11. "Killie?!"

690 39 1
                                    

Louis's POV

"Hazz? Nějak se mi na ten film nechce. Nemůžeme zůstat tady a pustit si něco spolu?" snažil jsem se ho přesvědčit, abychom nemuseli za těma děckama. Stejnak by jsme tam jenom seděli a koukali na film. To můžeme i tady spolu a nebudu muset snášet ty propalovací pohledy Killie. "Dobře Lou. Taky se mi tam nechce." políbil mě na čelo. "Tak zatím vyber nějaký film a já nám udělám čajík." Hazz se zvedl z postele a odešel udělat čaj. Já jsem zatím vybral film 'Zkus mě rozesmát'. Hazz se vrátil s čajem, položil ho na stolek, sedl si ke mně, já pustil film a už jsme se jenom dívali. Moc dlouho nám to nevydrželo, po dvaceti minutách filmu jsme věnovali pozornost jenom sami sobě. Film si vesele běžel dál, ale nám to bylo úplně jedno. Čas s Harrym utíkal tak strašně rychle. Ani jsme si to neuvědomili a už bylo deset. "Já se půjdu osprchovat Hazz." dal jsem mu malinkatou pusu, vzal si čisté boxerky, osušku, sprcháč a všechny tyhle zbytečnosti a šel. Došel jsem tam a díky tomu, že už bylo po večerce, tak tam nikdo nebyl. Vyslíkl jsem se, věci nechal položené na nedalekém umyvadle, vzal si jenom osušku a přešel do sprchy. Zatáhl jsem závěs, ručník položil na vrch sprchy a nechal stékat kapičky vody po mých zádech. Miloval jsem ten pocit. Ze začátku jsem si dal studenou vodu, ale asi po dvou minutách jsem to změnil na příjemně teplou.

Harry's POV

Lou se šel osprchovat a já si řek "proč nezajít za ním". Nic jsem s sebou až na čisté boxerky nebral. Došel jsem tam a Lou si zpíval Barney and friends písničku. Sundal jsem ze sebe věci, hodil je k těm Louiho, které byli úhledně poskládané. Přešel k hned první sprše, ve které byl Lou. Byl otočený zády ke mně. Toho jsem využil, opatrně vlezl za ním a chytil ho za zadek. Vyjekl jak malá holka, ale když už mě zpozoroval, uklidnil se a začal spolupracovat s mými polibky. Chvilku jsem ho škádlil, když mě přirazil na protější stěnu. Obsypával mi krk polibky a já ho hladil po zadku. Jemně mi zkousl tepnu, která mi vystoupla na krku. To už jsem nevydržel a zavzdychal jsem. Zrovna v ten moment, někdo odhrnul závěs, Lou se ode mě odtáhl a schoval se za mě. Já rychle stáhl ruku dolů, abych zakryl všechno, co bylo potřeba. Podíval jsem se, kdo tam stojí. Byla to Killie. "Killie?!" vyjekl jsem, když jsem ji uviděl. Ale ne že by odešla. Ona tam dál stála a hleděla na nás. Zachvíli jsem ucítil ručník okolo pasu. Byl jsem Louimu vděčný, že to udělal. Díky tomu se totiž Killie odtrhla od mých rukou a koukla se mi do očí.

Louis's POV

Přirazil jsem Harryho na zeď za ním. Líbilo se mi víc být ten dominantní a řekněme si Harry si taky nijak nestěžoval. Věnoval jsem se jeho krku, když jsem tam zpozoroval vystouplou krční tepnu. Okamžitě jsem k ní zajel a jemně jí zkousnul. Harry ze sebe vydal hlasitý sten. Jako na potvoru, někdo odhrnul závěs. Ten někdo byla Killie. Rychle jsem se schoval za Hazzu, který si svoji nemalou chloubu schoval do rukou. Na nic jsem nečekal, sundal osušku, kterou jsem si tam položil. Byla dosti velká, aby obmotala jak mě tak i Hazzu. Opatrně jsem se otočil, tak abych neshodil ručník a vypnul vodu. Z poza Harryho ramena jsem se díval na vykulenou Killie, která zrovna nevypadala, že by se chystala odejít. "Budeš tady na nás čumět ještě dlouho?" zeptal se jí celkem naštvaný Hazza. "Jak chceš Tomlinsne. Sám sis vybral." "Jo vybral jsem si a ani nevíš jak dobře." Ani nevím, kdy jsem to řekl, ale nelitoval jsem toho. Otočila se a odkráčela si. Přenechal jsem Harrymu osušku, který si zašel nasadit boxerky a donesl je i mě. "Pojď Lou. Půjdeme k nám. Tam nás nikdo nebude rušit." "Doufám." šeptl trošku otráveně. Políbil jsem ho, a když se odtáhl, uviděl jsem jeho nádherný úsměv s dolíčky. Vzal naše oblečení, a když jsem to nejméně čekal, vzal mě do náruče a odnesl si mě. Položil si mě do postele, oblečení odhodil kamsi dopryč, lehl si ke mně a ležel se mnou v náručí. Harry mi šeptal do ucha strašně moc sladkých slovíček a já si hrál s jeho neposlušnýma kudrlinkama. Na to se mi dostávalo toho nejkrásnějšího úsměvu doplněného rozkošnými ďolíčky. Po chvilce jsem slyšel tichounké odchrupování. Koukl jsem na Harryho, který spinkal. Bylo tak příjemné, poslouchat tlukot jeho srdce. Zanedlouho jsem taky usnul s Harrym, který měl ruku okolo mých ramen, jakoby si mě hlídal.

***

Harry's POV

Ráno jsem se probudil celkem brzo. Chvilku jsem ležel s Louim v posteli, když jsem si řekl, že udělám Louimu snídani. Přešel jsem do kuchyně, vytáhl mouku, cukr, mlíko, vajíčka, no prostě všechno co jsem potřeboval na to, abych mohl udělat palačinky. Patlal jsem se s těstem dobrou půl hodinu. No a pak už přišlo to, na co jsem se nejvíc těšil. Pečení! Byl jsem z toho až překvapený, jak mi to šlo. Měl jsem to za chvilinku usmažené. Dal jsem pár palačinek na talíř, ze skříňky vyndal Nuttelu, šlehačku, granko, nakrájel jahody a všechno to položil na tác. Udělal kakao, které jsem nazdobil a taktéž položil na tác. Všechno jsem to vzal a přešel za Louim, který už byl vzhůru. Usmíval se od ucha k uchu a koukal na mě těma jeho pronikavě modrýma očkama. "Dobré ráno Boo. Jakpak jsme se vyspinkali?" "S tebou se spí vždycky nejlíp." Přinesl jsem mu tác s palačinkama. On se posadil, já mu ho položil na nohy, sedl si vedle něho a koukal jak papá. Když jsem nevnímal, Loui se ke mně naklonil s vidličkou a začal mě krmit palačinkama, co mu zbyly.

Louis's POV

Probudil jsem se, ale Harry nikde nebyl. Nejdřív jsem se lekl, ale když jsem uslyšel zvuky vycházející z kuchyňky, byl jsem hned klidnější a zůstal ležet. Po chvíli vyšel z kuchyně, v rukou nesl tác s palačinkama a mířil si to za mnou. "Dobré ráno Boo. Jakpak jsme se vyspinkali?" bylo tak strašně příjemné slyšet jeho chraplák hned po ránu. "S tebou se spí vždycky nejlíp." Hazzy mi položil tác na nohy. Začal jsem jíst, jenže Hazz mi toho naložil strašně hodně. Snědl jsem z toho tak tři palačinky a zbytek už jsem nemohl. Nakonec jsem napíchl kousek palačinky s jahodou na vidličku a namířil jsem k Harrymu a dal mu ji do pusy. Krmil jsem ho jako miminko, pak snědl asi ještě tři palačinky, ale když dojídal poslední, vzal si trošku Nuttely na prsty a napatlal mi to po puse a líci. Otočil jsem se na něho a políbil ho mojimi nuttelovými rty. "Neměl sis začínat." zašeptal jsem. "Přesně tohodle jsem chtěl dosáhnou." špitl mezi polibky a do posledního se usmál.

______________________________________________________________________________

Haha, další díl je tu.

Určitě napište, co si o tom myslíte. :P

Už jste slyšeli o Brianě? Co si ještě nevymyslí. :D Dejte vědět co si o celé téhle situaci myslíte.

Každý komentář i hvězdička mě potěší. 

Tak zase zítra. (Doufám :D) 

Moc děkují. Nikča:*

In Love at camp /Larry Stylinson/Kde žijí příběhy. Začni objevovat