechával můj jazyk, přemístil k podbříšku. Guma jeho boxerek mi začínala vadit. Jeho boxerky byly momentálně tak těsné, že víc už by se tam toho ani nevešlo. Dále jsem obdarovával jeho bříško polibky a zároveň se pokoušel sundat ty prokleté boxerky. Trvalo mi to, ale nějak jsem to zvládl. Konečně jsem Louiho dostal z boxerek. "Vem si mě Hazz." Jeho slova mě zaskočila. Jeho hlas zněl tak strašně moc nadrženě. Nečekal jsem to, ale sám jsem na to tak nějak myslel. Nechtěl jsem ho zranit, takže jsem si ho nejdříve pořádně připravil. Když už jsem usoudil, že to stačí, sundal jsem ze sebe i svoje spodní prádlo. Mé naběhlé erekci se neskutečně ulevilo. Popadl jsem tubičku ležící vedle mého stehna a potřel celou svojí chloubu. Vymáčkl jsem si i trošičku na prostředníček s ukazováčkem, abych mohl potřít Louiho dírku, jenže když jsem zvedl pohled, abych se podíval na Louiho ležícího přede mnou na zádech s roztaženýma nohama, zahlédl jsem úplně něco jiného. Lou byl na čtyřech a provokativně vrtěl zadečkem. Napřáhl jsem pravou ruku, na které nebyl nanesen gel a plácl ho po pravé polovičce jeho dokonale vytvarovaného zadku. Potřel jsem jeho již celkem roztažené kolečko svalů a nasměroval k němu špičku svého penisu. "Hazz notak..." Přirazil zadkem oproti mně a tím zapříčinil to, že se v něm objevila špička mojeho penisu. Pomaličku jsem do něho zasouval celou svou chloubu, až jsem v něm byl až po kořen. "Ahh..." vydralo se mi z úst. "Jsi tak těsný Lou-Lou" Zatím jsem se neodvážil na žádný pohyb. "Honem" Opět přirazil proti mojemu břichu. Poprvé jsem do něho tvrdě přirazil. Rozletěly se dveře. Hned na to jsem uslyšel ten známě otravný hlas Killie. "Harolde za hodinu u Liama!" "Sakra to neumíš klepat?" Louiho nadržený teňoučký hlásek byl tak zatraceně sexy. Bylo mu úplně jedno, že nás právě někdo viděl. Miluju tohohle Louiho. Dívala se na nás jak na tele na nové vrata. Konečně se otočila a nezapomněla za sebou pořádně třísknout dveřma. Políbil jsem Louiho na rameno a teď už do něho pořádně přirážel. "Harry... Ahh..." Ten jeho hlásek. Nečekaně jsem z něho vyšel, otočil si ho k sobě čelem, lehl si na pohozené peřiny a koukal na Louiho. "Zajezdi si, zlatíčko." Okamžitě po čtyřech docupital na správné místo a jednoduše nasedl na můj penis a začal nadzvedávat svoje boky. "Fuck... Yeah..." Neudržel jsem se. Vzdychy opouštěli moje ústa bez jediné zábrany. "H-Hazz" Tušil jsem, co mi tím chce naznačit. Lou pořád nadzvedával svoje boky a já uchopil jeho penis až u kořene a přísně ho stiskl. "Sss" Zaslechl jsem mírné syknutí, načež jsem po něm začal nemilosrdně přejíždět. Netrvalo dlouho a Loui se udělal na jeho bříško. Nahnul jsem se k němu a to co jsem mohl, slízl jazykem. Naposledy jsem tvrdě nadzvedl boky a s výkřikem 'Miluju tě Lou-Lou' vypustil lepkavou tekutinu hluboko do jeho zadečku. Jeho vlásky se lepily k zpocenému čelíčku, na které následně dostal malý polibek. Přibližně deset minut jsme se jen tak váleli v posteli. Já šeptal Louimu do ucha nějaké malé blbosti, nad kterýma se vždycky tak rozkošně zahihňal. "Vždycky tu s tebou budu Lou-Lou"

_________________________________________________________________________

Ahojky...

Nový díl... Sorka lidi, ale nebojte se, nikdy bych to Hazz neudělala... Měla jsem to naplánované.

Víte jak trošku zápletky... XD

No budu se snažit vydávat nový díl minimálně jednou do týdne. Zatím to tak vychází, ale nevím, jak dlouho mi to vydrží...

Rozhodně mi dejte vědět, jestli bych měla něco změnit. Nebo co by jste chtěli, aby se tam stalo. Celkem by mě zajímaly vaše nápady...

Moc vám za všechno děkuju...

Hope you like it... Zee <3


In Love at camp /Larry Stylinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat