Přesunul se zpátky k mojemu bříšku, kde se nezdržoval a rychle se přemístil k podbříšku. Věděl jsem, co chce udělat, tak jsem nadzvedl zadek. Přesně jak jsem čekal, Lou mi stáhnul boxerky ke kotníkům a já je skopl dolů. Lou mi začal na přeskáčku pusinkovat vnitřní stranu stehen. "B-Boo" zavzdychal jsem, když se dotkl nosem o moje koule. "Copak Hazz?" chytne je do rukou a začne je mnout a mačkat. Když si dostatečně pohrál s mojimi koulemi, přesunul se na můj penis. Párkrát po něm přejel, než se dostal k mému zadku. Když měl ruku na mojem zadku sundal jsem mu boxerky a převalil ho pod sebe. Jeho penis byl nalepený na jeho bříšku, špička byla začervenalá, od toho kolik krve se tam momentálně soustředilo. "Aaa..." vyjíkl jsem, když do mě Loui nečekaně zastrčil jeden prst. Zabolelo to. Okamžitě jsem se natáhl do šuplíku, ze kterého jsem vytáhl tubičku s lubrikantem. Loui mi ho ihned vzal z ruky, vyndal ze mě prst, otevřel tubičku, ze které se linula banánová vůně. Vytlačil si trošičku na tři prsty celé si je potřel a nakonec si ještě trošku nanesl na ukazováček, kterým mi obkroužil vstup a vjel do něho jedním prstem. Po chviličce jsem si zvykl a Loui začal prstem pohybovat. Pohyboval dopředu a dozadu, někdy dělal malinkatá kolečka, otíral se o stěny a narážel do toho nejcitlivějšího místečka. Nevydržel jsem to a vyvrcholil na svoje bříško i Louiho ležícího pode mnou. Hned potom, co jsem vyvrcholil, přidal druhý a po chvíli i třetí prst. Vzdychal jsem jeho jméno jako o závod. Nechápu, jak se mnou mohl něco takového udělat. Moje erekce už byla opět v plném proudu. Nikdy jsem tohle nezažil. Cítil jsem pohybovat jeho tři prsty uvnitř sebe. Najednou je ze mě vytáhl. Cítil jsem se tak prázdný. Vtáhl si mě do polibku. Já se povalil na místo vedle něho. Na nic nečekal, roztáhl moje nohy, mezi které se posadil a přiložil špičku svého penisu k mojemu vstupu. Natáhl se pro gel, který jsem mu okamžitě vzal, nanesl si na prsty a rozetřel po Louiho délce. Byl jsem tak strašně nedočkavý. Zakňučel jsem, když do mě zasunul špičku. Loui moje zakňučení pochopil ve smyslu bolesti. "Co se děje Hazz?" zeptal se mě starostlivým hláskem. "N-nic p-pokračuj." Pohladil mě po hlavě a zasunul do mě o kousek dál. Byl tak dokonalý. Vjel do mě celou jeho délkou. Nedostavila se žádná bolest. Slast. Slast bylo to jediné, co jsem cítil. "Hazz?" optal se Loui. Pochopil jsem, na co se ptá. "Můžeš." odkýval jsem mu to a ucítil první jemný příraz. "F*ck" zanadával jsem si. Loui do mě přirážel nejjemněji, jak to snad šlo. Chtěl jsem, aby zasunul, co nejtvrději by to šlo. Pohl jsem boky oproti němu. "Lou t-tvrdě.." ani jsem to nestihl doříct a Lou už přirážel tvrdě. Pořád to bylo v rámci možností jemné, ale nebylo to jako bych nic nevydržel nebo byl snad ze skla. "T-tam Lou" zaskuhral jsem, když narazil na moji prostatu. Několikrát narazil do stejného místečka. Já se podruhé za dnešek udělal. Poslední přírazy byly nejtvrdší. Při těch s výkřikem mojeho jména vyvrcholil a teplá tekutina zaplavila moje tělo.
Louis's POV
Harry si mě povalil pod sebe. Chviličku si mě prohlížel a jeho zrak byl upoután k mému zarudlému, v pozoru stojícímu penisu. "Aaa..." dostalo se mi vyjíknutí poté, co jsem do něho trošičku zasunul jeden prst. Natáhl se do šuplíčku, ze kterého vytáhl malinkou, oválnou tubičku, po které byli na celém povrchu malinkaté banány. Vzal jsem mu ho svou malinkatou ručkou, opatrně z něho vyndal prst, který jsem do něj zastrčil a otevřel tu banánovou tubu. Banánová vůně mě udeřila do obličeje. Lehce jsem se nad tím pousmál a okamžitě si trochu vymáčkl na prsty. Pomazal jsem si gelem tři prsty a nakonec jsem si ještě trošku vymáčkl na ukazováček, kterým jsem obkroužil Harryho dírku. Opatrně jsem do něho vložil jeden prst. Netrvalo dlouho a začal jsem v něm pohybovat. Po třech minutách co jsem měl jeden prst zastrčený v Hazzově zadečku, vyvrcholil na naše bříška. Byl jsem strašně nadšený, z toho, co všechno jsem s ním dokázal udělat. To že vyvrcholil jenom z toho, že jsem v něm měl jeden prst, my dodalo sebevědomí. Přidal jsem i druhý a třetí. Když už jsem myslel, že je Harry dostatečně připravený, vyndal jsem z něho všechny prsty a políbil ho. Hned po polibku se Harry svalil na místo vedle mě. "Todle ještě není konec, lásko" pomyslel jsem si, když jsem viděl Hazzu ležet vedle mě. Okamžitě jsem se přemístil mezi jeho nohy, které jsem dostatečně roztáhl. Posadil jsem se tak blízko, aby se špička mojeho penisu dotýkala jeho mnou připravené dírky.Natáhl jsem se pro tubičku s gelem, abych si mohl natřít svůj penis. Nechtěl jsem, aby to Harryho bolelo, natož abych ho zranil. Když už jsem ji držel v ruce, Hazz mi ji vytrhl z ruky, otevřel a na prsty si trošku vymáčkl. Vzal můj penis, který cukl pod jeho dotekem a natřel celou délku. Opatrně, aby ho nic nebolelo, jsem do něho zasunul špičku svého penisu. Uslyšel jsem tiché kníknutí. Bolí ho to. Určitě jsem mu něco udělal. Bojím se o něho. Co když se mu něco stalo. "Co se děje Hazz?" měl jsem starost. "N-nic p-pokračuj." věnoval mi jeden ďolíčkový úsměv. Pohladil jsem jeho kudrliny a posunul boky trošku víc k němu. Nakonec jsem do něho zajel celý. "Hazz?" potřeboval jsem jeho souhlas. Nemohl bych se na sebe podívat, kdybych udělal něco, co by nechtěl, nebo co by ho bolelo. "Můžeš" řekl mi s přívětivým výrazem na tváři. Jemně jsem do něho přirazil. "F*ck" uslyšel jsem nadávku z Harryho úst. "L-Lou t-tvrdě..." slyšel jsem ho zakoktat. Okamžitě jsem do něho přirazil tvrději. Jeho zadeček byl obtáhnutý okolo mého penisu. Bylo tam tak nádherné těsno. "T-tam Lou" věděl jsem, o co jde. Několikrát jsem přirazil na stejné místo a dovedl tak Harryho k vrcholu. Jeho sperma se dostalo jak na jeho, tak i na moje bříško. Ještě jsem několikrát tvrdě přirazil a vystříkal se do Harryho zadečku. Opatrně jsem z Harryho vyšel a povalil se vedle něho na postel. "Miluju tě" ucítil jsem Harryho horký dech na svém krku. "Taky tě miluju" opětoval jsem mu to. "Byls dokonalý zlatíčko" dal mi pusu do vlasů a přitáhl si mě k sobě. Měl jsem strašnou radost, že se mu to líbilo. Když jsem se uklidnil, posadil jsem se na Harryho boky, vzal si kapesníčky z nočního stolku a utřel nejdřív z Harryho a až potom ze sebe všechno Harryho sperma. Špinavé kapesníčky jsem odhodil na zem a vrátil se k Hazz do objetí. "Ty jsi můj malý méďa Boo. Víš o tom?" Zběsile jsem přikývl. "Jistě, že vím Hazz." oznámil jsem mu potichounku. Hazz nás přikryl dekou. Leželi jsme v posteli, Hazz mi šeptal do ucha zamilované slůvka a já ho hladil po holé hrudi. "Navždy tě budu milovat Lou" to byla posední slova, které jsem slyšel, předtím než jsem usnul.
_____________________________________________________________________________
Tak a je to tu!!!
První takovýhle díl
Doufám, že jsem tam nenapsala nějakou totální chujovinu... :D Kdyby jo tak to prosíím omluvte a berte ohled na to, že něco takového jsem psala poprvé :)
Všechny vás moc miluju...
Dejte vědět co si o tom myslíte a jestli bych měla něco změnit.... :D
Děkují a budu se těšit u další části ( pravděpodobně o víkendu :D)
Love ya all ZeeXx :*
ČTEŠ
In Love at camp /Larry Stylinson/
FanficHarry Styles- devatenácti letý vedoucí na dětském táboře Louis Tomlinson- šestnácti letý chlapec, který musel na tento tábor se svou sestrou Lottie, které je 12 Co když ale bude jedna mrcha stát v jejich vztahu? Pravdě podobně tam bude minimálně jed...