Ahojky,
další díl. Je to takový malý speciál, díky tomu, že je to jedinej díl kde je pohled Killie. Je to sice krátké, ale je to.
Jinak strašně moc vám děkuji za více jak 250 reads a 40 votes.
_____________________________________________________________________________
Killie POV
Louis se díval směrem, kde seděl Harold. Nemohla jsem to tak nechat, tak jsem ho pevně chytla za ruku, otočila ho k sobě a políbila. On se ale hned vyvlekl a kamsi odběhl. Vážně právě utekl, když jsem ho políbila? Ten by měl být šťastný. No to je jedno. On se z toho dostane. Já za ním rozhodně nepoběžím. Ať se uklidní chlapeček. Já se nebojím, po kolenou za mnou přijde. No co nebudu se s ním zahazovat. Stejnak ho mám jenom, abych se tu nenudila.
Nevím po jak dlouhé době, ale vracel se Loui. To co jsem viděla, mě teda pěkně nasralo. Ten kretén Harold šahal na mojí hračku. Co si o sobě kurva myslí. Blížili se ke mně. Když už byli tam, kde jsem seděla, Harold se zastavil a úmyslně přímo přede mnou políbil Louise. Když skončili s tím jejich cicmáním, šli dál. Harold se na mě ještě otočil, nasadil "vítězný" výraz a pak už se věnoval Louisovi. "Tohle ještě není konec, Harolde." řekla jsem si skoro neslyšitelně sama pro sebe. Chlapeček se ještě bude divit. Bylo to nechutné. Samé pusinkování, objímání, mazlení, šeptání a co já vím co ještě. Jak to někdo může vydržet. Zanedlouho tam přiběhla ta malá. Jak se jmenuje? Lottie. Fakt netuším. "Moc vám to spolu sluší." vřískla tak otravným a upištěným hlasem. "Neboj se, dlouho spolu nebudou." pomyslela jsem si pro sebe a nad tou myšlenkou se musela pousmát. Harold se zvedal, že kamsi půjde, tak jsem se zvedla a rozešla se za nimi. Postavila jsem se před ně. "Jo tak takhle sis vybral Lou." řekla jsem pohrdavým hlasem. To je takový posera. Mačká se na Harolda, jak malé děcko co se bojí klaunů. "No jak chceš. Je to tvoje rozhodnutí. Jdu za Liamem." "Taky jsem se tam teďka chystal." prosimtě Harolde. Mě nezajímá, co ty máš v plánu a co chceš dělat. Jediné co by mi vadilo, by bylo, kdybys ošukal tu Louiho dokonalou prdel. To bys pěkně posral. "Liam už to ví. Ty..." cože? To je šmejd. No tak to si s ním ještě vyřídím. On ho políbil. Odcházím. Na to nemám nervy. Jo tak ty mi ještě zamáváš jo. To je kretén.
Zaslechla jsem, jak si Harold s Liamem povídají o tom, že se Louis "přestěhuje" k Haroldovi. Počkala jsem, než ti dva domluví, mezitím jsem s ním poslouchala jejich rozhovor, a potom jsem šla za Liamemem. "Co si to sakra myslíš? Jak jsi jim to mohl povolit? Když chcu být s Louisem já tak je všechno špatně, přijde Harold a všechno je v pohodě. Děláš si ze mě prdel? Todle jim nemůžeš dovolit." Jo řvala jsem na něho a bylo mi to upřímně jedno. "Víš co, jdi si přepudrovat nosánek a je nech napokoji." Jo tak on na mě bude ještě drzej. No nic. Otočila jsem se, odfrkla si a odešla.
Jak mě ten Harold strašně sere. Co si o sobě vůbec myslí, že se může motat kolem Louiho. Loui bude se mnou za každou cenu. Furt se na něho jenom lepí, otravuje ho... Divím se, že ho Louis nepošle do prdele. Vždyť se mnou se měl daleko líp.
***
Bylo už po večerce. Všechny ty otravné děcka už byli v postelích, tak jsem si řekla, že se zajdu osprchovat, odlíčit a tyto věci. Přešla jsem tam, vlezla jsem dovnitř, na umyvadle jsem uviděla něčí věci, ale nijak mě to nezajímalo. Ze sprch se ozývaly podivné zvuky. Ignorovala jsem to. Odlíčila jsem se a chtěla jsem se vysléct, že půjdu do sprchy. Když v tom se z první sprchy ozval dost hlasitý sten. Zajímalo mě, kdo si to tu rozdává, tak jsem tam přišla, odhrnula závěs od sprchy a uviděla ty dva. Louis a Harold. Měla jsem co dělat abych se nezačala smát. Louis se schoval za Harolda, který svoje ruce přemístil na svůj penis. Jen tak jsem tam na mě čuměla a bavilo mě sledovat ty jejich výrazy. Neměla jsem v plánu nikam jít. "Budeš tady na nás čumět ještě dlouho?" zaznělo z Haroldových úst. "Jak chceš Tomlinsne. Sám sis vybral." řekla jsem hodně výsměšným tonem. "Jo vybral jsem si a ani nevíš jak dobře." křikl po mně, když jsem odcházela. Vylezla jsem ven z koupelky a vypukla v smích. O pár minut později jsem měla děsný vztek. Ten debil chtěl strčit svojeho ptáka do Louiho dokonalé prdelky. "Válka začíná. Těš se, Harolde."
_______________________________________________________________________________
Tak doufám, že se líbilo.
Jinak na "obrázku" (netuším jak se tomu nadává) máme fotku Briany jako Killie. (No jo nemám jí ráda)
Ještě jednou děkuji za to, že to čtete.
Uvidíme se u další části. Pápá Nikča :*
ČTEŠ
In Love at camp /Larry Stylinson/
FanfictionHarry Styles- devatenácti letý vedoucí na dětském táboře Louis Tomlinson- šestnácti letý chlapec, který musel na tento tábor se svou sestrou Lottie, které je 12 Co když ale bude jedna mrcha stát v jejich vztahu? Pravdě podobně tam bude minimálně jed...