Tak to ne Louisiano..... To ti jen tak neprojde.
Přehodil jsem si ruku přes jeho břicho a začal ho hladit na jeho holou kůži. Jemně jsem ho políbil do vlasů a pomaličku se přesouvala níž a níž k jeho uchu.
"Tak unavený jo....?!" Zašeptal jsem mu svůdně do ouška a zkousl kůžičku. Šlo vidět, že se musí hodně snažit, aby z jeho úst neunikl byť jen malinkatý sten, který by mi naznačil, jak moc se mu to líbí. Lehce jsem se nad jeho přístupem uchechtl a dál se přesunul na jeho krk, který jsem obdaroval nespočetně mnoha polibky a několika teď již do fialova zabarvenými flíčky. Rukou jsem sjel o něco níž a přejel po jeho boxerkách, ve kterých se již až údivu hodně tyčil jeho kamarád, který se dožadoval mojí pozornosti, kterou jsem mu však nechtěl za žádných podmínek dopřát. Ještě párkrát jsem ho poškádlil přes boxerky, dokud jsem si nebyl jistý, že je jeho erekce dokonale naběhlá.
"Tak dobrou noc lásko...." Naklonil jsem se k němu a věnoval jeden malý polibek na rty.
Okamžitě se na mě otočil, zamručel a udělal ublížený pohled, na který jsem mu odpověděl jedním z mojich ďolíčkových úsměvů. Dal jsem mu pusu na nos a přitáhl si ho blíž k sobě. Mazlili jsme se dobrou hodinku, než jsme dostali hlad.
Přešli jsme do jídelny, kde se ještě podával oběd. Přisedli jsme si k Liamovi, přičemž Hazz se tam s ním přes celý oběd o něčem bavil. Vůbec jsem je nevnímal. Soustředil jsem se jenom na Harryho dokonalé rty, která se tak přitažlivě pohybovaly, při každém novém slově.
Jak já bych chtěl ty jeho měkké růžovoučké polštářky přitisknuté na svých rtech. Přitáhl bych si ho, co nejblíže k sobě, spojil bych naše rty v jedny, tak že by se dokonale doplňovaly, zapadly by do sebe jako dva dlouho ztracené dílky skládačky. Tím bych nám odtrhl veškerý přísun vzduchu a až bez sebemenší kapičky vzduchu bych se odtáhl, následoval by jen malý a rychlý nádech a ihned bych si ho zase přivlastnil. Teda respektive jeho rty, ale jeho tělo by mi taky nevadilo. Každý jeho sval, co se napne při sebemenším pohybu. Jeho vypracované bříško a ruce pokryté všemožným tetováním. Každé má zajisté nějaký hlubší význam. Hazz není ten člověk, co by si dal jakékoliv tetování bez určitého záměru nebo vysvětlení. Chtěl bych znát "historii", každého jeho tetování. Myslím, že nikdo kromě jeho neporozumí významu. A jeho oči. No tak to jsou dva nádherně zelené smaragdy, do kterých se jen podíváte a ony vás pohltí jako nejhlubší, nejdivočejší lesy. Dva nádherně zářivé chrysoprasy. Tak by se také daly nazvat ty dva údivy přírody, které vlastnila osoba sedící přímo vedle mě. Jediný pohled na něho mě dokáže odrovnat. Pod jediným malinkatým dotykem bych se roztřásl jako drobný pejsek.
"Lásko...." Vytrhl mě z mého snění Harry.
Zatřásl jsem hlavou ze strany na stranu a otočil se směrem k Hazzymu. Vyzvedl jsem koutky do jemného úsměvu, když se Harryho ruka ocitla na té mé. Položil naše propletené ruce na stůl. "Nad čím jsi přemýšlel?" otázal se mě. "Nad ničím." Pokroutil jsem hlavou ve znamení, že na tom nezáleží a tak ještě utvrdil mou odpověď. Přece jsem mu nemohl říct, že jsem myslel na něho. Že jsem si představoval, jak bych ho tu nejradši ohnul o stůl a ošukal bych ho tak, aby to všichni viděli. To by se asi zrovna moc nehodilo a ještě k tomu zrovna teď u oběda. Podvědomě jsem si olízl rty a poté si skousl spodní ret. Zaculil jsem se na Hazzu a ten nad tím jen pokroutil očima. Asi mu došlo, na co jsem myslel. "A co jste tu probírali vy?" Zeptal jsem se, abych byl alespoň trochu v obraze. "Ále jenom jsme tu řešili, co se bude dít dál." Pousmál se na mě Hazz. Netuším jak dlouho, ale asi dost jsme si ještě povídali o všem možným, než Liam musel odejít. "Promiňte kluci, ještě musím něco vykomunikovat (xD) s Maxem a ostatníma. Uvidíme se na programu." Ještě nám zamával a pak už jenom zmizel ve dveřích.
O pár, pár hodin později (no asi tak o tři :P)
"Lou-Lou musíme jít, ať tam na nás všichni nečekaj." Oznámil mi Hazz a lehce se uchechtnul. "Jojo už běžím." Odvětil jsem mu a ještě přeběhl ke skříni, abych si vzal snapback a nasadil si ho na mé rozčepýřené vlasy. "Sluší ti to lásko" pochválil mi můj vzhled Hazzy a líbl mé čelo. Uchopil jsem jeho ruku a pomalu ho táhl ven. Bylo by to rychlejší, kdyby se Hazz nezaseknul u zrcadla a neprohlížel by si svůj již bezchybně vypadající look. "Hazzy musíme jít." Silněji jsem ho popotáhl za ruku a tím ho konečně dostal od zrcadla. "Horší jak holka" zamumlal jsem si pod nos a svojí nevtipné poznámce se pousmál. Došli jsme až k podiu, kde byl sraz. Všichni už se tam kupili a skupinkovali a co já vím co ještě. Došli jsme až ke skupince, kde se hromadili všichni z mého týmu. Hazz mě naposledy něžně políbil, povolil stisk mojí ruky, věnoval mi jeden ďolíčkový úsměv a odkráčel. Po pár jeho krocích jsem se k němu rozběhl a skočil mu na záda. Hazz trošku zakolísal, ale udržel se na nohách. "Boo copak to vyvádíš." Zeptal se mě a položil mě na zem čelem k sobě. "Opatruj se" řekl jsem s nevinným úsměvem na rtech. Hazz mě vzal za tváře, já si stoupl na špičky, ruce obmotal okolo jeho krku a s menšími obtížemi ho políbil na nos. "A teď už utíkej." Cvrnkl mě Hazz do nosu, když jsem se odtáhl. Spustil jsem ruce dolů a radostně odkráčel zpátky. Hary mě samozřejmě nezapomenul plácnout po zadku, když jsem odcházel. Vrátil jsem s ke svému týmu a mým předešlým počínáním si vysloužil několik nenávistných pohledů od Killie. Pouze jsem se na ní usmál a odskotačil za ostatními. Překvapilo mě, že je tu i pár děcek, s kterými si můžete normálně pokecat. O nedlouho přišel i Liam a vysvětlil nám, co budeme dnes dělat. Obeznámil nás se všemi pravidly této bojovky (a že jich teda moc nebylo). A mohli jsme se vydat do lesa.....
__________________________________________________________________________
Jsem na sebe hrdá.... Dokázala jsem vydat ještě jeden díl do konce tohoto roku. xD
No nic... Doufám, že jste všichni měli hezké vánoce a všechno nejlepší do nového roku, který je tu onedlouho. :D
ZeeXx <3
ČTEŠ
In Love at camp /Larry Stylinson/
FanfictionHarry Styles- devatenácti letý vedoucí na dětském táboře Louis Tomlinson- šestnácti letý chlapec, který musel na tento tábor se svou sestrou Lottie, které je 12 Co když ale bude jedna mrcha stát v jejich vztahu? Pravdě podobně tam bude minimálně jed...